Konkulf Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Registrerte meg på siden Er hjemme om rundt en times tid nå, wuhu! Lenke til kommentar
BulletFeed Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 hva heter dere på battlelog (heter XitraZz selv)? hadde vært moro å få til litt teamplay Lenke til kommentar
frowen Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Sånn, da har jeg signa up på det som kan signes up på, og registrert spilla, så får håpe det dumper noe ned i (e)postkassa! Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Var en innom speak.battle.no akuratt som hadde fått nøklen til en ferierende kompis.. han hørtes veeeeldig glad ut Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Er det noen her som har planer om å organisere en klan? Hadde vært veldig morro å ha skikkelig organisert teamwork noen faste kvelder i uka eller noe. http://www.hxnorway.com/ Hvordan community er det? Er det veldig "proffesjonelt"? Er ute etter en mere casual klan, hvor oppmøte ikke er nødvendig osv. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Hvis noen kunne addet meg så hadde det vært konge joiner spilling i kveld Nick: Borbra Lenke til kommentar
Kenney87 Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Skal adde deg :-) kommer på i 8 / hall ni tiden Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 WTB BF3 trial. Name your price. 1 Lenke til kommentar
HaxyQ Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Um, hvordan fikk folk tak i alphaen? Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Er det noen her som har planer om å organisere en klan? Hadde vært veldig morro å ha skikkelig organisert teamwork noen faste kvelder i uka eller noe. http://www.hxnorway.com/ Hvordan community er det? Er det veldig "proffesjonelt"? Er ute etter en mere casual klan, hvor oppmøte ikke er nødvendig osv. Vi har vært begge deler egentlig.... masse bigwars, en del kompetivt - mest kos Det er en stødig gjeng som har spilt sammen i ca 5-6 år. Hilser nye velkommene og det er lett å bli en del av Hx. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Er det noen her som har planer om å organisere en klan? Hadde vært veldig morro å ha skikkelig organisert teamwork noen faste kvelder i uka eller noe. http://www.hxnorway.com/ Hvordan community er det? Er det veldig "proffesjonelt"? Er ute etter en mere casual klan, hvor oppmøte ikke er nødvendig osv. Vi har vært begge deler egentlig.... masse bigwars, en del kompetivt - mest kos Det er en stødig gjeng som har spilt sammen i ca 5-6 år. Hilser nye velkommene og det er lett å bli en del av Hx. Jeg registrerte meg ihvertfall Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Um, hvordan fikk folk tak i alphaen? www.battlefield.com/battlefield3 Lenke til kommentar
Error Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Og hva skal man gjøre der? Subscribe to newsletter eller noe? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Og hva skal man gjøre der? Subscribe to newsletter eller noe? Ja, pass at du mottar mail fra EA på profilen din også. Lenke til kommentar
Error Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Hvor finner jeg profilen min? Eventuelt innboks? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 https://www.ea.com/profile Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Og hva skal man gjøre der? Subscribe to newsletter eller noe? Ja, pass at du mottar mail fra EA på profilen din også. FAEN! Lenke til kommentar
Error Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Må man være "veteran" for å få kode? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 (endret) Og hva skal man gjøre der? Subscribe to newsletter eller noe? Ja, pass at du mottar mail fra EA på profilen din også. Åja, dét oppdaga jeg nå. Heldigvis står det at jeg mottar mail fra EA. Men... jeg har tydeligvis ikke verifisert e-mailadressen min.. Håper ikke det har noe å si... Endret 26. juli 2011 av Christiαn Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Og hva skal man gjøre der? Subscribe to newsletter eller noe? Ja, pass at du mottar mail fra EA på profilen din også. Contact me about EA's products, news, events and promotions. This? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå