Muggkaare Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Fikk et perfekt headshot med sniper gjennom en busk pga 3D spotting. Æsj. Alpha. Yankee oscar uniform romeo Papa oscar india november tango Bravo echo india november golf? Har du noen gang spilt en Alpha? Bugs og tull herfra til helvete, tilbake igjen og så helt til Lofoten. 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 29. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2011 Heh, knivet en fyr som var i "Last man standing"(nettopp revivet uten at han hadde "godtatt det"). Men fikk ikke poeng for han Fikk frapset det, men vi er vel enda under NDA, så får vel holde klippet i arkivet en stund til :!: Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Fikk et perfekt headshot med sniper gjennom en busk pga 3D spotting. Æsj. Alpha. Yankee oscar uniform romeo Papa oscar india november tango Bravo echo india november golf? Har du noen gang spilt en Alpha? Bugs og tull herfra til helvete, tilbake igjen og så helt til Lofoten. Men nå nevnte strengt tatt ikke jeg en bug. Jeg snakket om 3D spotting som utrolig teit og konsept-ødeleggende feature. Skuddet var 100% legit, men jeg skulle aldri ha visst at det gjemte en seg der i utgangspunktet. Men jeg lar jo ikke være å skyte bare for å tviholde på prinsippene. Med mindre du mener busker skal være skuddsikre da...? At man kan deaktivere 3D spotting server side er jo en selvfølge, ellers er det like før det blir en deal breaker (evt avtaleknekker på godt norsk). Men nok om det, lets be friends. Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Heh, knivet en fyr som var i "Last man standing"(nettopp revivet uten at han hadde "godtatt det"). Men fikk ikke poeng for han Fikk frapset det, men vi er vel enda under NDA, så får vel holde klippet i arkivet en stund til :!: Legg det ut på Battlelog forumene og link herfra Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Vil nok ikke fungere gitt Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Er nok av tråder om det allerede, tviler på Dice kommer til å fjerne funksjonen. Det viktigeste er at det kan fjernes på serverene, irriterende nå er det, men men. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Det var jo fett, presterte å sovne på sofaen, ulikt meg Kommer vel snart på BF3 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Heh, knivet en fyr som var i "Last man standing"(nettopp revivet uten at han hadde "godtatt det"). Men fikk ikke poeng for han Fikk frapset det, men vi er vel enda under NDA, så får vel holde klippet i arkivet en stund til :!: Gjorde det samme, men eg vet ikke om han var i henslengt pistolmodus eller om han bare lå med Zapper logo over seg. mulig du kan ta knekken på folk med kniv for å hindre revive? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 29. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) Heh, knivet en fyr som var i "Last man standing"(nettopp revivet uten at han hadde "godtatt det"). Men fikk ikke poeng for han Fikk frapset det, men vi er vel enda under NDA, så får vel holde klippet i arkivet en stund til :!: Gjorde det samme, men eg vet ikke om han var i henslengt pistolmodus eller om han bare lå med Zapper logo over seg. mulig du kan ta knekken på folk med kniv for å hindre revive? Ja mulig. I dette tilfellet så var det en medic som revivet han, så knerta jeg han rett etterpå, mens han enda lå nede. Tok knekken på medicen like etter. Dere må bare adde meg til battlelogg. Går under nicket; Merkoen Endret 29. juli 2011 av Merko. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Så Support er den nye Medic når det kommer til PPM og leveling ? Litt merkelig at man får poeng for resupply men ikke healing ... Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Er 25101 som er nye klienten ikke sant? Spillet fryste nettopp med nye drivere og alt Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Men nå nevnte strengt tatt ikke jeg en bug. Jeg snakket om 3D spotting som utrolig teit og konsept-ødeleggende feature. Skuddet var 100% legit, men jeg skulle aldri ha visst at det gjemte en seg der i utgangspunktet. Men jeg lar jo ikke være å skyte bare for å tviholde på prinsippene. Med mindre du mener busker skal være skuddsikre da...? At man kan deaktivere 3D spotting server side er jo en selvfølge, ellers er det like før det blir en deal breaker (evt avtaleknekker på godt norsk). Men nok om det, lets be friends. Man kan fikse på 3D spottingen, slik at den ikke spotter igjennom en busk man ikke ser noen person, f.eks? Nå gjenstår det å se hva de får til, men spillet er på langt nær ferdig. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Eg skal nok spille mye i kveld. Battlelog: iNoiz1212 Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 "Thanks for your interest, but all of the Battlefield 3 alpha keys have now been given out." Sug meg nei takk Lenke til kommentar
Quote Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 AHH hadde nettopp ein fantastisk runde med veldi bra team play. Er ikkje ofte vi vinner som attack. Jeg har fremdeles til gode å vinne som attack. Har ikke kommet til tredje nivå en gang. For ltit siden klarte laget mitt akkurat level to, og så klikket spillet. Ble litt irritert. :\ Har ikke spilt så mye, 4-5 timer tror jeg. Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Dette er Alpha, jeg er klar over det. Men er det bare meg som syntes at Defenders vinner nesten hele tiden? Og det er sjeldent at attackers kommer lengre enn 2. lvl på banen. Håper DICE fikser dette, fordi ~ 70% av spilletiden min er på første del av banen. :!: Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Hvordan får folk tak i beta keys? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Dette er Alpha, jeg er klar over det. Men er det bare meg som syntes at Defenders vinner nesten hele tiden? Og det er sjeldent at attackers kommer lengre enn 2. lvl på banen. Håper DICE fikser dette, fordi ~ 70% av spilletiden min er på første del av banen. :!: Du har nok vært uhelding. Har ofte vunnet som angreper. Lenke til kommentar
ElderScrollsinisten Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Så Support er den nye Medic når det kommer til PPM og leveling ? Litt merkelig at man får poeng for resupply men ikke healing ... Så rart...kanskje de føler medic fikk uhensiktsmessig myue poeng med BC2 systemet? Hvordan føles BF3 alfaen folkens?...er det som BFBC2 2.0? Eller kjennes det som BF2? ...Fortell jeg er nysgjerrig! Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 vi er under NDA, så egentlig må vi hysje om det. Men kan vel si såpass: Jeg selv syntes ikke det er en arvtager av BF2. Men en blanding av BF2/MoH/BC2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå