BulletFeed Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 (endret) jeg er i rank 33 nå og det går enda høyere, siden det ligger en over meg på leaderbordsen i høyeste score (heter XitraZz på leaderborden, på nr.2). går sikkert litt fortere å ranke i alpha vil jeg tro, men skjønner ikke helt hvorfor siden det ikke er noen rank unlocks etter noen ranker. Endret 24. juli 2011 av BulletFeed Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 BF3 Synes det lille jeg har spillet av alphaen er digg. Spørsmål, hvordan få fullskjerm og stille på settings? Esc -> Settings IG Ja når jeg fikk den i fullskjerm var det jo grei skuring At jeg ikke tenkte på alt-enter er flaut Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 (endret) Aha, da stemmer det vel. EDIT: Snakker om specs. Endret 24. juli 2011 av Karmany1234 Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Spilte akkurat en god del sammen med Cri og noen av vennene hans, samt Karmany Knallgøy spill sammen med andre, takk for en fin kveld Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 (endret) Rettelse: Kahmy - Takk det samme, høres vel på TS3 igjen snart Endret 24. juli 2011 av Cri Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Mener Karmany fra forumet din tulling Kommer på i morgen etter jobb, ses vel da Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 (endret) ahhh Jeg er blind og dum noen ganger Endret 24. juli 2011 av Cri Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Jeg var med ja, lite hyggelig å spille mot deg Konkulf! Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 (endret) Jeg ble hele tiden eid, og da jeg skulle knive deg bugga kniven seg sånn att jeg stoppa forran deg uten att du daua, så ble jeg plaffa ned. EDIT: Hvor mangen var dere som samarbeida? Da jeg spilte sniper tok jeg 3-4 av dere som satt å dekka hverandre bak ett tre. Endret 24. juli 2011 av Karmany1234 Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Vi var vel rundt 4-5 stykker på det meste tror jeg, gøy med litt teamwork Bare å bli med oss på TS3 i morgen Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Jeg ble hele tiden eid, og da jeg skulle knive deg bugga kniven seg sånn att jeg stoppa forran deg uten att du daua, så ble jeg plaffa ned. EDIT: Hvor mangen var dere som samarbeida? Da jeg spilte sniper tok jeg 3-4 av dere som satt å dekka hverandre bak ett tre. Its not fair! Why do you get to have fun when i dont!? Kunne noen laget en fullstendig liste over alle våpenene? Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Har vi lov til det da, med tanke på NDA eller hva det nå het? Lenke til kommentar
snkrlow Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Jeg ble også plukket ut til Alpha trial, add meg som venn: Snkrlow Rått spill! Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 (endret) Nei, det har vi ikke Endret 25. juli 2011 av Konkulf Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Nei, det har vi ikke Oh please, bare PM meg. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Er jo ikke lenge til betaen... Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 (endret) vist har vi vell lov til det? Vi burde da kunne si hvilke våpen som er Endret 25. juli 2011 av Quakecry Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Snakk så mye dere vil. Ingen fra EA som sitter å sjekker diskusjon.no etter folk som bryter NDA Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Google is your friend: What We Know: F to quick knife which will swipe if you're not right up on someone Quick knifing or wielding will result in animation if you're behind them Players shot in close proximity to a wall/floor leave a blood spatter on the surface Revive takes 3-4 seconds with 3 pulses from the defibrillator Revives are not instantaneous Option to be revived Knife animation can be interrupted and the attacker killed Glock 17, MP7, M1911, SV98, M27 IAR, G36C are confirmed weapons Rear knife kills are worth an extra 300 points Below the ammo counter is a progress bar to the next unlock for that weapon Aircraft can use an unlockable perk called "Stealth" You get 10 points for having a squadmate spawn on you (if you're squad leader). You can tell when your soldier is ready for a rear knife kill when you aim at the enemy's back and your soldier will lift his knife up and point it forward. In the multiplayer montage, it seems that music will play when the very final M-COM is armed, and the song will climax near detonation. Attachment unlocks may be per weapon (than per class, like in BC2). In the sniper video, the player got enough points to unlock the ACOG 4X scope after using his MK11. Later, he picks up a fallen enemy's SVD, picks up some kills, and unlocks the PSO-1 4X (A Russian ACOG equivalent compatible with only AK-style rifles) scope. I don't know what to make of this, really. Spotting the squad leader puts a spot marker with a star above the player You're awarded 10 points for killing the last member of a squad In other videos, you can see what happens after you win a game. It looks like there won't be any cut-scenes at the end of a match; instead, you'll be taken to a review of your stats. This is still only alpha stage though, so they could still throw in cut-scenes in the beta/final version. The way you earn points with vehicles is based on vehicle type now. Vehicle classes appear to be, Mobile AA, IFV, MBT, Attack helicopters, Jets Theres also Scout helicopters see: imgur: the simple image sharer. The G36c is in the game see: imgur: the simple image sharer. The M27 IAR appeared in the top right scoreboard, here it is: imgur: the simple image sharer The music will play when the mcom is about to blow and when tickets get low. Attachments unlocks are per weapon like in MoH, as well as ribbon awards. The first specialization unlocked was a Sprint Boost which is 5%, then Ammo Boost which is a 50% increase, and then another Sprint Boost which is 10%. You are able to use these with all kits. Around 5-6 hours to achieve Rank 7. There are claymores, laser designators, and radio beacons as there are medals for them. Weapons seen in Battlefield 3 Alpha: Ak-74M, M16A4, G3 Engineer: M4A1, G36C Support: M27 IAR, RPK, M-249 Recon: MK11, SVD, SV98 General: MP443, M9, M1911, Glock 17, M1014, MP-7, M-416, Pecheneg Updated: 23/07/2011 Kilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå