Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

EA/DICE, kan dere være så snill å sende meg en Alpha-key? Har prøvd å snike meg inn ved å gå inn på invite siden, men enda ikke noe for meg, kanskje det er noe feil med ip'en min :p

Har nå sitti siden kl 08 idag å sett en etter en skrive en happy meldinger om at de har mottatt Alpha key, please EA/DICE, give me one 2!

Jelaous, eh? harhar.gif

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Hei, Spiller,

Du er blant våre mest verdsatte og betrodde Battlefield-spillere, og vi er glade for å kunne invitere deg til å delta i Battlefield 3 Alpha-testingen. Alle instruksjoner du trenger for å delta er oppgitt nedenfor.

:D

Me like!

• Liker 4
Lenke til kommentar

står at jeg har veteran status 8 på profilen min, selv om jeg egentlig bare er 4 :hmm:

kan noen sjekke hvilken status jeg er i? heter "Mattriz"

Det står 8. Med 9 spill på lista :)

takker, blir det sånn i BF3 at man får unlocket gamle våpen som f.eks M1 Garand hvis man har høy veteran status?

Jeg er strengt tatt ikke rette personen til å svare på dette siden jeg ikke har sett noe som helst om det men ...

Det var jo sånn i BC2 men det var jo bare tull fra ende til annen. Sist jeg spilte BC2, i april-ish, hadde de enda ikke fått med seg at jeg hadde 50+ kills med Garand ... I tillegg hadde de problemer med å åpne våpna for de som hadde Veteran- status.

Og så er det jo bare å sende mail til EA å be om at de legger til et par spill på statusen din så kan hvem som helst få 8-9 i Veteran- status.

Selv har jeg 2 i status, men har registrert _hvertfall_ 5 spill tidligere.

Lenke til kommentar

EA/DICE, kan dere være så snill å sende meg en Alpha-key? Har prøvd å snike meg inn ved å gå inn på invite siden, men enda ikke noe for meg, kanskje det er noe feil med ip'en min :p

Har nå sitti siden kl 08 idag å sett en etter en skrive en happy meldinger om at de har mottatt Alpha key, please EA/DICE, give me one 2!

Jelaous, eh? harhar.gif

Prøvde det hos en kompis på mandag, å fy inne h*******.. skulle jeg aldri gjort, for nå er jeg hekta på et spill jeg ikke har tilgang til! :/

Lenke til kommentar

Noen som har klart å fullføre mapen? Kommer aldri lengre enn 3rd base

En av svakhetene med Metro er at det er _alt_ for lett å forsvare seg.

Hvis 3-4 av forsvarerne er litt samkjørte kommer man ikke forbi andre base.

Bare å legge seg med sniper / 4x assault å plukke attackers etterhvert som de dropper ned gjennom de bombede åpningene.

Edit:

På første base er det bare å legge seg en liten gjeng bak haugene rundt A så stopper du det meste også.

Attackers trenger mer cover ut på flankene, kanskje spesielt nede ved vannet.

Endret av StorPeder
Lenke til kommentar

Noen som har klart å fullføre mapen? Kommer aldri lengre enn 3rd base

More than once - bruker attackers LAV25 riktig og det finnes squad spawn så er i alle fall del 1 unnagjort på under 2 min. MEN er ganske lei av de 2 første delene nå. Skulle gjerne sett Rush Reverse Mode - og la til en suggestion i feedback forumet.

Lenke til kommentar

Metro mappet er nok ikke det mappet jeg skal spille mest etter release.

Er mest fan av store maps med mye forskjellig kjøretøy.

Men er jo greit at de har infantrymaps for de som kunn liker det.

Når det er sagt, så har jeg ikke testet mappet helt fullt ut.

Blir nok en litt anderledes opplevelse med god fps + god ping, så får spille litt senere ikveld så se hvordan det er da. Men er ikke missfornøyd med mappet :new_woot:

Endret av Merko.
Lenke til kommentar

På alle videoene jeg har sett til nå har det ikke vært friendly fire. Har de fjerna det helt?!

Uten at jeg vet noe helt sikkert, så regner jeg med at serverne har standardkonfigurasjoner. At de fjerner friendly fire tviler jeg sterkt på.

--

Hei, Spiller,

Du er blant våre mest verdsatte og betrodde Battlefield-spillere, og vi er glade for å kunne invitere deg til å delta i Battlefield 3 Alpha-testingen. Alle instruksjoner du trenger for å delta er oppgitt nedenfor.

:love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...