Skjelvgråt Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Hvis en kjører alphaen nå uten lagg, vil en da kunne klare å kjøre spillet når det kommer uten lagg? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Hvis en kjører alphaen nå uten lagg, vil en da kunne klare å kjøre spillet når det kommer uten lagg? Hvor langt er et tau? 5 Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Hvis en kjører alphaen nå uten lagg, vil en da kunne klare å kjøre spillet når det kommer uten lagg? Nei, for Alphaen er tunet ned rimelig heftig etter eg det eg har hørt. Lenke til kommentar
gholie Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 "zh1nt0 Daniel Matros @ @nicholasnonno I understand that and there are just as many as you. another wave is going out today or tomorrow " Ny alpha key wave inc! =D Lykke til 1 Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 "zh1nt0 Daniel Matros @ @nicholasnonno I understand that and there are just as many as you. another wave is going out today or tomorrow " Ny alpha key wave inc! =D Lykke til Oh, kommer ikkje til og ha F5 knapp lenger eg nå da, oppdatere mailen KONSTANT! Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Fri fra onsdag til søndag! Ville passet litt for bra! Bedjisus schmistus! Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 hvor lenge varer alpha? kommer hjem 31 aug og håper jeg får spilt, vist jeg får key Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Hvor bør jeg forhåndsbestille spillet? Prisen er ikke så viktig, bare jeg får det til release. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 "zh1nt0 Daniel Matros @ @nicholasnonno I understand that and there are just as many as you. another wave is going out today or tomorrow " Ny alpha key wave inc! =D Lykke til Oh, kommer ikkje til og ha F5 knapp lenger eg nå da, oppdatere mailen KONSTANT! Opera + Gmail IMAP = Win. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 hvor lenge varer alpha? kommer hjem 31 aug og håper jeg får spilt, vist jeg får key Kommer du hjem 31. august kan du bare vente på Open Beta. Alpha er helt sikkert ferdig innen den tid. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 mener 31 juli 1. August har blitt nevnt som sluttdato. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 mener 31 juli 1. August har blitt nevnt som sluttdato. Lolz, kommer hjem 31. Satser på alpha til den tid, så blir hardcore gaming de dagene. Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Hvis en kjører alphaen nå uten lagg, vil en da kunne klare å kjøre spillet når det kommer uten lagg? Hvor langt er et tau? Du er klar over at han faktisk har et poeng? I alpha har de tunet ned ganske kraftig på for eksempel destruction. DICE har selv sagt at kravene til alpha ikke vil være representativ for final version. That being said, om du kjører alpha på middels+ uten prob, så klarer du deg nok helt fint. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Betaer har som regel debugging på som tar en del kraft fra cpuen. Vet ikke om BF3 har det men regner med det. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Hvordan er det å spillet 16vs16? Er det nok folk? Ser at bare Conquest vil ha 32v32. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Hvor har du de tallene fra? Stemmer nok mest sannsynlig ikke hvertfall. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 En HQ-video som viser en komplett runde i alpha. Selv om Alpha ikke stiller med topp grafikk, så må jeg si jeg er imponert over kvaliteten. Mye av det er sikkert på grunn det fantastiske lyset. Gleder meg virkelig til å spille dette på min nye pc som skal kjøpes i sept/okt. Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 En HQ-video som viser en komplett runde i alpha. Selv om Alpha ikke stiller med topp grafikk, så må jeg si jeg er imponert over kvaliteten. Mye av det er sikkert på grunn det fantastiske lyset. Gleder meg virkelig til å spille dette på min nye pc som skal kjøpes i sept/okt. Helt rått, ingen tvil! Men filmen er allerede postet av meg på forrige side Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå