JVM91 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Får veldig ofte "Your connection to the server has timed out." , er det nettet mitt, eller er det flere som har det sånn? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 FUCK YEAH ALPHA INVITE!!! Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Haha, fikk også e-posten nå. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Fikk akkurat Alpha key det som er litt rart var at jeg ikke fikk noe mail om det, jeg bare prøvde meg logge inn på Min lenke så fikk jeg den blir med på gaming ikveld hvis noen andre kan også WE'RE SORRY - YOU DON'T MEET THE CRITERIA TO ENTER THIS SITE. Damnit! Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) Nå føler jeg meg ikke spesiell lengre. Thx for ruining the moment! edit: ATM har jeg bare ei linje på 2mb. Savner fiber Endret 27. juli 2011 av Skrujernet 1 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 FUCK YEAH ALPHA INVITE!!! Woho, me2 Downloading as we speak. Detta skal bli awesome. Kom nett hjem fra ferie. Konge gave å få nå før jobb. Lenke til kommentar
Error Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) Sopphodene sendte selvfølgelig ikke invite til meg Edit: Dere som har fått invite. Er dere battlefield veterans? (altså har minst to battlefield-spill koblet opp mot kontoen din) Endret 27. juli 2011 av Error Lenke til kommentar
larspli Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 må jeg ha noe bf på orgins før jeg kan få alpha? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Ja. Sørga for å få oppdatert veteranstatus og subscriba til bf3 bloggen. Lenke til kommentar
falcon2mat Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 DICE vil ha deg med i Battlefield 3 Alpha-testingen OMG =) Beste nyheten EVER Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Sopphodene sendte selvfølgelig ikke invite til meg Edit: Dere som har fått invite. Er dere battlefield veterans? (altså har minst to battlefield-spill koblet opp mot kontoen din) har selv veteran status 4, men det er flere som ikke har hatt noen status som har fått. Lenke til kommentar
Error Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Okay. Jeg har Battlefield BC2 men får ikke logget på den kontoen. Står at passordet er feil og det er en @start.no addresse og start.no har lagt ned email-tjenesten sin. : \ Satser på at det går greit å ikke ha veteran status HVA FAEN JEG FIKK ALPHA! JEG HADDE IKKE FÅTT EMAIL MEN BARE LOGGET MEG INN PÅ SIDEN. WIHO! ELSKER DERE ALLE. FUCK BREIVIK. Har heller ikke fått noe mail, logget inn på siden så fikk jeg alpha, takk for tipset Hvilken side? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Ja. Sørga for å få oppdatert veteranstatus og subscriba til bf3 bloggen. Hvordan subscriber jeg? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) Hvilken side? https://bf3alpha.battlefield.com/index.php?id=1 Ja. Sørga for å få oppdatert veteranstatus og subscriba til bf3 bloggen. Hvordan subscriber jeg? Q: Can I join the Battlefield 3 Closed Alpha Trial? A: The Alpha is a closed test and by invitation only. If you'd like to have a chance to be called upon make sure to register for our newsletter and ensure your Veteran status is up to date. http://www.battlefield.com/battlefield3 Endret 27. juli 2011 av Hille Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) Okay. Jeg har Battlefield BC2 men får ikke logget på den kontoen. Står at passordet er feil og det er en @start.no addresse og start.no har lagt ned email-tjenesten sin. Noen av EAs sider støtter ikke symboler i passord om du har det. Hva syns dere om spillet da? Heftig? Skuffet? Endret 27. juli 2011 av Kakeshoma Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Som sagt tidligere, eg har fått alpha invite, og har 0 i Veteranstatus. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Okay. Jeg har Battlefield BC2 men får ikke logget på den kontoen. Står at passordet er feil og det er en @start.no addresse og start.no har lagt ned email-tjenesten sin. : \ Satser på at det går greit å ikke ha veteran status HVA FAEN JEG FIKK ALPHA! JEG HADDE IKKE FÅTT EMAIL MEN BARE LOGGET MEG INN PÅ SIDEN. WIHO! ELSKER DERE ALLE. FUCK BREIVIK. Har heller ikke fått noe mail, logget inn på siden så fikk jeg alpha, takk for tipset Hvilken side? https://bf3alpha.battlefield.com/ Lenke til kommentar
Heimdalen Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Flere som sliter med å komme inn i match? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå