Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til dere som har testet det, hvordan er det med ødeleggelse av omgivelsene? Kan man feks knuse byggninger?

Er kun et map man får spille, og det er lite med bygninger på brettet. Men type, fontener, murer osv sprenges til fillebiter.

Jeg lå å prona bak en fontene og trodde jeg var trygg. Plutselig forsvant hele dritten forann meg :!:

Har spilt litt, er utrolig digg. Gleder meg til mer destruction og mer shiny graphics!

Har et problem though, får ikke lov å prone. Er det ikke i spillet eller er det bare jeg som ikke får det til?

Z

Endret av Hille
Lenke til kommentar

Hvorfor i helv*** maser folk om BF2 hele tiden? Dette er BF3, ikke BF2. Hvordan BF2 var bør da ikke ha en fjatt med BF3 å gjøre. Dette er ett nytt spill, ikke en exp. for BF2. :no:

Oppfølgere til spill pleier å hente en god porsjon inspirasjon fra det spillet de følger opp. I dette tilfellet er Battlefield 3 ment å være en oppfølger til Battlefield 2, og den gamle fansen forventer da følgelig at Battlefield 3 bærer kjennetegn på det spillet Battlefield 2 var. Joda, Battlefield 3 er et nytt spill, og må følgelig kunne utforske ny grunn i spillet. Og det er heller ingenting i veien for at de lar seg inspirere av arbeidet de la ned i Bad Company-serien. Men jeg synes fortsatt at Battlefield 2 er kjernespillet i serien, og kanskje noe av det beste de har gjort. Alt fra com-rose til Commander-modus og squad-system med mer var geniale saker. Vi får dessverre ikke alt dette i Battlefield 3, men det er lov å håpe at spillet blir noenlunde gjenkjennelig for de gode gamle av oss.

Lenke til kommentar

Er kun et map man får spille, og det er lite med bygninger på brettet. Men type, fontener, murer osv sprenges til fillebiter.

Jeg lå å prona bak en fontene og trodde jeg var trygg. Plutselig forsvant hele dritten forann meg laugh.gif

Høres bra ut laugh.gif. Gleder meg som en unge til release.

Lenke til kommentar

sjekk denne url`n folkens for å se om dere har fått invite, jeg fikk ikke no invite i mail, men når jeg sjekka på den siden så fikk jeg access! :D og ja det er en legit url, er bf3 sin side så ;D

https://bf3alpha.battlefield.com/redeem/index.php

hmm, DICE updater en alpha som skal være ute et par dager til...

hvor står det at alphaen bare varer et par dager til?

Endret av MrDarkey
Lenke til kommentar

Vet noen hvordan man bytter nickname og controls?

Nickname er det samme som brukernavnet du valgte når du laget deg en profil på EA. Om denne kan endres eller ikkje har eg ikkje sjekket ut.

Controls kan vist ikkje endres her, men sikkert når betaen kommer ut. Var vrient og bruke disse fårhåndsinstile tastene i starten, men er vandt med det nå. :)

Lenke til kommentar

Virker som de har tatt noen ideer fra sitt eget MoH:MP også.

Det mest irriterende så langt er at enkelte lyder går i loop en liten stund, men ellers så har det fungert overraskende bra. Bedre enn BC2 Beta.

Synd at Multigamer ikke har noen BF3 servere oppe nå :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...