Borbra Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Sitter her å lurer på HVOR jeg skal forhåndsbestille. Ser at DustinHome har det til 293kr, men så går det fort opp til 350kr+ Hvis jeg bestiller boks versjon, vil jeg få evnt beta tilgang tilsendt på mail? Eller er det bedre å bestille digital? (jeg er klar over at man kan laste ned ting fra EA etter man har kjøpt det andre steder) Evnt hvor får man tak i digital versjon billigst? Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 (endret) Fryder meg å se at EA/Dice jobber på spreng med å fjerne videoer fra youtube. Bra! Håper dette er sarkasme? Uansett om det er alpha med low settings, er det spennende å se. Hvorfor i all verden skal det ha vært et forsøk sarkasme? Er en grunn til at man huker under på en NDA. Er helt sikker på at vi får se vår dose med gameplay før spillet slippes. Ingen hast! Endret 20. juli 2011 av Daxen Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 NDA er der for a reason. Ble overrasket over at DICE valgte å go public med random invites. Da var et slikt utfall uungåelig med en AAA tittel som BF3. Det vil alltid være en eller annen sokk som lekker ting. Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 mail fra ea: "Takk for at du har kjøpt Medal of Honor™ Limited Edition, som omfatter tilgang til det kommende Battlefield 3 Beta! Vi gjør store framskritt på Battlefield 3 og gleder oss til å dele det med deg. Vi sender ut Beta i løpet av september, og du står fortsatt på vår eksklusive liste for tidlig tilgang til Beta. Vi gjennomfører for tiden interne tester og en teknisk Alpha-testing. Vi vil naturligvis varsle deg når Battlefield 3 Beta er tilgjengelig. I mellomtiden kan du ta en titt på noen av de nyeste Battlefield 3-videoene og tilknyttede nyheter på den offisielle hjemmesiden. Vennlig hilsen DICE-teamet" Har du registrert deg med den beta koden som fulgte med Medal of honor? når jeg er inne på ea.com/beta ser jeg ingen steder å taste inn koden Lenke til kommentar
ElderScrollsinisten Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Fryder meg å se at EA/Dice jobber på spreng med å fjerne videoer fra youtube. Bra! Håper dette er sarkasme? Uansett om det er alpha med low settings, er det spennende å se. Hvorfor i all verden skal det ha vært et forsøk sarkasme? Er en grunn til at man huker under på en NDA. Er helt sikker på at vi får se vår dose med gameplay før spillet slippes. Ingen hast! Eier du ikke nysgjerrighet mann? Jo fortere, jo bedre, uansett om det skorter på finstasen! Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 (endret) http://youtu.be/bfeOoEDYEt0 rundt 3:10 minutter inn så er det daa da daaa dada daaa da da da DA DAAA! Endret 20. juli 2011 av Gabbe Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Minner litt om BC2 for å være ærlig. Ikke at det nødvendigvis er en dårlig ting da jeg likte spillet. Eneste jeg egentlig hadde problemer med var våpenfølelsen. 3 Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 http://youtu.be/bfeOoEDYEt0 rundt 3:10 minutter inn så er det daa da daaa dada daaa da da da DA DAAA! Jeg bare hvem i hel**** er det som snakker? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 (endret) Holy Moses for en grafikk!! Er så glad jeg sitter på en monsterpc når jeg ser det folk viser av gameplay osv!! BF3 er verdt en pc til 15k alene i mine øyner. Dette spillet og flere var grunnen til jeg fikk skaffet en ganske bra pc! Endret 21. juli 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Hvis den maskinen du snakker om, er den i signaturen din ligger du tynt an dessverre. Hva var det som ble nevnt for en stund siden av en utvikler? Ingen maskin som kan bygges idag klarer BF3 på maks? Skrev det her i tråden for lenge siden, de som planer oppgradering for BF3 gjør det bedre å vente til nærmere utgivelse. Dessuten kommer det nye skjermkort nå til høsten/jul afaik. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 (endret) Tror nok maskinen til Toman drar spillet ganske greit Endret 21. juli 2011 av Mala Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Hvis den maskinen du snakker om, er den i signaturen din ligger du tynt an dessverre. Hva var det som ble nevnt for en stund siden av en utvikler? Ingen maskin som kan bygges idag klarer BF3 på maks? Skrev det her i tråden for lenge siden, de som planer oppgradering for BF3 gjør det bedre å vente til nærmere utgivelse. Dessuten kommer det nye skjermkort nå til høsten/jul afaik. Tull. EA kom ut og sa at alle demo video er vist på en GTX580, med en i5 3GHz CPU. Så hans maskin bør klare spillet uten noe problemer. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Hvis den maskinen du snakker om, er den i signaturen din ligger du tynt an dessverre. Hva var det som ble nevnt for en stund siden av en utvikler? Ingen maskin som kan bygges idag klarer BF3 på maks? Tull. EA kom ut og sa at alle demo video er vist på en GTX580, med en i5 3GHz CPU. Så hans maskin bør klare spillet uten noe problemer. Ikke på maks. De spilte vel på medium eller noe. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Vet nå ikke jeg. jeg tror at vi vil bli overrasket over hvor lave kravene faktisk blir. Tror de optimaliserer the crap ut av dette spillet. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 De har gått ut og sagt at det ikke skal skje, ettersom de fint kan tilpasse det til konsoll. Så tror ikke det gitt! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 De har gått ut og sagt at det ikke skal skje, ettersom de fint kan tilpasse det til konsoll. Så tror ikke det gitt! Hva skal ikke skje? Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 At PC versionen skal lide pga optimalisering til konsoll Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 3d spotting? 3D spottingen følger ikke personer i cover. Om en som er spottet går bak en mur så vil spotten stå på siste kjente posisjon. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 (endret) mail fra ea: "Takk for at du har kjøpt Medal of Honor™ Limited Edition, som omfatter tilgang til det kommende Battlefield 3 Beta! Vi gjør store framskritt på Battlefield 3 og gleder oss til å dele det med deg. Vi sender ut Beta i løpet av september, og du står fortsatt på vår eksklusive liste for tidlig tilgang til Beta. Vi gjennomfører for tiden interne tester og en teknisk Alpha-testing. Vi vil naturligvis varsle deg når Battlefield 3 Beta er tilgjengelig. I mellomtiden kan du ta en titt på noen av de nyeste Battlefield 3-videoene og tilknyttede nyheter på den offisielle hjemmesiden. Vennlig hilsen DICE-teamet" Har du registrert deg med den beta koden som fulgte med Medal of honor? når jeg er inne på ea.com/beta ser jeg ingen steder å taste inn koden husker itt, gjorde det eventuelt med engang moh ble released Endret 21. juli 2011 av Balli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå