Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha :)

Funnet ut av at jeg bare har rundt 50% GPU usage på begge kortene, men jeg får fortsatt 60-80fps, så håper de optimaliserer ytelse med CrossfireX i fullversjonen :)

Edit:

Gratulerer Solid Snail med 1337 innlegg! :D

Endret av Konkulf
Lenke til kommentar

Kan noen fortelle litt om feelinga? Får man noen følelse av BC eller BF? Eller, det er vel bare Rush, så da er det vel en litt vanskelig sammenligning :hmm:

Skrev litt om det her

Takk. Kan du eller andre si noe om kommunikasjonen?

Kommunikasjonen? Tenker du på rosa(rose)? står vel en god del steder at det ikke er bestemt og at DICE har hørt alle de 39898437 trådene om den. Origin kommunikasjon funker veldig greit synes jeg. Hele systemet rundt spillet er veldig bra lagt opp, men det er min mening og det er sikkert mange som er uenig.

Lenke til kommentar

Kan noen fortelle litt om feelinga? Får man noen følelse av BC eller BF? Eller, det er vel bare Rush, så da er det vel en litt vanskelig sammenligning :hmm:

Skrev litt om det her

Takk. Kan du eller andre si noe om kommunikasjonen?

Kommunikasjonen? Tenker du på rosa(rose)? står vel en god del steder at det ikke er bestemt og at DICE har hørt alle de 39898437 trådene om den. Origin kommunikasjon funker veldig greit synes jeg. Hele systemet rundt spillet er veldig bra lagt opp, men det er min mening og det er sikkert mange som er uenig.

Tenkte nok på VoIP.

Lenke til kommentar

Gratulerer Solid Snail med 1337 innlegg! :D

Yeeeaaaah

edit:

FAEN!

trollface.jpg

OT:

Skjønner virkelig ikke hvorfor folk rager sånn over at det ikke er AKKURAT slik BF2 var, herregud, voks opp allerede.

BF2 var et bra spill, men det ble også ødelagt av spillerne, sånn som de jævlene som bestemte seg for å teamkille alle som nærmet seg jetfly, heli's, tanks osv.

Jeg får rett og slett mer glede av å spille BF3 enn å spille BF2, men BF2 var magisk til tider, det er jeg enig i :yes:

edit: skriveleif..

Endret av Konkulf
Lenke til kommentar

Grafikken er nydelig, selv om de har tonet ned det meste.

Våpnene ser også nydelig ut og har en vidunderlig lyd, noen er litt ubalanserte, men det fikses nok :)

Helvete, jeg vil spille!! Hvordan er gameplayen i forhold til BC2? Kan man spille singleplayer?

Lenke til kommentar

Vel, jeg kan ikke si noe spesifikt, men det er noen våpen som har altfor lite recoil og gjør altfor mye damage, mens andre våpen gjør altfor lite skade osv.

Feelingen i BF3, hhm. For meg så føltes BC2 som en arcade shooter, mens BF3 har mer realisme og du føler liksom du er med i kampen.

Litt vanskelig å forklare, men jeg prøvde :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...