Bjorkizz Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Skulle skaffe M1 Garand i BFBC2 og fikk etter dette veteran rank 6 Sjekket tilfeldigvis eposten i dag og der var en invite Men synes egentlig at grafikkvalget var litt for simpelt. Kan da vel ikke være så lite detaljert på fullversjon? Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Som sagt, dette er en alpha versjon, noe som betyr at de bare har et fåtall av de filene som fullversjonen vil ha. Et så komplekst spill som BF3 må nok ha tålig avanserte grafikk-innstillinger, sånn at det er mulig å finjustere spillopplevelsen Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Herregud, jeg har veteran 1 og fikk alpha. Kan ikke ha noe med det å gjøre! Har derimot meldt meg på alt av nyehetsbrev om BF3! Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Gratulerer så mye, fikk meg opp til høyeste veteran grad i går (8), og fikk mail idag at jeg var plukket ut Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Merker jeg blir drittlei alt av bf3 når jeg ikke får invite, haha Har uansett ikke mulighet til å spille i helga uansett Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Hvis dette kommer igjennom, er mitt liv komplett. Lenke til kommentar
gholie Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Ein grunn til å ha simple grafikk innstillingar på ein Alpha, og eventuellt Beta er at det kan vere mykje lettare å feilsøke når det gjeld bugs osv. Om ein har fullverdige grafikk innstillingar så blir det fort veldig mykje å sjå på før ein finn syndaren. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Jeg får ikke registert noen av spillene jeg... Lenke til kommentar
zeldahei Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Jeg er veteran status 8, og har vært det en stund, har kjøpt og registrert MOH:LE, og subscriber til nyhetsbrevet, og var med veldig tidlig i Battlefield Heroes betaen. Har enda ikke fått invite I tilleg ble accountnavnet og passordet mitt lekket ut av Anon, som hadde fått tak i lister med koder og brukernavn til BF:H-betatestere. Føler at de skylder meg såpass etter at den flausen. Men, men. Det er nok enda tid til å få invite... Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Jeg får ikke registert noen av spillene jeg... Kontakt EA live chat support. De fikser det for deg. Dere som har tilgang, har dere alle vært påmelt nyhetsbrev osv. osv.? Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) Får heller ikke instalert BF2 special foreces dette har jeg spurt ea om også og ikke fått noe hjelp til... Derimot gleder jeg meg jo selvfølgelig til bf3 (edit: ser jeg har formulert meg kort og dårlig. Det jeg mente er instalering av selve spillet på pc'en. Måtte kjøpe nytt da jeg mistet både cd og cd key. Når jeg hadde kjøpt nytt spill fikk jeg ikke instalert da det er noe feil i en programering som gjør at instaleringen ikke vil fullføres på min maskin. Prøvd det meste som går ann men null hjelp i fra EA for at jeg kan få spille spillet lengre) Endret 22. juli 2011 av k-h-s Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Får heller ikke instalert BF2 special foreces dette har jeg spurt ea om også og ikke fått noe hjelp til... Derimot gleder jeg meg jo selvfølgelig til bf3 Du får ikke vet. status av Special Forces. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Jeg får ikke registert noen av spillene jeg... Kontakt EA live chat support. De fikser det for deg. Dere som har tilgang, har dere alle vært påmelt nyhetsbrev osv. osv.? Nope... Jeg har bidratt i battle.no og fikk en nøkkel Heldig som jeg var. Lenke til kommentar
Kimsky Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Bare ett kjapt spørsmål nå, CD-nøkkelen for BFBC2: Vietnam (Non steam version btw), den fikk man på epost? Right? Har kjøpt det for lenge siden, men finner ikke isåfall den eposten noen steder. Noe som irriterer meg ettersom jeg har lyst til å adde den til Veteran lista. Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Finnes det "soft-shadows" I Alphaen? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Det spørs jo om du kjøpte i butikk eller ikke. Men uansett, BF:BC2 Vietnam øker ikke Vet. status. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Hva er favorittklassen til folk? Lenke til kommentar
Kimsky Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Kjøpte den over nett ja, for en god stund tilbake for å spille med noen venner av meg. Men er jo irriterende å ikke vite hvor man har slikt. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) Support og engineer, fantastisk gøy å bare plaffe ned folk fra andre siden av mappet med bipod Også knallgøy med rocket launcheren hos engineer, den er faktisk brukbar til annet enn bare ødelegge kjøretøy og bygninger, nå dreper den ganske effektivt også Edit: Natta folkens Endret 22. juli 2011 av Konkulf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå