Bruker-104685 Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 (endret) Herherherh... Er ikke lett å unngå temaet skjønner dere! Og viss man ser hvordan BF3 ser ut, så skjønner nok dere hvorfor Frode99: Ja alle innlegg av meg er ikke skryting, bare spillkjøping og diverse Konkulf: Er ikke lett det der altså Og selv multiplayeren i BF3 i Alpha stadiet sjokkerer meg ihvertfall, herregud, hva kan fullspillet gjøre med meg da? Kansje en innersving med grafikkrus Endret 21. juli 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 (endret) At PC versionen skal lide pga optimalisering til konsoll Var ikke det jeg mente, jeg mente at de optimaliserer det til PC med tanke på maskinvare. Btw, ser litt rart ut når han spurter med kniv i videoene, armene beveger seg saktere en lyden av beina som spurter.. Skal vel egentlig gå i samme takt? Endret 21. juli 2011 av chairgame Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 http://www.youtube.com/watch?v=7Nl6FU-awzw Ser ut til at Banen er litt større enn det noen ser ut til å ha påpekt 1 Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 (endret) Og de kaster seg i prone med begge hendene på våpnet.. Endret 21. juli 2011 av chairgame Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Se her hvis du leter etter en god pris, gamezone har aldri skuffet meg på leveringstidene, og servicen er det beste på markedet etter min mening 100,- i rabatt når du forhåndsbestiller LE hos GameStop. Dvs 299,90 å betale. Hjelper dog lite hvis du ikke bor i nærheten av en GS, eller vil ha det hjem i posten Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Bare jeg som reagere på at skyggene virker veldig mørke i spillet? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Hvis den maskinen du snakker om, er den i signaturen din ligger du tynt an dessverre. Hva var det som ble nevnt for en stund siden av en utvikler? Ingen maskin som kan bygges idag klarer BF3 på maks? Tull. EA kom ut og sa at alle demo video er vist på en GTX580, med en i5 3GHz CPU. Så hans maskin bør klare spillet uten noe problemer. Ikke på maks. De spilte vel på medium eller noe. La ikke merke til "" etter den setningen der altså? Uansett, mitt poeng var bare det den utvikleren nevnte for en stund siden. Selvfølgelig kommer en high-end pc idag til å kjøre det bra, det har ingen sagt noe imot. Men om ingen andre har retta på Patrick Bachs utsagn fra slutten av juni om maksimale innstillinger, så kan det lønne seg å, vente for de som er ute etter nettopp det. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Hvis den maskinen du snakker om, er den i signaturen din ligger du tynt an dessverre. Hva var det som ble nevnt for en stund siden av en utvikler? Ingen maskin som kan bygges idag klarer BF3 på maks? Tull. EA kom ut og sa at alle demo video er vist på en GTX580, med en i5 3GHz CPU. Så hans maskin bør klare spillet uten noe problemer. Ikke på maks. De spilte vel på medium eller noe. La ikke merke til "" etter den setningen der altså? Uansett, mitt poeng var bare det den utvikleren nevnte for en stund siden. Selvfølgelig kommer en high-end pc idag til å kjøre det bra, det har ingen sagt noe imot. Men om ingen andre har retta på Patrick Bachs utsagn fra slutten av juni om maksimale innstillinger, så kan det lønne seg å, vente for de som er ute etter nettopp det. Jeg la merke til den jo Men tror ikke Avid gjorde det... Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Bare jeg som reagere på at skyggene virker veldig mørke i spillet? Quoter dette og tar det sammen med alle andre som klager på småfeil i animasjoner, etc. Husk på at dette fortsatt er alpha footage. De har mye igjen fra alpha til beta. Beta er heller ikke et ferdig spill og det vil mangle en god del der også. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Knall maskin du har der, har selv en maskin som har noe ala samme ytelse som den, og den gruser rett og slett alt av spill Kos deg med den nye maskinen da Deilig å høre at dette er en bra maskin. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 (endret) Og selv multiplayeren i BF3 i Alpha stadiet sjokkerer meg ihvertfall, herregud, hva kan fullspillet gjøre med meg da? Kansje en innersving med grafikkrus 99 % av spillet er ferdig da. Alpha og beta eksisterer slik at spillere kan oppdage bugs i tillegg til at DICE kan foreta stresstester på servere og på spillet. Så det du ser nå er omtrent det du kommer til å se i oktober. Endret 21. juli 2011 av Christiαn 1 Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Pariskartet ser allerede kjedelig ut. Driver egentlig bare å venter på noe fra Wake eller Karkand. Dice klarer neppe å overgå de gamle klassikerne. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Derfor tar de med de gammle klassikerne! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Hvilke to andre kart er disse DLC-kartene? Forøvrig idiotisk konsept.. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Hvilke to andre kart er disse DLC-kartene? Forøvrig idiotisk konsept.. Sharqi og Mashtuur. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Hvilke to andre kart er disse DLC-kartene? Forøvrig idiotisk konsept.. Sharqi og Oman. Fixed that foh ya. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Jeg som hadde gleda meg til Dragon Valley og Dalian Plant . Men Oman blir bra regner jeg med. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Idiotisk å gi folk enda en grunn til å forhåndsbestille, chokke? Selvfølgelig benytter de seg av hypen. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Alle "limited edition" pakkene får denne pakken, gjør de ikke? Og hvis BC2 "limited edition" pakken er å måle etter, så blir det på ingen måte mangel av dem. Selvsagt er det ikke alle som har fått med seg dette og som forhåndsbestiller. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Håper virkelig vi får spille på Wake Island. :0 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå