Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lurer på om det er noen som er med i Alpha som tør å bekrefte om det fortsatt er mulig å bruke assault rifle/LMG som sniper sånn som i BFBC2? DICE er jævlig flinke, men de som er ansvarlig for akkurat det der burde få et kjapt spark nedentil.

Endret av xxTJxx
Lenke til kommentar

Fikk nettopp kode til alphaen, virker som de slipper inn flere nå. Drar nok litt tidlig fra jobb i dag :whistle:

Hvor bestiller du limited ifra for å få den? kan man bestille fra cdon f.eks?

Får ikke Alpha trial av å kjøpe limited edition. Men LE kan kjøpes nesten overalt, Origin, komplett, CDON etc...

Lenke til kommentar

Fikk akkurat Alpha key :) det som er litt rart var at jeg ikke fikk noe mail om det, jeg bare prøvde meg logge inn på Min lenke så fikk jeg den :)

blir med på gaming ikveld hvis noen andre kan også ;)

Jeg testet å logge inn der nå jeg også og det funka. Laster ned BF3 alpha as we speak! :)

Edit: jeg hadde heller ikke fått noen mail om det.

Endret av xxTJxx
Lenke til kommentar

Fikk Alpha eg også nå! :D Oooh im a happy man.. "Battlefield 3 Alpha Trial - Downloading" new_woot.gif

Btw, sånn for dere som lurer, eg har 0 i veteranstatus, eneste eg gjør er og abbonere på nyhetsmail.

Endret av Mr. Myhre
Lenke til kommentar

Fikk Alpha eg også nå! :D Oooh im a happy man

Grattis :D Hvordan veteran er dere som har fått Alpha nå? Skjønner ikke hvorfor plutselig mange får det til nå, mens jeg og Kakeshoma ikke skal få!

Endret akkurat tråden min, men om du ikkje har sett det, så har eg 0 i veteranstatus. harhar.gif

Lenke til kommentar

Fikk Alpha eg også nå! :D Oooh im a happy man

Grattis :D Hvordan veteran er dere som har fått Alpha nå? Skjønner ikke hvorfor plutselig mange får det til nå, mens jeg og Kakeshoma ikke skal få!

Endret akkurat tråden min, men om du ikkje har sett det, så har eg 0 i veteranstatus. harhar.gif

Så det rett etter jeg postet :p Men ser ut til at jeg må vente på beta :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...