Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

3D spottingen følger ikke personer i cover. Om en som er spottet går bak en mur så vil spotten stå på siste kjente posisjon.

Hørtes avansert ut..

Liker det fortsatt ikke, ødelegger litt av taktisk dekning (fint ord for camping) som et alternativ.

Siden BF3 skal gi assosiasjoner med BF2, så synes jeg det er synd de tar med spotting fra BC2 istedet for BF2 når det fungerte så flott.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis den maskinen du snakker om, er den i signaturen din ligger du tynt an dessverre. harhar.gif

Hva var det som ble nevnt for en stund siden av en utvikler? Ingen maskin som kan bygges idag klarer BF3 på maks?

Skrev det her i tråden for lenge siden, de som planer oppgradering for BF3 gjør det bedre å vente til nærmere utgivelse. Dessuten kommer det nye skjermkort nå til høsten/jul afaik.

jeg regner med det er relativt dårlig multigpu støtte i alphaen, og gleder meg til å motbevise det utsagnet når spillet kommer :ph34r:

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om det er nevnt tidligere, men dere som har eller skall kjøpe spillet via Origin har lest salgsvilkårene?

Produkter og tjenester som vi gjør tilgjengelige på nettsidene kan lastes ned i ett år etter at du fullført kjøpet.

Sauce: http://tos.ea.com/legalapp/termsofsale/US/no/PC/

For å gjøre det klinkende klart, Origin er ikke det samme som Steam! med Origin så forventer EA at du lagerer installasjonsfilene til senere bruk om du skulle ville spille spillet igjen (1 år)senere. (Men prisene er like latterlige som på Steam)

Jeg betaler heller bittelitt ekstra og kjøper det i butikk...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Uhm, rart. Jeg har kunne laste ned install files for BC2 fra EADM i OVER et år. Jeg kjøpte det i April, og lastet sist ned filene til min laptop for en uke siden. Rart om Origin, som er samme greia egentlig, skulle forandre på dette.

Lenke til kommentar

EA store drev med samme kjøpsvilkårene. Det ble klaget på da også. Om de har endret vilkår og glemt å endre på teksten vet ikke jeg, men med den teksten i kjøpsvilkårene, har de vel strengt tatt ryggdekning for å kutte muligheten for nedlasting etter 1 år?

De forbeholder seg også retten til å slette kontoen din om den er inaktiv i 24 mnd. *poff* der forsvant alle spillene...(om det så skulle være mulig å laste ned etter 1 år da..)

edit: Sjekket nettopp den engelske teksten for å se om det var snakk om et tilfelle av at de hadde glemt å endre vilkårene på de "mer obskure" språkene, men det var samme på engelsk.

http://tos.ea.com/legalapp/termsofsale/US/en/PC/

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Bestilte meg i går en ny pc, skal bygge selv. Delene kom på 12 000. Fikk hjelp av en kompis som er meget oppegående når det kommer til data, han mente at den pcen eg kjøpte den varer i noen år på Max settings på mesteparten av spillene som kommer. Noen deler eg bestilte: Intel® Core™ i5-2500K Processor, ASUS GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX CUDA (2stk), ASUS P8P67-M PRO B3, Socket-1155, Får håpe disse holder til å spille BF3 på gode settings. Glede meg vannvittig til spillet, ser mye bedre ut enn BC2. Skal ha spillet på Pc og Xbox 360

Lenke til kommentar

Nå er jeg drit lei forumbrukere på forskjellige forum som forteller at en High end spill pc i dag ikke kan måle seg med Battlefield 3 sine system reqs. Dette er bare tull og hvis du skal hjelpe en person med deler osv så må du ha peiling.

Det er ikke kommet noen offisielle krav enda, men de som ligger ute ligner såppas mye at man kan regne med at man ikke trenger en CPU til mere enn 2500 kr eller mindre. Skjermkortet som blir brukt til å teste og lage Battlefield 3 er også offisielt så det er heller ikke et problem. RAM er man ganske trygg på, har du 4 til 8 GB RAM er du trygg.

Det jeg sier er at hvis du ikke har peiling på det du snakker om så skal du IKKE svare, for du blir kjørt så kraftig ned i dass av andre forumbrukere hvis du tar feil.

Endret av evenandreas
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Slutt å vis mer gameplay :D

Det ser så innmari heftigt ut!

Og jeg tror kravene er litt høyrere en BFBC2, men jeg kjører jo BFBC2 med Full AA (husker ikke om det var 16Qaa eller 32Qaa som er det fulleste) og 1080p, rundt 58 til 60 FPS hele tiden. Bare jeg kan nå over 30 fps på 1080p så er jeg mer en fornøyd. Men filmene der ute ser faktisk flyten er mer en 30 FPS siden man aimer såpass raskt :)

Lenke til kommentar

Var ganske vilt med den scenen hvor spilleren sente en rpg gjennom tunellen og den ble lyst opp!

Lurer på hvordan BF3 vil gå på pcen min, må nok oppgradere til SLI og ny CPU eller noe. :p

Kjører BF:BC2 på allt maksa ut med fps på 55-60 så kan jo hende jeg drar BF3 greit! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...