Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

får opp dette når jeg skal joine en server:

Betyr det at jeg har for dårlig pc? sitter på en bærbar skolepc :ermm:

Ser ut som du har et integrert skjermkort fra intel, så du har nok for dårlig pc.

:cry: får kun 1 dag spilling da.

Endret av Speedbatov
Lenke til kommentar

Ser ut som du har et integrert skjermkort fra intel, så du har nok for dårlig pc.

Kan også legge til at man må ha Windows Vista (Service Pack 2+) eller Windows 7 og DirectX 10 eller 11.

Lenke til kommentar

Kan også legge til at man må ha Windows Vista (Service Pack 2+) eller Windows 7 og DirectX 10 eller 11.

har win7,skal prøve å installerer DirectX 11.

Endret av Speedbatov
Lenke til kommentar

Ble bare kortere og kortere runder her også :p Men Jesus, den lille timen jeg fikk med spilling lovet svært godt! Prone var sinnsykt deilig å få tilbake...så deilig å krype bortover å høre kulene svirre over en^^

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Fikk utrolig nok en invitasjon til betaen selv idag.

Laster ned nå as we speak, men har ett spørsmål angående dette.

Pc'en min består av - Intel Core 2 Quad 9550

- XFX Nvidia 9800GTX

- Asus P5Q Turbo (Hovedkort)

- 4 GB RAM (Hvorav are 3,25 GB brukes grunnet 32b)

Vil det bli helt jævlig og kjøre BF3 Alphaen på min datamaskin?

Skal vell og merke kjøpe ny maskin når BF3 sin launch nærmer seg though! :innocent:

Lenke til kommentar

EA/DICE, kan dere være så snill å sende meg en Alpha-key? Har prøvd å snike meg inn ved å gå inn på invite siden, men enda ikke noe for meg, kanskje det er noe feil med ip'en min :p

Har nå sitti siden kl 08 idag å sett en etter en skrive en happy meldinger om at de har mottatt Alpha key, please EA/DICE, give me one 2!

Lenke til kommentar

står at jeg har veteran status 8 på profilen min, selv om jeg egentlig bare er 4 :hmm:

kan noen sjekke hvilken status jeg er i? heter "Mattriz"

Det står 8. Med 9 spill på lista :)

takker, blir det sånn i BF3 at man får unlocket gamle våpen som f.eks M1 Garand hvis man har høy veteran status?

Lenke til kommentar

EA/DICE, kan dere være så snill å sende meg en Alpha-key? Har prøvd å snike meg inn ved å gå inn på invite siden, men enda ikke noe for meg, kanskje det er noe feil med ip'en min :p

Har nå sitti siden kl 08 idag å sett en etter en skrive en happy meldinger om at de har mottatt Alpha key, please EA/DICE, give me one 2!

Not sure if trolling.. or just, cute.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...