FrankBjarne Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Har gmail. Den oppdateres fluently Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Hvordan får man tilgang til alfatesten? Beklager om det har blitt fortalt et par sider tilbake. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Har gmail. Den oppdateres fluently ' Stoler ikke nok på Gmail! Force update!! Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 (endret) Haha Funnet ut av at jeg bare har rundt 50% GPU usage på begge kortene, men jeg får fortsatt 60-80fps, så håper de optimaliserer ytelse med CrossfireX i fullversjonen Edit: Gratulerer Solid Snail med 1337 innlegg! Endret 23. juli 2011 av Konkulf Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Tror ikke han kommer til å svare mer. Balli: Fått mail enda? Send screenshots til meg på skype. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Kan noen fortelle litt om feelinga? Får man noen følelse av BC eller BF? Eller, det er vel bare Rush, så da er det vel en litt vanskelig sammenligning Skrev litt om det her Takk. Kan du eller andre si noe om kommunikasjonen? Kommunikasjonen? Tenker du på rosa(rose)? står vel en god del steder at det ikke er bestemt og at DICE har hørt alle de 39898437 trådene om den. Origin kommunikasjon funker veldig greit synes jeg. Hele systemet rundt spillet er veldig bra lagt opp, men det er min mening og det er sikkert mange som er uenig. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Skulle gjerne fått vite hva slags specs som kreves snart. Hva bruker dere som har fått Alpha? Kan vel ikke være noe farlig å si det vel? Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 (endret) Specs står i profilen min, får rundt 60-80fps (på "high" innstillinger) med 50% GPU usage på begge kortene Endret 23. juli 2011 av Konkulf Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 (endret) Gratulerer Solid Snail med 1337 innlegg! Yeeeaaaah edit: FAEN! Endret 23. juli 2011 av Solid Snail 6 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Kan noen fortelle litt om feelinga? Får man noen følelse av BC eller BF? Eller, det er vel bare Rush, så da er det vel en litt vanskelig sammenligning Skrev litt om det her Takk. Kan du eller andre si noe om kommunikasjonen? Kommunikasjonen? Tenker du på rosa(rose)? står vel en god del steder at det ikke er bestemt og at DICE har hørt alle de 39898437 trådene om den. Origin kommunikasjon funker veldig greit synes jeg. Hele systemet rundt spillet er veldig bra lagt opp, men det er min mening og det er sikkert mange som er uenig. Tenkte nok på VoIP. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 (endret) Gratulerer Solid Snail med 1337 innlegg! Yeeeaaaah edit: FAEN! OT: Skjønner virkelig ikke hvorfor folk rager sånn over at det ikke er AKKURAT slik BF2 var, herregud, voks opp allerede. BF2 var et bra spill, men det ble også ødelagt av spillerne, sånn som de jævlene som bestemte seg for å teamkille alle som nærmet seg jetfly, heli's, tanks osv. Jeg får rett og slett mer glede av å spille BF3 enn å spille BF2, men BF2 var magisk til tider, det er jeg enig i edit: skriveleif.. Endret 23. juli 2011 av Konkulf Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Tenkte nok på VoIP. Hakke tenkt på det. Sitter bare å gamer med folk på TS3 på battle.no. Men ser det finnes fine kommunikasjons muligheter i Origin også. Skal jammen kikke litt nærmere på det Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Hater att det hele tiden fryser da det blir mye action Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 (endret) Ossen er grafikken på spillet a? Og våpna? Øh, innlegget mitt ble borte da jeg redigerte.. Er det flere som har fått key men som fryser i loading? Den stucker bare i loadingen og ingenting skjer! Endret 23. juli 2011 av Audun0505 Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Grafikken er nydelig, selv om de har tonet ned det meste. Våpnene ser også nydelig ut og har en vidunderlig lyd, noen er litt ubalanserte, men det fikses nok Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Grafikken er nydelig, selv om de har tonet ned det meste. Våpnene ser også nydelig ut og har en vidunderlig lyd, noen er litt ubalanserte, men det fikses nok Helvete, jeg vil spille!! Hvordan er gameplayen i forhold til BC2? Kan man spille singleplayer? Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 (endret) Nei, kun rush på ett map. Vet ikke helt hva jeg kan si om feeling osv. EDIT: Kondulf, hva tenker du på ang ubalanserte våpen? Endret 23. juli 2011 av Karmany1234 Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Vel, jeg kan ikke si noe spesifikt, men det er noen våpen som har altfor lite recoil og gjør altfor mye damage, mens andre våpen gjør altfor lite skade osv. Feelingen i BF3, hhm. For meg så føltes BC2 som en arcade shooter, mens BF3 har mer realisme og du føler liksom du er med i kampen. Litt vanskelig å forklare, men jeg prøvde Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Destruction var også kraftig redusert i Alpha, ifølge en dev tweet. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Japp, demize erklærte at destruction var veldig redusert i alphaen, nesten synd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå