Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

EA..og alt som har med profil innstillinger,linking av kontoer,gamertag osv. er bare noe faens forbannet piss!

Virker som om hele greie er helt random.

Har f.eks valgt å få verifisert mailen min 3 ganger siste uken, fått mail og trykket på verifiserings linken i eposten, og fått mailen bekreftet verifisert inne på EA sidene. Hva skjer neste gang eg logger inn...joda det står at mailen ikke er verifisert.

Innlogging til kundeservice er klin umulig, og jeg har enda ikke fått svar på mailen eg sendte til EA ang. linking til min 360 og PS3 konto. Det siste har eg gjort en gang tidligere, men som sagt: Alt rundt dette møkkasystemet her er 100% random.

:thumbdown:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

snip

This.

Opplegget er så dårlig. Når jeg spilte BC1 funka det ikke å linke personas, så jeg ringte support; no go.

Istad ringte jeg mtp veteran-status, noe han faktisk greide å fikse, bare sa spilla jeg hadde så la han de til på konton, men har jo fortsatt 2 EA-kontoer....

Hååååååååååååååper på invite, men er vel heller tvilsomt. Skjønner heller ikke hva som skal til for å "meet the criterias" på den bf3alpha-siden.

:(

Lenke til kommentar
It really optimises work-

flow, and it's very easy to use, so we can

bring in people who have worked on other

games and just let them be creative with

Frostbite rather than have them sitting

around waiting for loading bars to fill or

working out how to use the tools.

Say what?

Intervju:

http://computerandvideogames.com/310507/blog/we-dont-want-to-make-any-other-game-than-battlefield-were-not-trying-to-copy-anyone-else/?site=psm

Endret av Kakeshoma
Lenke til kommentar

Søren for noen grinebøtter flere av dere er. :dontgetit:

Kan så være, men når noe så elemtært som support ikke fungerer så mener jeg at vi har rett til å syte litt :whistle:

EDIT: Må man ha en ny bruker for å kunne logge inn på support siden?På hvilket syre nach har man kokt i hop dette tøvet?

Uansett, ikke meningen å spore denne tråden av med EA-syt.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Kan så være, men når noe så elemtært som support ikke fungerer så mener jeg at vi har rett til å syte litt :whistle:

EDIT: Må man ha en ny bruker for å kunne logge inn på support siden?På hvilket syre nach har man kokt i hop dette tøvet?

Man trenger ikke ny bruker. Har snakket med support mange ganger før fra brukeren min. Bare nå det ikke fungerer.

Lenke til kommentar

Oisann, beklager så meget. Var ikke deg jeg siktet til. Siktet heller til de ovenfor som klaget over angående folk som syter over å ikke ha fått alpha invite.

Lenke til kommentar

Var på live chat support her om dagen da jeg ble oppgradert til "level 2 support" og videresendt, for så å vente i 2 timer i kø for å bli godtatt av meldingen "there are no advisors on at the moment".

Kunne vel sagt det FØR jeg gikk i køen da?!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...