Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Sitter her å lurer på HVOR jeg skal forhåndsbestille. Ser at DustinHome har det til 293kr, men så går det fort opp til 350kr+

Hvis jeg bestiller boks versjon, vil jeg få evnt beta tilgang tilsendt på mail?

Eller er det bedre å bestille digital? (jeg er klar over at man kan laste ned ting fra EA etter man har kjøpt det andre steder)

Evnt hvor får man tak i digital versjon billigst?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fryder meg å se at EA/Dice jobber på spreng med å fjerne videoer fra youtube. Bra!

Håper dette er sarkasme?

Uansett om det er alpha med low settings, er det spennende å se.

Hvorfor i all verden skal det ha vært et forsøk sarkasme? Er en grunn til at man huker under på en NDA. Er helt sikker på at vi får se vår dose med gameplay før spillet slippes. Ingen hast!

Endret av Daxen
Lenke til kommentar

mail fra ea:

"Takk for at du har kjøpt Medal of Honor™ Limited Edition, som omfatter tilgang til det kommende Battlefield 3 Beta! Vi gjør store framskritt på Battlefield 3 og gleder oss til å dele det med deg. Vi sender ut Beta i løpet av september, og du står fortsatt på vår eksklusive liste for tidlig tilgang til Beta.

Vi gjennomfører for tiden interne tester og en teknisk Alpha-testing. Vi vil naturligvis varsle deg når Battlefield 3 Beta er tilgjengelig. I mellomtiden kan du ta en titt på noen av de nyeste Battlefield 3-videoene og tilknyttede nyheter på den offisielle hjemmesiden.

Vennlig hilsen

DICE-teamet"

Har du registrert deg med den beta koden som fulgte med Medal of honor? når jeg er inne på ea.com/beta ser jeg ingen steder å taste inn koden

Lenke til kommentar

Fryder meg å se at EA/Dice jobber på spreng med å fjerne videoer fra youtube. Bra!

Håper dette er sarkasme?

Uansett om det er alpha med low settings, er det spennende å se.

Hvorfor i all verden skal det ha vært et forsøk sarkasme? Er en grunn til at man huker under på en NDA. Er helt sikker på at vi får se vår dose med gameplay før spillet slippes. Ingen hast!

Eier du ikke nysgjerrighet mann? Jo fortere, jo bedre, uansett om det skorter på finstasen!

Lenke til kommentar

Hvis den maskinen du snakker om, er den i signaturen din ligger du tynt an dessverre. harhar.gif

Hva var det som ble nevnt for en stund siden av en utvikler? Ingen maskin som kan bygges idag klarer BF3 på maks?

Skrev det her i tråden for lenge siden, de som planer oppgradering for BF3 gjør det bedre å vente til nærmere utgivelse. Dessuten kommer det nye skjermkort nå til høsten/jul afaik.

Lenke til kommentar

Hvis den maskinen du snakker om, er den i signaturen din ligger du tynt an dessverre. harhar.gif

Hva var det som ble nevnt for en stund siden av en utvikler? Ingen maskin som kan bygges idag klarer BF3 på maks?

Skrev det her i tråden for lenge siden, de som planer oppgradering for BF3 gjør det bedre å vente til nærmere utgivelse. Dessuten kommer det nye skjermkort nå til høsten/jul afaik.

Tull. EA kom ut og sa at alle demo video er vist på en GTX580, med en i5 3GHz CPU. Så hans maskin bør klare spillet uten noe problemer.

Lenke til kommentar

Tull. EA kom ut og sa at alle demo video er vist på en GTX580, med en i5 3GHz CPU. Så hans maskin bør klare spillet uten noe problemer.

Ikke på maks. De spilte vel på medium eller noe.

Lenke til kommentar

mail fra ea:

"Takk for at du har kjøpt Medal of Honor™ Limited Edition, som omfatter tilgang til det kommende Battlefield 3 Beta! Vi gjør store framskritt på Battlefield 3 og gleder oss til å dele det med deg. Vi sender ut Beta i løpet av september, og du står fortsatt på vår eksklusive liste for tidlig tilgang til Beta.

Vi gjennomfører for tiden interne tester og en teknisk Alpha-testing. Vi vil naturligvis varsle deg når Battlefield 3 Beta er tilgjengelig. I mellomtiden kan du ta en titt på noen av de nyeste Battlefield 3-videoene og tilknyttede nyheter på den offisielle hjemmesiden.

Vennlig hilsen

DICE-teamet"

Har du registrert deg med den beta koden som fulgte med Medal of honor? når jeg er inne på ea.com/beta ser jeg ingen steder å taste inn koden

husker itt, gjorde det eventuelt med engang moh ble released

Endret av Balli
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...