Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg mener å huske jeg spilte 64x64 i baner som Dragon Valley på LAN uten mod. (spillet vil ikke starte for øyeblikket (korrupt fil?), men prøver å fikse det, skal da sjekke). (boter kan ikke spille i større enn 16x16).

Forresten, har det installert på min bærbare maskin, og spilte på en 1920x1080p skjerm i helga (oppløsningen var satt til Full HD), kanskje det er dette som er problemet. Går det an å endre instillingene uten å starte spillet? Config-fil eller noe sånt?

Endret av StianAarskaug (S10QaN)
Lenke til kommentar

Mods min venn, Mods :)

Project Reality har vel 64vs64 ?

Det hørtes slitsomt ut. Om ikke mapene er stooore da?

De er STOOORE, og har en helt annen gameplay enn vanlig BF. Heter ikk Project Reality for ingenting. Mener å huske at hvis du ble skutt så blør du. Enkeltmannspakke har man bare 1 av og så må man finne en medic (eller husker jeg helt feil her?). Å dø var en mye større deal i PR enn det er i vanilla BF2.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Den modden har jeg ikke prøvd, virker interessang!

Forresten, har ikke fått startet spillet, endre config-fil virket ikke. Skal patche det på ny så snart jeg får lastet det ned. Eventuelt kan jeg installere alt på ny.

Forresten, se her. 64x64 i BF3. [EDIT] 64 spillere. :p Gikk litt kjapt i svingene.

Lenke til kommentar

Den modden har jeg ikke prøvd, virker interessang!

Forresten, har ikke fått startet spillet, endre config-fil virket ikke. Skal patche det på ny så snart jeg får lastet det ned. Eventuelt kan jeg installere alt på ny.

Forresten, se her. 64x64 i BF3.

det står "64 player" dvs at det er 64 spillere, deler du det på to lag blir det 32vs32.

Endret av Balli
Lenke til kommentar

Nei det blir ikke 4096 spillere i BF3, heller ikke 128.

Det sa ikke jeg heller (EDIT: Jo jeg gjorde faktisk det, men det var ikke det jeg tenkte). :p Skulle bare legge inn en kjapp link til artikkelen.

Men det gikk jo an å spille 64 stk i BF2 også. Ihvertfall i patch v. 1.4 og 1.5.

Lenke til kommentar

Nei det blir ikke 4096 spillere i BF3, heller ikke 128.

Det sa ikke jeg heller (EDIT: Jo jeg gjorde faktisk det, men det var ikke det jeg tenkte). :p Skulle bare legge inn en kjapp link til artikkelen.

Men det gikk jo an å spille 64 stk i BF2 også. Ihvertfall i patch v. 1.4 og 1.5.

Det har alltid vært 64 spillere som er max antall. Slik har det vært siden begynnelsen (Battlefield 1942).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...