JVM91 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Hvordan får vi "venner" i COM CENTER? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 "This entire week we will be running heavy load tests on Battlelog to simulate behavior while you guys are on it. If you find any any strange things happening that you haven't encountered before please report it in the forum. Game on!" (copy from news) Lenke til kommentar
larspli Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 har bestilt bf3 og har bfbc fra før og er signa up på newsletters men ennå ikke fått alpha Vennligst prøv å logg inn på siden dems. Selvom du ikke har fått en e-mail av dem så kan du fortsatt ha fått invite. Prøv, er du grei. Fungerte for meg og veldig mange andre. WE'RE SORRY - YOU DON'T MEET THE CRITERIA TO ENTER THIS SITE. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) Hvordan får vi "venner" i COM CENTER? Hva er brukernavnet ditt på Origin? Skal prøve å adde deg. Edit: Mitt er forøvrig L0VBiFF Endret 27. juli 2011 av Hille Lenke til kommentar
Merko Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 Hvordan får vi "venner" i COM CENTER? Hva er brukernavnet ditt på Origin? Skal prøve å adde deg. Edit: Mitt er forøvrig L0VBiFF Gjerne add meg også. Tror jeg går under "Merkoen" der. Iallefall det som står oppe til høyre. Lenke til kommentar
falcon2mat Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Lol, uflaks kan du si, Akkuratt når vi får invite og er klare til å spille så rakner matchmakingen, de får vel sikkert fikset det ganske fort =) Lenke til kommentar
Chrisaa Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Denne får jeg når jeg skal registrere koden min i Origin "Denne koden er allerede brukt. " Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Denne får jeg når jeg skal registrere koden min i Origin "Denne koden er allerede brukt. " Den er kjip @Merko: Finner deg ikke. Se om du klarer å adde via min profilside, http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/L0VBiFF/ Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Denne får jeg når jeg skal registrere koden min i Origin "Denne koden er allerede brukt. " Kontakt EA Support... https://support.ea.com/chat Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Må jeg ha "Browser Plugin" og launche spillet fra Battlelog? :S Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Hvordan får vi "venner" i COM CENTER? Hva er brukernavnet ditt på Origin? Skal prøve å adde deg. Edit: Mitt er forøvrig L0VBiFF JVMyhre er mitt navn der. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 Aner ikke om dette har blitt nevnt før, men dette er "offiselle" krav til PCen under Alphaen (ikke den ferdige versjonen) Operativsystem: Windows 7 eller Vista (SP1) Installert: Origin CPU: Quadcore 2.0 GHz eller raskere RAM: 4GB eller mer Diskplass: 7.25GB Skjerm: 512 MB + DirectX 10 eller 11 -kompatibelt skjermkort med nyeste driver (AMD 11.5 elller nyere,, nVidia 275.33 eller nyere) Lydkort: DirectX 10 eller 11-kompatibelt Internet: bredbånd Denne får jeg når jeg skal registrere koden min i Origin "Denne koden er allerede brukt. " Hmm. kjipt. I mailen står det: Det er et begrenset antall plasser, så pass på at du løser inn din unike Alpha-testkode før det blir fullt (se instruksjoner under). Men tror ikke de sender ut samme nøkkel til flere @Merko: Finner deg ikke. Se om du klarer å adde via min profilside, http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/L0VBiFF/ Hm okai. Sendte deg en Friend Request inne på origin. Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Må jeg ha "Browser Plugin" og launche spillet fra Battlelog? :S Ja. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Så utrolig skuffende, og teit? Hvorfor skal man ikke kunne launche spillet gjennom Origin, som er portalen de promoterer spillet på? Virker forøverig ustabilt fra første sekund. Lenke til kommentar
larspli Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Så utrolig skuffende, og teit? Hvorfor skal man ikke kunne launche spillet gjennom Origin, som er portalen de promoterer spillet på? Virker forøverig ustabilt fra første sekund. hallo dette er alpha seff er det ustabilt Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 hvor får man "browser plugin" ? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 Så utrolig skuffende, og teit? Hvorfor skal man ikke kunne launche spillet gjennom Origin, som er portalen de promoterer spillet på? Virker forøverig ustabilt fra første sekund. Etter BF:Heroes og BF:Play4Free, så ser det ut som de vil at alt skal launches igjennom nettsiden. ikke vet jeg hvorfor. =p. Ikke nødvendigvis en dårlig ting. Liten nedtur. Når jeg skal starte, får jeg denne meldingen opp fra "Game Manager" A generic game error was reported, please try again. ( code: 5 ). får google det litt. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) hvor får man "browser plugin" ? Når Battlelog åpnes vil den spørre deg. Sjekk Battlelogforumet om dere får feilmeldinger, er sannsynligvis andre som har samme problem, evt lag ny tråd. Endret 27. juli 2011 av Kakeshoma Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Har prøvd å launche i 15 min nå. Kommet inn 2 ganger. Spillet har krasja hver gang. Sitter på 4Ghz og Radeon 6990. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Har prøvd å launche i 15 min nå. Kommet inn 2 ganger. Spillet har krasja hver gang. Sitter på 4Ghz og Radeon 6990. Fikk spilt 5 min så krasja det hos meg også. Men fikk vertfall feelingen av spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå