JVM91 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 EA/DICE, kan dere være så snill å sende meg en Alpha-key? Har prøvd å snike meg inn ved å gå inn på invite siden, men enda ikke noe for meg, kanskje det er noe feil med ip'en min Har nå sitti siden kl 08 idag å sett en etter en skrive en happy meldinger om at de har mottatt Alpha key, please EA/DICE, give me one 2! Jelaous, eh? Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) Herregud.. Hvem oppfant dem helvetes 3D spottingen hos DICE? Snakk om noobfeature. Jeg skulle likt å hatt litt "alone-time" med den personen..... BRENN! Endret 27. juli 2011 av Frode99 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Jeg har ikke fått alpha key selv, men en kompis av meg har, og gjett om jeg skal utnytte det så til de grader. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Herregud.. Hvem oppfant dem helvetes 3D spottingen hos DICE? Snakk om noobfeature. Jeg skulle likt å hatt litt "alone-time" med den personen..... BRENN! Enig... Latterlig greie. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Hei, Spiller, Du er blant våre mest verdsatte og betrodde Battlefield-spillere, og vi er glade for å kunne invitere deg til å delta i Battlefield 3 Alpha-testingen. Alle instruksjoner du trenger for å delta er oppgitt nedenfor. Me like! 4 Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 står at jeg har veteran status 8 på profilen min, selv om jeg egentlig bare er 4 kan noen sjekke hvilken status jeg er i? heter "Mattriz" Det står 8. Med 9 spill på lista takker, blir det sånn i BF3 at man får unlocket gamle våpen som f.eks M1 Garand hvis man har høy veteran status? Jeg er strengt tatt ikke rette personen til å svare på dette siden jeg ikke har sett noe som helst om det men ... Det var jo sånn i BC2 men det var jo bare tull fra ende til annen. Sist jeg spilte BC2, i april-ish, hadde de enda ikke fått med seg at jeg hadde 50+ kills med Garand ... I tillegg hadde de problemer med å åpne våpna for de som hadde Veteran- status. Og så er det jo bare å sende mail til EA å be om at de legger til et par spill på statusen din så kan hvem som helst få 8-9 i Veteran- status. Selv har jeg 2 i status, men har registrert _hvertfall_ 5 spill tidligere. Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Noen som har klart å fullføre mapen? Kommer aldri lengre enn 3rd base Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 EA/DICE, kan dere være så snill å sende meg en Alpha-key? Har prøvd å snike meg inn ved å gå inn på invite siden, men enda ikke noe for meg, kanskje det er noe feil med ip'en min Har nå sitti siden kl 08 idag å sett en etter en skrive en happy meldinger om at de har mottatt Alpha key, please EA/DICE, give me one 2! Jelaous, eh? Prøvde det hos en kompis på mandag, å fy inne h*******.. skulle jeg aldri gjort, for nå er jeg hekta på et spill jeg ikke har tilgang til! :/ Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) Noen som har klart å fullføre mapen? Kommer aldri lengre enn 3rd base En av svakhetene med Metro er at det er _alt_ for lett å forsvare seg. Hvis 3-4 av forsvarerne er litt samkjørte kommer man ikke forbi andre base. Bare å legge seg med sniper / 4x assault å plukke attackers etterhvert som de dropper ned gjennom de bombede åpningene. Edit: På første base er det bare å legge seg en liten gjeng bak haugene rundt A så stopper du det meste også. Attackers trenger mer cover ut på flankene, kanskje spesielt nede ved vannet. Endret 27. juli 2011 av StorPeder Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) Herregud.. Hvem oppfant dem helvetes 3D spottingen hos DICE? Snakk om noobfeature. Jeg skulle likt å hatt litt "alone-time" med den personen..... BRENN! Er ikke 3d spotting server option? Endret 27. juli 2011 av bruno99 Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Noen som har klart å fullføre mapen? Kommer aldri lengre enn 3rd base More than once - bruker attackers LAV25 riktig og det finnes squad spawn så er i alle fall del 1 unnagjort på under 2 min. MEN er ganske lei av de 2 første delene nå. Skulle gjerne sett Rush Reverse Mode - og la til en suggestion i feedback forumet. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) Metro mappet er nok ikke det mappet jeg skal spille mest etter release. Er mest fan av store maps med mye forskjellig kjøretøy. Men er jo greit at de har infantrymaps for de som kunn liker det. Når det er sagt, så har jeg ikke testet mappet helt fullt ut. Blir nok en litt anderledes opplevelse med god fps + god ping, så får spille litt senere ikveld så se hvordan det er da. Men er ikke missfornøyd med mappet Endret 27. juli 2011 av Merko. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Yeah. Så lenge LAV'en ikke velger rakettmodus eller står på hodet så blir det MYE lettere for de som angriper. En annen mulighet er jo å flanke på venstre side for å ta B, men da bør man samarbeide siden det er så nær fienden sin spawn. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 På alle videoene jeg har sett til nå har det ikke vært friendly fire. Har de fjerna det helt?! Lenke til kommentar
Quote Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 På alle videoene jeg har sett til nå har det ikke vært friendly fire. Har de fjerna det helt?! Uten at jeg vet noe helt sikkert, så regner jeg med at serverne har standardkonfigurasjoner. At de fjerner friendly fire tviler jeg sterkt på. -- Hei, Spiller, Du er blant våre mest verdsatte og betrodde Battlefield-spillere, og vi er glade for å kunne invitere deg til å delta i Battlefield 3 Alpha-testingen. Alle instruksjoner du trenger for å delta er oppgitt nedenfor. Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 kommer nok som valg i retail versjonen, ta det med ro Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Ok, jeg måtte spille på low settings for å få flyt som duger.. stakkars lille (store) 4870x2 kortet mitt må nok pensjonere seg snart. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=3cBrtk6dO7g Herlig animasjon. Endret 27. juli 2011 av bruno99 Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Elsker den hyfrekvente hviningen når bygningen sprenges med c4 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Haha! Fantastisk video Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå