Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+513

Hmm er imponert over lydkvaliteten. Men ikke spillet før man fjerner den absurde spottingen. De kunne like gjerne installert wall hack til alle sammen. Nei vent det er jo det det er.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har liten tro på at vi får et annet map når betaen kommer.

Battlefield 3 beta maps

It’s expected that the beta will include at least one map, and in order to test as many aspects of Battlefield 3 as possible, we expect it to be a large map with both infantry, air and vehicle combat, so DICE can get a feedback from a wide variety of gameplay elements.

Kilde

Endret av Villanden
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har liten tro på at vi får et annet map når betaen kommer.

Battlefield 3 beta maps

It’s expected that the beta will include at least one map, and in order to test as many aspects of Battlefield 3 as possible, we expect it to be a large map with both infantry, air and vehicle combat, so DICE can get a feedback from a wide variety of gameplay elements.

Kilde

Så det så.

Lenke til kommentar

Hadde vært kjekt om noen hadde giddi å skrive hvordan man får den nye clienten :p Prøvde å avinnstalere også slette det Cri sa først, men jeg la ikke merke til noe nytt også så jeg at han hadde skrevet noe annet :p

Endret av xxTJxx
Lenke til kommentar

Gidder ikke oppdatere selv enda. Den builden som er nå fungerer fint.

Ender vel med at den andre builden blir dårligere enn den som er nå (ytelsesmessig), for min del iallefall :ph34r:

Hmm er imponert over lydkvaliteten. Men ikke spillet før man fjerner den absurde spottingen. De kunne like gjerne installert wall hack til alle sammen. Nei vent det er jo det det er.

Du er klar over at BC2 også hadde 3d spotting?

Det er ikke noe nytt.

Dette er noe man kan skru av/på i server instillingene. Slutt og syt om det :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Ja er derfor jeg er skuffet. Spottingen burde kun vise de som ikke er i cover og snipere/kjøretøy og det burde bare vare ett sekund. Skal skru det av på mine servere når spillet kommer ut.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

3D spotting er en av de ideene som er gode i utgangspunktet, men i praksis rett og slett ikke fungerer. Jeg skjønner folk som sier det er en god ting, for det fungerer jo flott slik som det er ment. Men desverre kan man også rive ned et tree, legge seg i restene/bladene og vente på oransje trekanter. 3D spotting appellerer til å sitte stille å vente på trekanter. Har man spilt litt hardcore i f.eks. BC2 vet man at man klarer seg utmerket fint uten slikt. Det er uvandt i starten, men man blir vandt til det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Ja man blir jo synsk med spottingen. burde forandres til en type sektor spotting. Slik at man hører istedenfor å se feks Enemy/Armor last seen at sector feks Z2:D3 med en prikk og vis personen beveger seg til ny sektor må han spottes på nytt. Er da ikke så vanskelig. Det er jo bare å dele opp kartene i sektorer. Det ville vært mer realistisk.

Skal ikke klage mer. Det kan jo skrus av etter hvert. Alt i alt er det kult spill.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Spotting burde vært squad-based som i Battlefield 2, og kun vises på minimap. Å ha en 3D-sensitiv trekant som løper rundt på skjermen betyr at man i essens kan skyte på trekanten istedenfor selve soldaten. Det er alltid like irriterende å bli drept av support-soldater fordi de bare kunne fyre av et magasin i retning trekanten din. Men men. Må jo ikke si for mye nå. Er bundet av NDA og slikt. ^^

Lenke til kommentar

Jeg syntes også 3D spotting er noe herk og i værste fall burde det være sånn at hvis du spotter noen så blir det markert en statisk trekant der du så personen og den forblir der(en stund) til du eller andre eventuelt spotter samme personen et annet sted. Men det beste hadde vært om hele røka ble hivi på dør.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...