Snut_Wilderness Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Må man være registrert på Origin eller ha den installert? Eller er detta noe man ordner etter at man har fått invite? (Har enda ikke fått noe invite). Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Må man være registrert på Origin eller ha den installert? Eller er detta noe man ordner etter at man har fått invite? (Har enda ikke fått noe invite). Du registrer koden i Origin og spillet startes via Battlelog fra Origin. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Oisann! Faen heller. Først nå oppdaget jeg at jeg ikke var innlogget i Origin, men bare på nettsiden Battlelog. For de som bare får "Joining server..." må huske å logge seg inn på Origin. Hehe, hjalp ikke meg stort Nå står det Joining Server, men nå går hvertfall det "hjulet" rundt og rundt.. Skjer fortsatt ikkenoe... Origin popper opp, og jeg venter, skjer ikkeno. hvis jeg trykker på battlefield 3 så popper jeg bare tilbake til ny web-browser :S Lenke til kommentar
Sintfisk Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Har noen funnet ut hvordan man kan endre controls i aplha'en? I det minste hastigheten på musa. Default settings er jo helt hjernedødt. Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Har noen funnet ut hvordan man kan endre controls i aplha'en? I det minste hastigheten på musa. Default settings er jo helt hjernedødt. Det går ikkje. Lenke til kommentar
Snut_Wilderness Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) Altså, det er ikke noe krav at man må ha en bruker på Origin for å få Alpha key ? (sorry om jeg litt tungt for det ) Endret 27. juli 2011 av Snut_Wilderness Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Du får Origin når du får alpha invite. Lenke til kommentar
Snut_Wilderness Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 ok, takk for svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Dette var en smule uvant etter å ha spilt BC2 i godt over et år. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Hatt Alpha i snart ett døgn, men har til gode å få spilt det i over 2 min. Får håpe i morgen blir bedre. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Dette var en smule uvant etter å ha spilt BC2 i godt over et år. Ja, tok noen runder før jeg kom i pluss Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Hatt Alpha i snart ett døgn, men har til gode å få spilt det i over 2 min. Får håpe i morgen blir bedre. Hm, fikk alpha key tidligere idag, og har 4 timer ingame nå Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Heftig å sitte på jobb og se folket kose seg med alphaen gitt!!! Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Jeg har bare kommet inn to ganger, i dag tidlig. Krasjet etter få sekunder hver gang. Nå har jeg gitt opp å prøve å komme inn på en server. Står å laster lenge, men ikke noe mer. Noen servere som ikke er fulle gir meg beskjed om at de er fulle og. Jaja, var nesten i dag. Satser på suksess i morgen! Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Har helt gitt opp å få Battlefield 3 til å fungere, har sittet siden kl 5 idag med formateringer og div andre ting Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Ser at noen spurte om SLI støttes i Betaen, og svaret var nei. Hva vil de si at det kommer til å skape problemer når man spiller eller er det så enkelt at det blir bare ene kortet som blir aktivert under spillet? Regner med at Fullversjonen støtter dette siden eg kobler sammen to grafikkort i løpet av noen dager., Lenke til kommentar
HaxyQ Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Hvordan fikser jeg veteran-status? Jeg har BF2, men registrerte aldri med GameSpy, jeg har BF2142, men husker ikke mail eller brukernavn. Har også Vietnam, men når jeg skal regge CD-keyen som "bevis" på at jeg har spillet inne hos EA, får jeg en error om at de har problemer for tiden. Har BC2, men får ikke alpha key : ( Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Kaller meg Moneybags2k ingame. Bare å adde Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) Har sett i noen år nå at SLI støtten blir mer og mer fraværende. Mange spillere med SLI har fått dårligere framerate en de med single card. Viss jeg skal ha SLI på GTX 580 blir det minst 3800kr ekstra hehe. Endret 27. juli 2011 av iToMaN 2 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) Eg har Geforce GTX 560 TI SLI,Men uansett så burde jo dette støttes... Er jo bare å deaktivere det ene kortet om det er noen spill som ikke støtter SLI Endret 27. juli 2011 av Raul07 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå