Belfez Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Har verifisert mailen min flere ganger siste uka, tror det har noe med at jeg har signa meg opp for newsletter opptil flere ganger for å være på den sikre siden Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Og hva skal man gjøre der? Subscribe to newsletter eller noe? Ja, pass at du mottar mail fra EA på profilen din også. Contact me about EA's products, news, events and promotions. This? That Lenke til kommentar
Henro Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Kommer Bf3 alpha/beta til konsoll? Når? Lenke til kommentar
Error Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Sender de ut beta-invites i batcher eller sender de mer eller mindre med en gang? Og må man ha veteran-status for at de skal sende invite? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 (endret) EA..og alt som har med profil innstillinger,linking av kontoer,gamertag osv. er bare noe faens forbannet piss! Virker som om hele greie er helt random. Har f.eks valgt å få verifisert mailen min 3 ganger siste uken, fått mail og trykket på verifiserings linken i eposten, og fått mailen bekreftet verifisert inne på EA sidene. Hva skjer neste gang eg logger inn...joda det står at mailen ikke er verifisert. Innlogging til kundeservice er klin umulig, og jeg har enda ikke fått svar på mailen eg sendte til EA ang. linking til min 360 og PS3 konto. Det siste har eg gjort en gang tidligere, men som sagt: Alt rundt dette møkkasystemet her er 100% random. Endret 26. juli 2011 av Mala Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Meh, har jeg ikke fått Alpha invite nå og den er ferdig 1. aug så blir det vel ikke.... Shocking! Alltid lojal, trofast, aktiv og engasjert - men smygtitt på Alpha og Closed Beta på spill jeg virkelig har interesse for; HÅHH NEIDA! Natta! Lenke til kommentar
frowen Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 snip This. Opplegget er så dårlig. Når jeg spilte BC1 funka det ikke å linke personas, så jeg ringte support; no go. Istad ringte jeg mtp veteran-status, noe han faktisk greide å fikse, bare sa spilla jeg hadde så la han de til på konton, men har jo fortsatt 2 EA-kontoer.... Hååååååååååååååper på invite, men er vel heller tvilsomt. Skjønner heller ikke hva som skal til for å "meet the criterias" på den bf3alpha-siden. Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Søren for noen grinebøtter flere av dere er. 5 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 (endret) It really optimises work-flow, and it's very easy to use, so we can bring in people who have worked on other games and just let them be creative with Frostbite rather than have them sitting around waiting for loading bars to fill or working out how to use the tools. Say what? Intervju: http://computerandvideogames.com/310507/blog/we-dont-want-to-make-any-other-game-than-battlefield-were-not-trying-to-copy-anyone-else/?site=psm Endret 26. juli 2011 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Error Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Jeg tok konakt med EA support angående BFBC2 for snart to måneder siden. I dag fikk jeg en mail hvor det står "Vi har mottat din etterspørsel og den vil bli besvart snarest" (eller noe sånt) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Chat'en deres fungerer fint. Fått kontakt og fått hjelp innen ca 15 begge gangene jeg kontaktet dem. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Umulig å logge inn hos meg. Funket med en kompis sin bruker bare. Får ikke feil pw/user name eller noe, blir bare sendt tilbake til en blank login side. Dritt. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 (endret) Man må ha en egen bruker for support siden. (en ny bruker, som du lager på support siden) Endret 26. juli 2011 av Speedbatov Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Man må ha en egen bruker for support siden. (en ny bruker, som du lager på support siden) for å kunne snakke med support på support.ea.com/chat/ ? dette er totalt FEIL, du logger bare inn med din vanlige EA account. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 når jeg gjorde det funket det ikke, lagde ny bruker og det funker fint. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) Søren for noen grinebøtter flere av dere er. Kan så være, men når noe så elemtært som support ikke fungerer så mener jeg at vi har rett til å syte litt EDIT: Må man ha en ny bruker for å kunne logge inn på support siden?På hvilket syre nach har man kokt i hop dette tøvet? Uansett, ikke meningen å spore denne tråden av med EA-syt. Endret 27. juli 2011 av Mala Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Søren for noen grinebøtter flere av dere er. Kan så være, men når noe så elemtært som support ikke fungerer så mener jeg at vi har rett til å syte litt EDIT: Må man ha en ny bruker for å kunne logge inn på support siden?På hvilket syre nach har man kokt i hop dette tøvet? Uansett, ikke meningen å spore denne tråden av med EA-syt. Man trenger ikke ny bruker. Har snakket med support mange ganger før fra brukeren min. Bare nå det ikke fungerer. Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Søren for noen grinebøtter flere av dere er. Kan så være, men når noe så elemtært som support ikke fungerer så mener jeg at vi har rett til å syte litt EDIT: Må man ha en ny bruker for å kunne logge inn på support siden?På hvilket syre nach har man kokt i hop dette tøvet? Uansett, ikke meningen å spore denne tråden av med EA-syt. Oisann, beklager så meget. Var ikke deg jeg siktet til. Siktet heller til de ovenfor som klaget over angående folk som syter over å ikke ha fått alpha invite. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Var på live chat support her om dagen da jeg ble oppgradert til "level 2 support" og videresendt, for så å vente i 2 timer i kø for å bli godtatt av meldingen "there are no advisors on at the moment". Kunne vel sagt det FØR jeg gikk i køen da?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå