JVM91 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Får ikke logget inn, og når jeg trykker på "glemt passord?", så får jeg ingen mail. Og når jeg prøver å lage ny bruker "e-mailen er allerede brukt". Ka skjer? Blitt hacket? Det ble faktisk eg iantt, noen stjelte hotmailen min, EA accounten min og Minecraft accounten min. Takk gud for at eg fikk alt tilbake etter en kort stund! Eller, Minecraft accounten mine r fortsatt borte, da Mojang SUGER når det gjelder kundeservice! Lenke til kommentar
frowen Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Skal vise dem criteria jeg.... ( ) Får vel bare.... gå ut i sola eller no. But do not waaant Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Viker som hele diskusjon har fått unntatt oss, bad_ip... Har ikke fått noe jeg heller. Men tar det med knusende ro. Ja jeg er missunnelig til de som spiller Alpha nå. Men da kan jeg si en ting. Jeg fikk BF LE til 249,- som plaster på såret, og det er mer en godt nok for meg Lenke til kommentar
gholie Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 ALPHA FUCK YEAH! Guuuuud, eg er så glad nå =D=D=D Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Viker som hele diskusjon har fått unntatt oss, bad_ip... Har ikke fått noe jeg heller. Men tar det med knusende ro. Ja jeg er missunnelig til de som spiller Alpha nå. Men da kan jeg si en ting. Jeg fikk BF LE til 249,- som plaster på såret, og det er mer en godt nok for meg Hvor? :o Billigste eg fant var hos Play.com, der måtte eg gi ca 300,- . Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 ALPHA FUCK YEAH! Guuuuud, eg er så glad nå =D=D=D Grattis! Satser på at en ny bunke blir sendt ut snart så jeg kan få lastet ned å spilt da jeg er ferdig på jobb i 17-tia :/ Lenke til kommentar
gholie Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Forøvrig, har veteran 7 og 8, og har fått 2 keys, kva skal eg gjere med den siste? Om ikkje nokon av mine kameratar vil ha så mulig eg gir den vekk her Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Forøvrig, har veteran 7 og 8, og har fått 2 keys, kva skal eg gjere med den siste? Om ikkje nokon av mine kameratar vil ha så mulig eg gir den vekk her Er ikkje keyen bundet til din konto da? Lenke til kommentar
gholie Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) Ein får ein key på bf3alpha sida, som ein kan aktivere i Origin, så er ikkje account bound verkar det som. Edit: Kan sjølvsagt ikkje garantere at den funkar for alle, men kan jo håpe =) Endret 27. juli 2011 av gholie Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Ein får ein key på bf3alpha sida, som ein kan aktivere i Origin, så er ikkje account bound verkar det som. Edit: Kan sjølvsagt ikkje garantere at den funkar for alle, men kan jo håpe =) Du skal et bilde av en kake om jeg får nøkkelen Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Laster ned alpha as we speak Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Tusen hjertelig takk til gholie Da har jeg også BF3 alpha! Ses på slagmarken! Her er kaken din btw: Lenke til kommentar
gholie Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Er berre å legge til Gholie for dei som har Alpha, vil gjerne ha nokon å spele med! =) Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) Er berre å legge til Gholie for dei som har Alpha, vil gjerne ha nokon å spele med! =) Skulle gjerne lagt deg til men finner fanden ikke ut hvordan man legger til friends, noen som vet? PS: Noen som har problemer med lag? Jeg tror ikke det er HW lag men network lag ettersom jeg ofte opplever det samme med BFBC2...noen som vet om jeg bør åpne noen porter? Endret 27. juli 2011 av xxTJxx Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Hvorfor måtte jeg dra på McDonald's da noen på forumet plutselig deler ut en key :/ Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 HVA FAEN JEG FIKK ALPHA! JEG HADDE IKKE FÅTT EMAIL MEN BARE LOGGET MEG INN PÅ SIDEN. WIHO! ELSKER DERE ALLE. FUCK BREIVIK. 1 Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 ALPHA FUCK YEAH! Guuuuud, eg er så glad nå =D=D=D Hvordan fikk du egentlig has på 2 koder? :/ Lenke til kommentar
pxK Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, fikk alpha key idag jeg og! Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Om det er flere som får 2 eller flere keys tar jeg gjerne imot en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå