Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare eg som slite med å komme meg inn på serverne? Står "joining server", stått 10 min nå.

Fikk det første gangen jeg prøvde. La Origin og Browser til admin rettigheter, så funka det. Fjernet admin rettigheter på browser etterpå.

EDIT: Skjermdrivere: ingen merkbar forskjell på å bruke beta eller vanlig nvidia.. i alle fall ikke hos meg.

Endret av Cri
Lenke til kommentar

Jeg er blitt forelsket i spillet :love:

Er så rått når du ser kulene flyr over hodet på deg, ekslosjoner smeller rundt deg og du skal prøve å presse deg fram til målet med medsoldatene dine, det er bare så utrolig gøy og spennende!

Det er ikke sikkert alle vil være enig med meg, men jeg synes at BF2 kan ta seg en bolle, for dette er bare helt rått! :)

Lenke til kommentar

Hvor mange kart er det snakk om i denne trialbeta tingen? Er det noe hardware som fly, heli?

Tror faktisk det ikke er det. Mest sannsynligvis får vi bare prøve ut kart der vi bare kan gå, uten fly/heli.

offtopic: Se på signaturen din. Du vet at Norge blir kaldere av global oppvarming? :!:

Åja. Hadde håpet at det skulle bli demonstrasjon av luftrommet og store kart. Litt mere showoff i denne trial tingen.

offtopic: hvis det er PCene dine, håper jeg du får spilt Pacman på high graphic. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...