Frederick_ Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Søren at jeg ikke finner keysa mine til bf 1942 og vietnam Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Hvis enkelte ikke får testet alphaen før 1.august som jeg tror er siste dagen med BF3 alpha, kan de vel gi vekk keyen? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Hvis enkelte ikke får testet alphaen før 1.august som jeg tror er siste dagen med BF3 alpha, kan de vel gi vekk keyen? Auksjon Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Fikk alpha på den siden, tror det er at du må ha 2 Battlefiled spill for å få alpha. Men får ikke brukt den uansett da jeg fortsatt venter på GTX 590 Jeg låner den gjerne jeg. Inntil du får skjermkortet ditt. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Fikk alpha på den siden, tror det er at du må ha 2 Battlefiled spill for å få alpha. Men får ikke brukt den uansett da jeg fortsatt venter på GTX 590 Jeg låner den gjerne jeg. Inntil du får skjermkortet ditt. Altså er ikke koden låst til min EA bruker da de skriver nicket mitt når jeg logger inn for å få koden? Og jeg har nok ett par andre som gnager etter en kode før deg Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Er sant det du sier Rudde93. Forrutsatt at ikke koden er låst til kontoen. Tanken som teller Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Hvor høy veteran status har dere? Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Flere med 0 i Veteranstatus som har fått tilgang... Ser ut som det eneste kriterie er at man subscriber til newsletter. Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Hvor høy veteran status har dere? Veteran status: 5 Som nevnt, tror ikke det har så mye å si, virker litt random. Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Virker ikke så random, virker som om 90% av de som har skrevet på dette forumet idag har fått tilgang. Bare jeg og 1-2 andre som ikke har fått Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Jeg har 8, og jeg fikk dagen etter jeg oppgraderte til Veteranstatus 8 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 Jeg har heller ikke fått. Men bryr meg ikke så ekstremt mye. Da får jeg en bedre førstegangs følse når flere bugs er rettet under betaen. Men om det hadde tikket inn en alpha nøkkel i mailen, så hadde jeg nok testet det ut :!: Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Jeg har 3 kopier av BF2, 2 kopier av BC2, BF2142, men jeg vet jo ikke om de teller samme kopi flere ganger. Lenke til kommentar
Zacher Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Fikk akkurat Alpha key det som er litt rart var at jeg ikke fikk noe mail om det, jeg bare prøvde meg logge inn på Min lenke så fikk jeg den blir med på gaming ikveld hvis noen andre kan også Funket Laste ned Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Flere enn meg som sliter med at spillet plutselig bare dør? Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) Så lenge dere har en konto hos dem og subscriber til newsletter så har dere like stor sjanse som alle andre. Flere enn meg som sliter med at spillet plutselig bare dør? Report det på Battlelog siden dems, og gi dem evt info om PC'en din. Endret 27. juli 2011 av bekimc Lenke til kommentar
just Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Jeg har heller ikke fått. Men bryr meg ikke så ekstremt mye. Da får jeg en bedre førstegangs følse når flere bugs er rettet under betaen. Men om det hadde tikket inn en alpha nøkkel i mailen, så hadde jeg nok testet det ut :!: Takk! Funka som bare det, laster ned nå så det er klart til jeg kommer hjem fra jobb. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Flere enn meg som sliter med at spillet plutselig bare dør? Fryser, så må lukke det manuelt. Lenke til kommentar
Zacher Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Hahaha gjett hva som kom nå... "Du er en av våre mest verdsatte og betrodde Battlefield-spillere..." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå