Thitorkin Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Kan si så mye at BF3 alpha minner mye om BF2, men har masse fra BC2 også, våpnene håndteres også noenlunde likt som i BC2. Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) Jeg lurer på om det er noen som er med i Alpha som tør å bekrefte om det fortsatt er mulig å bruke assault rifle/LMG som sniper sånn som i BFBC2? DICE er jævlig flinke, men de som er ansvarlig for akkurat det der burde få et kjapt spark nedentil. Endret 27. juli 2011 av xxTJxx Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Fikk nettopp kode til alphaen, virker som de slipper inn flere nå. Drar nok litt tidlig fra jobb i dag Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Fikk nettopp kode til alphaen, virker som de slipper inn flere nå. Drar nok litt tidlig fra jobb i dag Når fikk du mailen? I natt eller NÅ? Jeg vil å ha! Lenke til kommentar
mkon Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Fikk nettopp kode til alphaen, virker som de slipper inn flere nå. Drar nok litt tidlig fra jobb i dag Hvor bestiller du limited ifra for å få den? kan man bestille fra cdon f.eks? Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Fikk nettopp kode til alphaen, virker som de slipper inn flere nå. Drar nok litt tidlig fra jobb i dag Hvor bestiller du limited ifra for å få den? kan man bestille fra cdon f.eks? Får ikke Alpha trial av å kjøpe limited edition. Men LE kan kjøpes nesten overalt, Origin, komplett, CDON etc... Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Fikk akkurat Alpha key det som er litt rart var at jeg ikke fikk noe mail om det, jeg bare prøvde meg logge inn på Min lenke så fikk jeg den blir med på gaming ikveld hvis noen andre kan også Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) Fikk akkurat Alpha key det som er litt rart var at jeg ikke fikk noe mail om det, jeg bare prøvde meg logge inn på Min lenke så fikk jeg den blir med på gaming ikveld hvis noen andre kan også Jeg testet å logge inn der nå jeg også og det funka. Laster ned BF3 alpha as we speak! Edit: jeg hadde heller ikke fått noen mail om det. Endret 27. juli 2011 av xxTJxx Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 NO FU*KING WAY! Prøvde sjøl, men får fortsatt opp meldingen "WE'RE SORRY - YOU DON'T MEET THE CRITERIA TO ENTER THIS SITE." WHY ME! 1 Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Ikke jeg heller ((( Snart så jeg begynner å grine! Nådde opp til toppen igår med lvl 50 i BC2 og er skikkelig klar for BF3 nå... Så kommer det gode nyheter, som ikke er like gode for meg :/ Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) Fikk Alpha eg også nå! Oooh im a happy man.. "Battlefield 3 Alpha Trial - Downloading" Btw, sånn for dere som lurer, eg har 0 i veteranstatus, eneste eg gjør er og abbonere på nyhetsmail. Endret 27. juli 2011 av Mr. Myhre Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Viker som hele diskusjon har fått unntatt oss, bad_ip... Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Fikk Alpha eg også nå! Oooh im a happy man Grattis Hvordan veteran er dere som har fått Alpha nå? Skjønner ikke hvorfor plutselig mange får det til nå, mens jeg og Kakeshoma ikke skal få! Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Fikk Alpha eg også nå! Oooh im a happy man Grattis Hvordan veteran er dere som har fått Alpha nå? Skjønner ikke hvorfor plutselig mange får det til nå, mens jeg og Kakeshoma ikke skal få! Endret akkurat tråden min, men om du ikkje har sett det, så har eg 0 i veteranstatus. Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Eg har 1...fordi eg ikke kan registrere alle spillene mine @RAAAGE@ Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Fikk Alpha eg også nå! Oooh im a happy man Grattis Hvordan veteran er dere som har fått Alpha nå? Skjønner ikke hvorfor plutselig mange får det til nå, mens jeg og Kakeshoma ikke skal få! Endret akkurat tråden min, men om du ikkje har sett det, så har eg 0 i veteranstatus. Så det rett etter jeg postet Men ser ut til at jeg må vente på beta :/ Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Jeg har 5 i veteran status Nå får dere unnskylde meg, jeg skal gå å spille BF3 /rubbing it in 2 Lenke til kommentar
Henro Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Får ikke logget inn, og når jeg trykker på "glemt passord?", så får jeg ingen mail. Og når jeg prøver å lage ny bruker "e-mailen er allerede brukt". Ka skjer? Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Jeg har 5 i veteran status Nå får dere unnskylde meg, jeg skal gå å spille BF3 /rubbing it in Abbbabbabaaa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå