Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan fikk du egentlig has på 2 koder? :/

Har to kontoar, eine med rank 8, andre med rank 7, rett etter BC2 kom så lagde eg ein ny, huskar ikkje heilt kvifor, men trur det var pga persona trøbbel. Og hadde visst signa opp på begge med newsletter, så eg fekk =)

Edit: Man legger til friends via Origin, lille pluss knappen nede til høgre, eller via settings knappen.

Endret av gholie
Lenke til kommentar

HVA FAEN JEG FIKK ALPHA! JEG HADDE IKKE FÅTT EMAIL MEN BARE LOGGET MEG INN PÅ SIDEN. WIHO! ELSKER DERE ALLE. FUCK BREIVIK. :dribble:

Har heller ikke fått noe mail, logget inn på siden så fikk jeg alpha, takk for tipset ;)

Oi shit, det funka faktisk! Hadebra sosialt liv fram til 1. august.

Lenke til kommentar

Viker som hele diskusjon har fått unntatt oss, bad_ip... :dontgetit:

Har ikke fått noe jeg heller. Men tar det med knusende ro. Ja jeg er missunnelig til de som spiller Alpha nå. Men da kan jeg si en ting. Jeg fikk BF LE til 249,- som plaster på såret, og det er mer en godt nok for meg :)

Hvor? :o Billigste eg fant var hos Play.com, der måtte eg gi ca 300,- .

Elkjøp hadde superhelg for noen helger siden. Der måtte jeg slå til ;)

Men gleder meg når dere som er i Alpha når NDA går ut så kan dere si hva som er negativ og positiv om BF3 til nå.

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Fikk ingen mail, men gikk inn her og prøvde for 1000 gangen og i dag gikk det.

Veteran statusen min er 5, kjøpte MOH LE og har verifisert e-posten min hos ea og sagt ja til motta e-post fra ea/dice.

Utover det vet jeg ikke hvorfor jeg fikk alpha nøkkel. Blir godt å prøvd det fram til det slutter 1. august.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...