Green_Monster Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Soltaten min heter cri74cri .. bare å adde Vi sitter en hel gjeng her på TS3 .. bare å joine Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Har du Nvidia kan du belage deg på å dette ut ofte. Detter vel ut 5 ganger i timen. Får spille alt fra 2 til 30 min. Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Har du Nvidia kan du belage deg på å dette ut ofte. Detter vel ut 5 ganger i timen. Får spille alt fra 2 til 30 min. vel er en driver fix på alpha forumet, ellers så kommer nvidia med nye drivere en av dagene nå Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Fikk ett lite kvarter før spillet trippet maskina i sted, og blir møtt med ny update. Flotte greier. Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Har du Nvidia kan du belage deg på å dette ut ofte. Detter vel ut 5 ganger i timen. Får spille alt fra 2 til 30 min. vel er en driver fix på alpha forumet, ellers så kommer nvidia med nye drivere en av dagene nå Takker. Uten mulighet for søk på forumet blir den vanskelig å finne Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Har du Nvidia kan du belage deg på å dette ut ofte. Detter vel ut 5 ganger i timen. Får spille alt fra 2 til 30 min. vel er en driver fix på alpha forumet, ellers så kommer nvidia med nye drivere en av dagene nå Eller bruke DENNE Jeg spiller med Nvidia og fikk freezez utav milde hel..ette. Funker fint nå med 5-6 timer uten crash Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Har du Nvidia kan du belage deg på å dette ut ofte. Detter vel ut 5 ganger i timen. Får spille alt fra 2 til 30 min. vel er en driver fix på alpha forumet, ellers så kommer nvidia med nye drivere en av dagene nå Takker. Uten mulighet for søk på forumet blir den vanskelig å finne Den er på den tråden her, et par siden bakover Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Funket ikke hos meg det tipset der beklageligvis. Fikk bare errors i fleng ved installering av den driveren. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) For nvidia- problemer: 1 Finn driver- fix i BF3a- forumet. 2 Lukk Origin etter du har kommet inn i spillet og sett prioritet til "Over normal" på spillklienten. Jeg gikk fra maks 10 minutter til opp mot 2 timer uten krasj! Edit: alt for sein, jo Endret 27. juli 2011 av StorPeder Lenke til kommentar
Error Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Jada så.... Hvor mange har IKKE alpha? Sånn bortsett fra meg, altså? Jeg tror vi to er de eneste I verden (nesten) 2 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Så det vil bety at FPS er litt feil i Battlefield 3 akkurat nå? Spiller Crysis 2 Max Settings med en FPS på 50-60 og dette er før eg får dobbelt gfrafikkort. Vil selvsagt ikke kjøpe BF3 hvis ikke det er mulighet for Ultra settings. Pc spill skal kjøpes for å spille på fullt. Sier du nå at om BF3 ikkje hadde kommet med noe ultra setting, så hadde du ikkje kjøpt det? Haha. Lett å misforstå det eg skrev der, var på vei ut døren. Det eg mente var at eg kjøper ikke spill for å spille på lavere settings enn det som er maks. Så eg kommer ikke til å kjøpe BF3 hvis ikke Pcen min klarer det på Ultra. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Jada så.... Hvor mange har IKKE alpha? Sånn bortsett fra meg, altså? Jeg tror vi to er de eneste I verden (nesten) Vi får gråte i et hjørne sammen Alene 1 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Regner med at dette problemet med Nvidia er bare på betaen eller så kan EA legges ned. Lenke til kommentar
Franzedvard Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) Holder på å laste ned alpha nå... noen som vet hvordan den kjører på dårlige skjermkort, nærmere bestemt et gts 250? kjører bc2 helt greit i 1080p... Endret 27. juli 2011 av Franzedvard Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Etter å ha reinstallert BF3 og pluginen funker battlelog Lenke til kommentar
Balli Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Holder på å laste ned alpha nå... noen som vet hvordan den kjører på dårlige skjermkort, nærmere bestemt et gts 250? kjører bc2 helt greit i 1080p... SKÆPTISK Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 han sa ikke noe om de andre settingene utenom oppløsningen Lenke til kommentar
Snut_Wilderness Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Kan melde om at det er flere av oss som venter utålmodig på en Alphainvite Har klokka inn rett over 200 timer på BF2 og noe over 990 timer på BFBC2. Så synes de kunne ha ofra en mail til meg også Og har vetaranstatus lvl 2, men har vel fint lite å si virker det som. Men har ikke gitt opp helt enda, gjenstår å se om man man får noen mail før fristen går ut. Har forøvrig registrert diverse og testa et par ganger, men får den samme mailen som dere andre. At jeg ikke møter kriteriene...... Lenke til kommentar
Franzedvard Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) SKÆPTISK Helt sant! har klokka inn 150 timer og det kjører smooth Edit: Med 2gb ram, og C2D e7400 overklokket til 3,3 ghz Endret 27. juli 2011 av Franzedvard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå