Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så det vil bety at FPS er litt feil i Battlefield 3 akkurat nå? Spiller Crysis 2 Max Settings med en FPS på 50-60 og dette er før eg får dobbelt gfrafikkort. Vil selvsagt ikke kjøpe BF3 hvis ikke det er mulighet for Ultra settings. Pc spill skal kjøpes for å spille på fullt.

Sier du nå at om BF3 ikkje hadde kommet med noe ultra setting, så hadde du ikkje kjøpt det? Haha.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Bruk Opera... :thumbup:

Opera funket ikke her, så eg måtte laste ned Fireforx for å kunne starte spillet :p

Merkelig, Opera funker bare fint her.

Helt random altså. Fikk installert plugin og dette i opera, men måtte starte fra FF.....oh well.

Lenke til kommentar

Fikk installert plugin i Opera. Funker fint selv om Battle log påstår at jeg må skifte browser for å få launchet :)

Det er litt merkelig system, dette. Man må ha browser, Origin og selve spillklienten åpen samtidig for å få spilt ... Jeg misliker ting som startes fra browseren.

Battle log burde implementeres inn i selve spill klienten. Så kunne jeg heller levd med å bruke Origin.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Lykke til uten servere.

Ser mange jeg...

Ser mange her, men kommer ikke inn på noen av dem?!?

Logget inn på battlelog, trykker join. som regel står den bare der, i noen tilfeller sender den meg tilbake til origin, som når jeg trykker play, sender meg tilbake til battlelog..

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Jeg spilte i 10 minutter, så datt jeg ut av spillet. Litt kjipt når man har ventet 15 min i kø. Er dette noe som skjer ofte?

edit: ser ut som det er no update nå. Sikkert derfor.

Endret av Damio
Lenke til kommentar

Jeg spilte i 10 minutter, så datt jeg ut av spillet. Litt kjipt når man har ventet 15 min i kø. Er dette noe som skjer ofte?

Ventet i kø? Ikkje bare velge en server som ikkje er full da? :p

Ja, hender at vi detter ut av serverene. Men akkurat nå var det pga en update ser det ut til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...