Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser noen av dere snakker om night vision og blending i dagslys.

 

Den gameplay filmen der de kjører tanks bruker de thermal vision.

 

Night vision pleier å være grønn, mens thermal pleier å være svar og hvit.

 

Thermal vision kan vekse mellom å ha varmt som hvitt eller svart. Alt etter som.

 

Ser noen nevnte det tidligere.. Nvm..

Endret av PoWerFeeD
Lenke til kommentar

Funker det bra, -Zeitgeist-? Mulig noe jeg vil prøve ut, så slipper jeg å måtte tømme lommeboka enda mer :p

 

Jeg har ikke testet det i BC2 enda. Men jeg har nylig gått over fra å spille xbox 360 til å spille pc på grunn av grafikk, spillene som er tilgjengelige og andre grunner. Men jeg elsket å sitte i sofaen i tillegg til at noen spill er bedre med en gamepad enn med et tastatur. Derfor kjøpte jeg denne saken her: clicky. Fikk den i dag. Fantastisk liten sak. Den fungerer ypperlig med The witcher 2 og Batman Arkham Asylum. Men det er de eneste spillene jeg har testet med enda. Jeg valgte de fordi jeg vet at de støtter gamepad. Usikker på om BC2 gjør det. Gjør det ikke det må man kjøpe 3de parts software til omtrent 20$. Kan prøve å huske å gi tilbakemelding når jeg har prøvd det.

Lenke til kommentar

Ser noen av dere snakker om night vision og blending i dagslys.

 

Den gameplay filmen der de kjører tanks bruker de thermal vision.

 

Night vision pleier å være grønn, mens thermal pleier å være svar og hvit.

 

Thermal vision kan vekse mellom å ha varmt som hvitt eller svart. Alt etter som.

 

Ser noen nevnte det tidligere.. Nvm..

 

De bruker NV i traileren også, men bare i noen få sekunder.

Lenke til kommentar

Q: What are the minimum hardware recommendations for the Alpha Trial?

 

A: RECOMMENDED WINDOWS PC SYSTEM REQUIREMENTS

•OS: Windows 7 or Vista (SP1)

•Installed: Origin

•CPU: Quadcore @ 2.0 GHz or faster

•RAM: 4GB or more

•Hard Drive: 7.25 GB free disk space

•Video: 256 MB or greater

•DirectX 10 or 11 compatible card with latest drivers (AMD 11.5 or later, nVidia 275.33 or later)

•Sound: DirectX 10 or 11 compatible card

•Internet: broadband connection

 

Note that these do not necessarily represent the requirements for the final game. If you have been invited to the Windows PC version of the Alpha, the recommended specs for this particular test, and thus not reflective of the final version of the game.

 

Likevel får man vel en pinpoint på de offisielle kravene kanskje?

Endret av Frode99
Lenke til kommentar

Jeg skjønner det bare ikke, jeg har preorder av BF3, jeg har veteranstatus og jeg har MoH LE, jeg burde i det minste fått muligheten til å bli med i en Alpha-trial.

 

Blir litt sur, kall meg en sutreunge om du vil, men faen, blir litt skuffet over sånne ting :realmad:

 

Ehm, ja fordi du er den eneste med høy vet status på BF i verden :roll: Det er random, life is tough.

Lenke til kommentar

Det er det at det er random som gjør det litt ekstra surt, når Dice har lovet de med veteranstatus osv. grønne enger av gull, så ender det opp med at den første testingen som skjer skal være random?

 

Men jeg biter i det sure eplet denne gangen, det kommer jo en tidlig beta for oss med MoH LE uansett... :new_woot:

Lenke til kommentar

Det er det at det er random som gjør det litt ekstra surt, når Dice har lovet de med veteranstatus osv. grønne enger av gull, så ender det opp med at den første testingen som skjer skal være random?

 

Men jeg biter i det sure eplet denne gangen, det kommer jo en tidlig beta for oss med MoH LE uansett... :new_woot:

 

Like greit mate. Alpha er nok meget begrenset (110% sikkert bare Operation Metro) og sikkert noe bugs eller dritt også. Like greit å vente til en litt bedre opplevelse i betaen :)

Lenke til kommentar

mail fra ea:

"Takk for at du har kjøpt Medal of Honor™ Limited Edition, som omfatter tilgang til det kommende Battlefield 3 Beta! Vi gjør store framskritt på Battlefield 3 og gleder oss til å dele det med deg. Vi sender ut Beta i løpet av september, og du står fortsatt på vår eksklusive liste for tidlig tilgang til Beta.

 

Vi gjennomfører for tiden interne tester og en teknisk Alpha-testing. Vi vil naturligvis varsle deg når Battlefield 3 Beta er tilgjengelig. I mellomtiden kan du ta en titt på noen av de nyeste Battlefield 3-videoene og tilknyttede nyheter på den offisielle hjemmesiden.

 

Vennlig hilsen

DICE-teamet"

Lenke til kommentar

Karma :thumbup:

A few days ago some screenshots appeared online that were from an Alpha Trial version of Battlefield 3 well it appears that Dice are really not happy about them getting out.

 

A forum post from Guru3D reads;

 

"The screens where taken by a journalist who sadly is part of the CoD vs BF hate fest (this one being a CoD fanboy). He set the resolution low as well as the graphics then initiated negative comments in the ingame chat (as seen in one of the screens) to try and "prove" that CoD is the superior title. Dice/EA have contacted the idiot who forgot to remove his ID from a screen with the APC and he is being threatened with a £175k lawsuit. All in all, yet another sad day in the never ending abortion that is fanboys arguing with each other."

 

A moderator on the Battlefield 3 UK forums stated;

 

"If you sign an NDA its as good as a contract and Just as enforceable in any court. Its called "non-disclosure agreement" for a reason. There was the threat of penalties and Im glad to see them take the hardline against breaking an NDA no matter who it was."

 

It is unknown at the moment just how much truth is behind this as I feel $175,000 is a little steep, neither EA or Dice have given any comment on the matter so far.

 

 

http://www.gamersspot.com/?controller=news&op=view-news&news_id=90039

Endret av evenandreas
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...