D3nnis Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 I nvidia finner du driver her. Litt under vanlige valg står det Beta drivere http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us Den Beta driveren som er den nyeste, for meg i alle fall, gjør ingen forskjell. Men jeg ble kvitt freeze og sånt med en fix. Spiller med 580 kort og har ikke hatt mer enn 1 ctd etter at jeg gjorde fixen. Dvs jeg spiller minst 5-6 timer uten noe problem Fixen finner du her http://forum.battle.no/index.php?s=&showtopic=49428&view=findpost&p=331804 RETTELSE: Driverene er ute nå, mens jeg skrev siste post ! Her er de http://www.nvidia.co.uk/Download/Find.aspx?lang=en-uk 280.19 Husk gjøre Custom install og huk av i Clean install Tusen takk. Får prøve det når jeg kommer hjem fra jobb. Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Da har jeg ENDELIG fått tilgang til Bf3 alpha, MEN når jeg prøver å joine ett game får jeg opp feilmeldingen: "Generic error code 1". Noen som vet hva dette er for noe? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Hva er resten av specsene dine da? Resten av specsa er: i7 2600k 8gb ram Det er vell det viktigeste Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Du har ikke på Forced V-sync eller lignende da i CCC? (vet ikke hvordan du sjekker det..) Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 repi: Please use the just released Geforce 280.19 Beta drivers for the #bf3 alpha trial: http://bit.ly/r46j3H battlelog: http://bit.ly/pqSXQS» – Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) Da har jeg ENDELIG fått tilgang til Bf3 alpha, MEN når jeg prøver å joine ett game får jeg opp feilmeldingen: "Generic error code 1". Noen som vet hva dette er for noe? Steng Origin og start opp igjen Edit: Får også noen feilmeldinger når server skifter kart. Uansett det er best å bruker Server-Bowser eller joine venner, ser en del havner på MYIS.net som er i usa...i det minste sett prefrences til EU servere for quick match. Spill opplevelsen kan bli ganske dårlig av å spille på 150-300 ping. Endret 28. juli 2011 av Cri Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Kunne noen forklart meg hva 3D-spotting går ut på? eventuelt gitt eksempler Jeg har ikke fått kommet meg inn på Alpha enda. får bare connect to server.. =/ Ser alle klager så fælt på det Du kan spamme Q flere ganger, og om din crosshair da er i nærheten av en enemy vil det komme en rød triangel over hodet dems. Ofte kommer gjerne 3-4 spots opp, selv om du ikke så de 3 andre (bare han ene). Og disse spottene følger deg i MANGE sekunder, på skjermen, (ikke på minimap som i BF2). Om du springer bak cover, eller ikke ser dem gjør ingenting. Er bare å skyte et par cm under triangelen, så får man som regel easy kill. Altså, du trenger ikke se personen. Det kommer i praksis opp et skilt som sier "SHOOT HERE". Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Da har jeg ENDELIG fått tilgang til Bf3 alpha, MEN når jeg prøver å joine ett game får jeg opp feilmeldingen: "Generic error code 1". Noen som vet hva dette er for noe? Prøv å bruk IE9 browsern istede. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 Japp, har 5970. Har rundt 25-35fps i combat. Om jeg recorder med fraps, så synker FPSen med 5, så er vel noe optimalisering greier, håper jeg. Lastet ned nyeste driverene fra ATI, så får teste igjen Wow. Lastet ned nye drivere. Nå har jeg 60-110~ Ute, og rundt 70/80-120 inne i tunellen. Utrolig forbedring Nå kan jeg faktisk drepe folk også :!: Specs mine finner dere i signaturen min (tror jeg) eller her. Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Da har jeg ENDELIG fått tilgang til Bf3 alpha, MEN når jeg prøver å joine ett game får jeg opp feilmeldingen: "Generic error code 1". Noen som vet hva dette er for noe? Prøv å bruk IE9 browsern istede. Jeg tok update til de nyeste nvidia driverne, det ser ut til å ha fikset problemet. Bruker foresten firefox. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Har spillt litt med de nye driverene, og det gjorde utslaget gitt! Spillet har ikke trippet bortsett fra at eg har ramlet ut av serverene av og til. Veldig bra, da blir det nok none timer i dag før jobben atter en gang kaller =) Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Woho. Første gang vi faktisk klarer å rushe hele mapet. Lenke til kommentar
vetle666 Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Meg vil også ha inviteeeee..................... Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Lastet ned ny drivere nå men eg merket faktisk veldig lite til FPs ble høyere, gikk fra 30-40 til 40-50 på HIgh settings. Eneste eg merket var at eg ikke fikk den feilmeldingen eg pleier å få at eg må oppdatere driverne. 1 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Lastet ned ny drivere nå men eg merket faktisk veldig lite til FPs ble høyere, gikk fra 30-40 til 40-50 på HIgh settings. Eneste eg merket var at eg ikke fikk den feilmeldingen eg pleier å få at eg må oppdatere driverne. Samme her. Med en gang så det ut til å øke betraktlig. Men så fort alle var inne på serveren så sank den til 50 fps. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Sliter enda med at serveren timer ut da, men i det minste får eg spillt lenge sammehengende =) Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Kunne noen forklart meg hva 3D-spotting går ut på? eventuelt gitt eksempler Jeg har ikke fått kommet meg inn på Alpha enda. får bare connect to server.. =/ Ser alle klager så fælt på det Du kan spamme Q flere ganger, og om din crosshair da er i nærheten av en enemy vil det komme en rød triangel over hodet dems. Ofte kommer gjerne 3-4 spots opp, selv om du ikke så de 3 andre (bare han ene). Og disse spottene følger deg i MANGE sekunder, på skjermen, (ikke på minimap som i BF2). Om du springer bak cover, eller ikke ser dem gjør ingenting. Er bare å skyte et par cm under triangelen, så får man som regel easy kill. Altså, du trenger ikke se personen. Det kommer i praksis opp et skilt som sier "SHOOT HERE". Ahhh, thanks! Fikk alphaen til å gå nå Legg meg til hvis dere vil game; Argoniel_1 Lenke til kommentar
Error Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Er spotting annerledes enn i BFBC2 (normal servere) Lenke til kommentar
Merko Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 Er spotting annerledes enn i BFBC2 (normal servere) Er samme greia i BF3. Om man spotter en squadleader, så får han en stjerne i tillegg. Slik feks Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 For de som måtte føle for det er det lov å legge meg til i Battlelog. Brukernavnet mitt er Orresnei. Jeg skulle gjerne likt å spille med noen som faktisk holder seg i nærheten av squad, og gidder å samarbeide litt. Nå føler jeg at folk bare løper rundt som noen galninger og prøver å rushe bombestedene. :/ For mye run&gun rett og slett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå