FrankBjarne Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hehe Vi er nordmenn for faen Noen som vet hvor lenge BF3 LE vil ligge ute? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 7. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2011 Hehe Vi er nordmenn for faen Noen som vet hvor lenge BF3 LE vil ligge ute? Tror det vil bli likt som i BC2. Frem til release, så er det sikkert noen butikker som har LE tilgjenglig også noen uker etter. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Og der, etter mye frem og tilbake endret jeg til en BF3 avatar... Så nytt, så skummelt, så SPENNENDE. Dedication. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 endret jeg til en BF3 avatar... Hvem er du igjen? Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Ah, for noen minner http://www.youtube.com/watch?v=04ND_9Pd3QA Åh, fantastisk. Jeg håper virkelig BF3 blir Battlefield og ikke (COD*BF)/FPS. Battlefield 2 musikken vekker virkelig minner, åh som jeg elsket det spillet. Mitt absolutte favorittspill sammen med Ocarina of Time. 2 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 7. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2011 Hvem er du igjen? hehe ja du sier noe. kjenner igjen 99% av forumbrukerene med kunn avataren de bruker. 2 Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Noen som vet hvor lenge BF3 LE vil ligge ute? Vet ikke helt, men alle spill som legges ut ved lansering er LE, så alle vil ha de 4 ekstra map'ene. Etter 1 mnd blir de brettene tilgjengelige på store'en for alle å kjøpe. Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Vet ikke om denne rabatt koden er tatt med. 40 kroner avslag på BC3(og resten av EA store?): EWK6P2N4 BF3* :> Hehe Vi er nordmenn for faen Noen som vet hvor lenge BF3 LE vil ligge ute? LE vil ligge ute frem til release ja. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Noen som har peiling som har gjort det der ass ^ Linken ble borte fort, her er noen fete wallpapers Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Breakdown av den kommende artikkelen i Game Informer: Aiming for CY Q4 2011 release Concept for BF3 has been in the works for years, waiting on proper tech to seamlessly come together Frostbite 2.0 is the culmination of this tech, entirely re-written Lighting sounds neat; one "probe" contains more lighting information than an entire BFBC2 level. Level destruction is going to be "believable" but basically everything is destructible. Character animations powered by ANT, what EA Sports uses. AI characters and multiplayer characters have different animation sets No more "gliding" animations that look off, animation realism is a focus Captured their own war audios (bullets, tanks, helicopters, etc) at different distances to ensure realism Better audio cues for certain actions, more easily able to listen for threats Plan on better, more immediate post release content More unlocks than BFBC2 Dice trying to find a good balance between customization of your character and not having "pink rabbit hat(s)" 4 classes Will talk about squads "later" Looking into a theater mode but can't talk about it Will have co-op There will be a kill-cam but it can be turned off BF3's team is almost twice as big as the team for BFBC2 They want the pacing of the single player mode to be balanced, with highs and lows. Makes the comparison to a song vs a guitar solo. Part of the single player mode takes place in Sulaymaniyah - Iraqi Kurdistan. "F**k" will be used often, so M rates for sure Significant narrative that goes with the SP mode More than one setting, you're not in the middle east for the whole game PC version is lead version Why 64 players for PC only? No complains from the console crowd. No mod tools at release. Maybe none down the line either. Frosbite 2.0 is complex and mods tools would have to be dumbed down, so does Dice really want to put their time to that or would it be better spent elsewhere? There will be an earthquake in a level. The destruction sounds very impressive. 7 story building collapses, looks very well done Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Har blitt leaket noen bilder av Gameinformers nyeste magasin, er det lov å poste slikt ? Endret 8. februar 2011 av Frederick_ Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Har blitt leaket noen bilder av Gameinformers nyeste magasin, er det lov å poste slikt ? Får håpe på det. 1 Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 KAN IKKE VENTE! Har ingenting å spille fram til BF3! Black Ops lever ikke opp til forventningene, færre og færre på BC2 serverne, og Homefront har jeg en følelse av at vil skuffe. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Oppfordrer alle som venter på BF3 til å plukke fram BF2 igjen. Jeg ser mange her refererer til at de spilte BF2 tidligere. Jeg har aldri lagt det bort! Det er selvfølgelig ikke så mange servere oppe og går som i glansdagene, men det er fortsatt plenty av servere for det. Lenke til kommentar
marbek Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) koskoskos! Bc2 kamp idag, men etter det skal jeg nok inn på Bf2 en tur! Hvilke servere koser folk seg på om dagen da? Endret 8. februar 2011 av marbek Lenke til kommentar
marbek Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Ah, for noen minner http://www.youtube.com/watch?v=04ND_9Pd3QA Åh, fantastisk. Jeg håper virkelig BF3 blir Battlefield og ikke (COD*BF)/FPS. Battlefield 2 musikken vekker virkelig minner, åh som jeg elsket det spillet. Mitt absolutte favorittspill sammen med Ocarina of Time. Jeg vil ha den menyen tilbake Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Fy fader, de bildene nederst til høyre ser vanvittige ut Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hmm, høres litt mer kaos ut enn kult, egentlig Husker i BF2.. 32 vs 32 var mer enn nok. Men det kommer jo selvsagt an på banene dog, men 64 v 64 vil ta en evighet å fylle opp. Huff Med fly og helikoptere så var det ikke nok. Der synes jeg 64x64 var best. Egentlig er jeg veldig bekymret for BF3, pga jeg er en av de som pleide å kjøre helikopter (litt fly), og det var ikke bra i de nyeste spillene (som forøvrig var laget til konsoll). BF3 loves å være litt mer som BF2 og godt utviklet for å få en god opplevelse på PC. Håper at det blir mye helikopter, og at det blir like bra som BF2. Jeg spiller BF2 enda, men activiteten er jo omtrent borte så håper på at BF3 blir en verdig etterfølger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå