Raul07 Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Bare eg som slite med å komme meg inn på serverne? Står "joining server", stått 10 min nå. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Det er en vanesak. Lover deg at tastatur er bedre enn kontroller. Eneste som er bedre med en håndkontroller er at du kan sitte/ligge/chille i sofaen mens du spiller. Med tastatur og mus må man sitte rett opp og ned for å ha best mulig kontroll. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Gratulerer alle som har fått keys, husk å sende inn bug reports og gjør den surveyen på siden dems. Har selv sendt inn rundt 3 bug reports on gjort surveyen, tar ikke altfor lang tid og kan hjelpe til å forbedre spillet. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Kommer det Alpha til ps3? Sitter med en Acer One her og blir nok ikke ny pc før til høsten. Har veteranstatus 6. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 (endret) Bare eg som slite med å komme meg inn på serverne? Står "joining server", stått 10 min nå. Fikk det første gangen jeg prøvde. La Origin og Browser til admin rettigheter, så funka det. Fjernet admin rettigheter på browser etterpå. EDIT: Skjermdrivere: ingen merkbar forskjell på å bruke beta eller vanlig nvidia.. i alle fall ikke hos meg. Endret 23. juli 2011 av Cri Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Kommer det Alpha til ps3? Sitter med en Acer One her og blir nok ikke ny pc før til høsten. Har veteranstatus 6. Nei, men det kommer nok en Beta =) Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Jeg er blitt forelsket i spillet Er så rått når du ser kulene flyr over hodet på deg, ekslosjoner smeller rundt deg og du skal prøve å presse deg fram til målet med medsoldatene dine, det er bare så utrolig gøy og spennende! Det er ikke sikkert alle vil være enig med meg, men jeg synes at BF2 kan ta seg en bolle, for dette er bare helt rått! Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Bare det lille eg har spilt er eg enig med deg, veldig bra spill. Men føler det er en del bugs, men det er vel ikke uventet når det er en Beta. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Ja, bare husk å sende inn bug reports, så blir nok dem fikset Nå venter jeg i spenning på hvordan de større banene er, fordi Operation Metro har bare 32 spillere Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Bare det lille eg har spilt er eg enig med deg, veldig bra spill. Men føler det er en del bugs, men det er vel ikke uventet når det er en Beta. Alpha Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Er det noen plass du signer opp eller må du berre ha eit EA/bf spill Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Må være bf veteran, med minst en god del spill registrert og slik. Lenke til kommentar
FatHobbit Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Men når betaen kommer, så kan vel alle bli med?? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Åpen beta i September ja. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Kan noen fortelle litt om feelinga? Får man noen følelse av BC eller BF? Eller, det er vel bare Rush, så da er det vel en litt vanskelig sammenligning Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Tror ikke jeg kan kommentere det. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Kan noen fortelle litt om feelinga? Får man noen følelse av BC eller BF? Eller, det er vel bare Rush, så da er det vel en litt vanskelig sammenligning Skrev litt om det her 1 Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Hvor mange kart er det snakk om i denne trialbeta tingen? Er det noe hardware som fly, heli? Tror faktisk det ikke er det. Mest sannsynligvis får vi bare prøve ut kart der vi bare kan gå, uten fly/heli. offtopic: Se på signaturen din. Du vet at Norge blir kaldere av global oppvarming? :!: Åja. Hadde håpet at det skulle bli demonstrasjon av luftrommet og store kart. Litt mere showoff i denne trial tingen. offtopic: hvis det er PCene dine, håper jeg du får spilt Pacman på high graphic. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Kan noen fortelle litt om feelinga? Får man noen følelse av BC eller BF? Eller, det er vel bare Rush, så da er det vel en litt vanskelig sammenligning Skrev litt om det her Takk. Kan du eller andre si noe om kommunikasjonen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå