Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Da kom det en invite i innboksen min og, gitt. Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Kan noen forklare hvordan jeg kvalifiserer meg til å få en invite? Sånn i detalj? Tenk at du skal forklare til en 7 åring Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Hm. Godt forklart. Tenk at du skal forklare det til en 18 åring, som ikke har fått oppdatert seg på battlefield nyheter på noen måneder. Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Du må abbonere på nyhetsmail, thats it. Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Det hørtes meget overkommelig ut. Takker for raskt svar Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Foreløbig så er det to ting som irriterer meg med spillet. - Skifter plutselig classe ved neste deploy, uten at jeg har skifta på noe. - Når noen spawner på meg så blir jeg "dytta" fremover. (Feks om jeg ligger i en busk. Så spawner det en kar på meg, så blir jeg dytta utforbi busken..) Andre som opplever det samme? Lenke til kommentar
Error Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 På denne siden: http://www.battlefieldbadcompany2.com/veteran er både BFBC2 og BF: Heroes "badgene" farget, noe som betyr at begge to er linket opp mot kontoen min. Hver skal gi ett veteranpoeng, men jeg har bare ett poeng på tross av dette. Hvorfor? Lenke til kommentar
HaxyQ Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Nåja, hadde det bare vært så enkelt. Jeg abbonerer, og jeg har 4-5 BF-spill fra før, likevel ingen key i posten min Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Foreløbig så er det to ting som irriterer meg med spillet. - Skifter plutselig classe ved neste deploy, uten at jeg har skifta på noe. - Når noen spawner på meg så blir jeg "dytta" fremover. (Feks om jeg ligger i en busk. Så spawner det en kar på meg, så blir jeg dytta utforbi busken..) Andre som opplever det samme? jepp, meget irriterende. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Foreløbig så er det to ting som irriterer meg med spillet. - Skifter plutselig classe ved neste deploy, uten at jeg har skifta på noe. - Når noen spawner på meg så blir jeg "dytta" fremover. (Feks om jeg ligger i en busk. Så spawner det en kar på meg, så blir jeg dytta utforbi busken..) Andre som opplever det samme? 1: Hvis du kommer borti A,W eller Tab i Deploy- menyen skifter du klasse. Sinnsykt irriterende. 2: Har lagt merke til det jeg også. Men slik var det i BC2, så sånn kommer det nok til å bli værende. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Mulig jeg gjør noe feil, men alt jeg får er: Joining Server.. Og der blir den. Den åpner ikke noe vindu eller noe der jeg kan spille. Endrer seg heller ikke til noe annet enn "Joining Server" =/ Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Mulig jeg gjør noe feil, men alt jeg får er: Joining Server.. Og der blir den. Den åpner ikke noe vindu eller noe der jeg kan spille. Endrer seg heller ikke til noe annet enn "Joining Server" =/ Samme her. Ventet i 2-3 timer nå, hehe Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Oisann! Faen heller. Først nå oppdaget jeg at jeg ikke var innlogget i Origin, men bare på nettsiden Battlelog. For de som bare får "Joining server..." må huske å logge seg inn på Origin. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Støtter alphaen sli? Nei. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Add ritzXV om noen er med å gamer asap Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) Kommer meg inn inn. Tar evigheter å joine en server. edit: Og avira sier det er virus. Dritt program Endret 27. juli 2011 av Skrujernet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå