Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Skulle skaffe M1 Garand i BFBC2 og fikk etter dette veteran rank 6 :) Sjekket tilfeldigvis eposten i dag og der var en invite :D

Men synes egentlig at grafikkvalget var litt for simpelt. Kan da vel ikke være så lite detaljert på fullversjon?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som sagt, dette er en alpha versjon, noe som betyr at de bare har et fåtall av de filene som fullversjonen vil ha.

Et så komplekst spill som BF3 må nok ha tålig avanserte grafikk-innstillinger, sånn at det er mulig å finjustere spillopplevelsen :)

Lenke til kommentar

Ein grunn til å ha simple grafikk innstillingar på ein Alpha, og eventuellt Beta er at det kan vere mykje lettare å feilsøke når det gjeld bugs osv. Om ein har fullverdige grafikk innstillingar så blir det fort veldig mykje å sjå på før ein finn syndaren.

Lenke til kommentar

Jeg er veteran status 8, og har vært det en stund, har kjøpt og registrert MOH:LE, og subscriber til nyhetsbrevet, og var med veldig tidlig i Battlefield Heroes betaen. Har enda ikke fått invite :( I tilleg ble accountnavnet og passordet mitt lekket ut av Anon, som hadde fått tak i lister med koder og brukernavn til BF:H-betatestere. Føler at de skylder meg såpass etter at den flausen. Men, men. Det er nok enda tid til å få invite...

Lenke til kommentar

Får heller ikke instalert BF2 special foreces dette har jeg spurt ea om også og ikke fått noe hjelp til...

Derimot gleder jeg meg jo selvfølgelig til bf3

(edit: ser jeg har formulert meg kort og dårlig. Det jeg mente er instalering av selve spillet på pc'en. Måtte kjøpe nytt da jeg mistet både cd og cd key. Når jeg hadde kjøpt nytt spill fikk jeg ikke instalert da det er noe feil i en programering som gjør at instaleringen ikke vil fullføres på min maskin. Prøvd det meste som går ann men null hjelp i fra EA for at jeg kan få spille spillet lengre)

Endret av k-h-s
Lenke til kommentar

Bare ett kjapt spørsmål nå, CD-nøkkelen for BFBC2: Vietnam (Non steam version btw), den fikk man på epost? Right? Har kjøpt det for lenge siden, men finner ikke isåfall den eposten noen steder. Noe som irriterer meg ettersom jeg har lyst til å adde den til Veteran lista.

Lenke til kommentar

Support og engineer, fantastisk gøy å bare plaffe ned folk fra andre siden av mappet med bipod :p

Også knallgøy med rocket launcheren hos engineer, den er faktisk brukbar til annet enn bare ødelegge kjøretøy og bygninger, nå dreper den ganske effektivt også :)

Edit: Natta folkens :p

Endret av Konkulf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...