Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har bestilt bf3 og har bfbc fra før og er signa up på newsletters men ennå ikke fått alpha

Vennligst prøv å logg inn på siden dems. Selvom du ikke har fått en e-mail av dem så kan du fortsatt ha fått invite. Prøv, er du grei. Fungerte for meg og veldig mange andre.

WE'RE SORRY -

YOU DON'T MEET THE CRITERIA TO ENTER THIS SITE.

:cry:

Lenke til kommentar

Hvordan får vi "venner" i COM CENTER? :)

Hva er brukernavnet ditt på Origin?

Skal prøve å adde deg.

Edit: Mitt er forøvrig L0VBiFF

Gjerne add meg også. Tror jeg går under "Merkoen" der. Iallefall det som står oppe til høyre.

Lenke til kommentar

Aner ikke om dette har blitt nevnt før, men dette er "offiselle" krav til PCen under Alphaen (ikke den ferdige versjonen)

Operativsystem: Windows 7 eller Vista (SP1)

Installert: Origin

CPU: Quadcore 2.0 GHz eller raskere

RAM: 4GB eller mer

Diskplass: 7.25GB

Skjerm: 512 MB + DirectX 10 eller 11

-kompatibelt skjermkort med nyeste driver (AMD 11.5 elller nyere,, nVidia 275.33 eller nyere)

Lydkort: DirectX 10 eller 11-kompatibelt

Internet: bredbånd

Denne får jeg når jeg skal registrere koden min i Origin :dontgetit:

"Denne koden er allerede brukt. "

Hmm. kjipt. I mailen står det:

Det er et begrenset antall plasser, så pass på at du løser inn din unike Alpha-testkode før det blir fullt (se instruksjoner under).

Men tror ikke de sender ut samme nøkkel til flere :ohmy:

@Merko:

Finner deg ikke. Se om du klarer å adde via min profilside, http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/L0VBiFF/

Hm okai. Sendte deg en Friend Request inne på origin.

Lenke til kommentar

Så utrolig skuffende, og teit? Hvorfor skal man ikke kunne launche spillet gjennom Origin, som er portalen de promoterer spillet på? Virker forøverig ustabilt fra første sekund.

Etter BF:Heroes og BF:Play4Free, så ser det ut som de vil at alt skal launches igjennom nettsiden. ikke vet jeg hvorfor. =p. Ikke nødvendigvis en dårlig ting.

Liten nedtur. Når jeg skal starte, får jeg denne meldingen opp fra "Game Manager" A generic game error was reported, please try again. ( code: 5 ). får google det litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...