TheNarsissist Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Lurer på om det blir sånn klatre tau der. Husker jeg digget the i BF2 Special forces. Lenke til kommentar
laowi Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Lurer på om det blir sånn klatre tau der. Husker jeg digget the i BF2 Special forces. Vil nok bli det på SP Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Tenker vel mer på MP, er BF vi snakker om SP driter jeg diare i :!: 2 Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Lurer på om det blir sånn klatre tau der. Husker jeg digget the i BF2 Special forces. ................. har da ingen ting i et bf- spill å gjøre spør du meg. Smaken er som baken. Lenke til kommentar
epa1 Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Lurer på om det blir sånn klatre tau der. Husker jeg digget the i BF2 Special forces. ................. har da ingen ting i et bf- spill å gjøre spør du meg. Smaken er som baken. Da er det vel ikke mange som spør deg, antar jeg? Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Lurer på om det blir sånn klatre tau der. Husker jeg digget the i BF2 Special forces. ................. har da ingen ting i et bf- spill å gjøre spør du meg. Smaken er som baken. Da er det vel ikke mange som spør deg, antar jeg? tau har ingen ting i et bf-spill å gjøre Greit nå? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Lurer på om det blir sånn klatre tau der. Husker jeg digget the i BF2 Special forces. ................. har da ingen ting i et bf- spill å gjøre spør du meg. Smaken er som baken. Da er det vel ikke mange som spør deg, antar jeg? tau har ingen ting i et bf-spill å gjøre Greit nå? Tror et tau kan være ideelt i situasjoner der du må klatre i hus der stiger og trapper er blåst bort av tanks og andre eksplosiver. Bare et eksempel Lenke til kommentar
Merko Skrevet 15. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2011 Tror et tau kan være ideelt i situasjoner der du må klatre i hus der stiger og trapper er blåst bort av tanks og andre eksplosiver. Bare et eksempel Blir vel som i BC2 hvor man hopper ned for høye ting, så spammer "space" for fallskjermen når man er én meter over bakken Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Yes.. Lurer på om de gjør noe med akkurat det problemet.. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Tau hadde gitt spilleren langt flere nye veier og muligheter, og ensbetydene gitt spillet mer variasjon og banene mer "åpne". Absolutt noe som kunne blitt morro. Kjempeskuffende om de nå velger bort mye av ødeleggelsen. Av alle ting som kanskje har skuffet noen, så må dette være den første virkelig skuffelsen Dice gir i BF3. Dagens fysikk henger såpass langt etter grafikk, balansering, gameplay etc... at det ville vært en skam å begrense denne ned enda mer. Større muligheter til ødeleggelse er en naturlig balanse i seg selv, da du gir spilleren mer ansvar for hvordan man gjør det. Går det dårlig en runde, så spreng bort fordelen motstanderen har.... Sigh.... De kan gjøre så mye de vil med grafikken og spillbarheten og størrelsen på brettene, men uten betydelig bedre ødeleggelse så vil det maksimalt bare være middelmådig. Håper de tar til fornuften igjen! Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 1. Er vel bare sagt at DICE ikke kommer til å gi ut mods? Dette hindrer da ikke andre fra å gjøre det. 2. Limited Destruction er vel et must i Frostbite 2 - hvis ikke vil det jo på alle maps med tanks stå noen gjøker å spamme shells til hele map'et er flatt. Må tenke litt vettu 3. Hva vet du om at Origin ikke blir bra? 4. Konsollifisering blir det nå hvertfall ikke. Herre Jemeni mann! ph4il 5 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Tror et tau kan være ideelt i situasjoner der du må klatre i hus der stiger og trapper er blåst bort av tanks og andre eksplosiver. Bare et eksempel Blir vel som i BC2 hvor man hopper ned for høye ting, så spammer "space" for fallskjermen når man er én meter over bakken som om det ikke skjedde i BF2 heller... Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 1. Er vel bare sagt at DICE ikke kommer til å gi ut mods? Dette hindrer da ikke andre fra å gjøre det. På hvilken måte hindrer det ikke andre i å lage mod tools? Lenke til kommentar
hightow Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 (endret) Blir vel som i BC2 hvor man hopper ned for høye ting, så spammer "space" for fallskjermen når man er én meter over bakken som om det ikke skjedde i BF2 heller... Blir rart hvis du har kommet deg oppe på et tak, så er du 'værfast' hvis trappa er blåst bort Endret 15. juli 2011 av hightow Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Blir vel som i BC2 hvor man hopper ned for høye ting, så spammer "space" for fallskjermen når man er én meter over bakken som om det ikke skjedde i BF2 heller... Blir rart hvis du har kommet deg oppe på et tak, så er du 'værfast' hvis trappa er blåst bort Det hadde faktisk vært konge. Sett at man har en sniper på laget som ikke hjelper til i det hele tatt. Løper opp på taket og sitter der til han blir drept for så å gjente det hele runden. Da kan man hive litt c4 på trappa og "ta igjen litt". Samme med en gruppe som har barrikadert seg på toppen av en bygning og dreper alle som prøver å kommer opp. Spreng trappa så de ikke kommer seg ned. Spreng deretter hele bygningen mens de ikke har mulighet til å komme seg vekk. Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 1. Er vel bare sagt at DICE ikke kommer til å gi ut mods? Dette hindrer da ikke andre fra å gjøre det. 2. Limited Destruction er vel et must i Frostbite 2 - hvis ikke vil det jo på alle maps med tanks stå noen gjøker å spamme shells til hele map'et er flatt. Må tenke litt vettu ph4il 1. Kjempeherlig hvis noen smarte hoder kan mekke et modkit selv! Dog må jeg si jeg har mine tvil på at vi ser det komme. 2. Ser poenget ditt, men slik som jeg har opplevd selv i BFBC2 så ødelegges byene gradvis og naturlig etter kampene. Folk flest gidder rett og slett ikke å gjevne byen med jorden som eneste formål. Kanskje ser man noen slike folk i noen servere, men sjelden vil jeg tro. Desuten kunne jo f.eks project reality mod ordnet slik om det skulle skjære seg. Men akk nei.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 1. Er vel bare sagt at DICE ikke kommer til å gi ut mods? Dette hindrer da ikke andre fra å gjøre det. Hvordan skal det gå an? Må vel ha tilgang til materiale fra DICE i første omgang? 2. Limited Destruction er vel et must i Frostbite 2 - hvis ikke vil det jo på alle maps med tanks stå noen gjøker å spamme shells til hele map'et er flatt. Må tenke litt vettu Gjøker vil det være uansett. Personlig hadde jeg sett frem til at over tid, så ble kartet totalt forandra iforhold til begynnelsen, og med tanke på a det er public vil ikke ubalansen synes så mye. Om det gir stor fordel til de som angriper, så vil det føre til at runden ender, og kartet resettes og vil være komplett igjen. Synes i det minste det kunne kommet grad av ødeleggelse, og ikke at de sier "dette vil ikke fungere" når det er opptil de som setter opp servere som velger hvordan de vil ha serveren.. 3. Hva vet du om at Origin ikke blir bra? EA sine tidligere uttalelser, EA sine tidligere produkter (EADM og EA Store), prisene (450,- for BF3 når andre sider kan ta 300 og det uten direkte kontakt med EA), de sletter spillene etter 2 år. Joda, en kan si at det er lett å sjekke innom spilla en gang hvert andre år, men lett å glemme. For eksmepel nå har jeg 120+ spill på Steam, mange der jeg ikke har spilt på to år. I tilleg har de en 5 maskins begrensning, en grense på 3 eller 5 nedlastinger innen ti dager og om strømmen går eller en avbryter teller det som en. Generelt lite kundevennlig og kun profitt i tankene, derfor har jeg null tro på EA sin Origin. Som å si at Nord-Korea er et flott land å bo i siden vi ikke bor der. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 1. Er vel bare sagt at DICE ikke kommer til å gi ut mods? Dette hindrer da ikke andre fra å gjøre det. 2. Limited Destruction er vel et must i Frostbite 2 - hvis ikke vil det jo på alle maps med tanks stå noen gjøker å spamme shells til hele map'et er flatt. Må tenke litt vettu ph4il 1. Kjempeherlig hvis noen smarte hoder kan mekke et modkit selv! Dog må jeg si jeg har mine tvil på at vi ser det komme. 2. Ser poenget ditt, men slik som jeg har opplevd selv i BFBC2 så ødelegges byene gradvis og naturlig etter kampene. Folk flest gidder rett og slett ikke å gjevne byen med jorden som eneste formål. Kanskje ser man noen slike folk i noen servere, men sjelden vil jeg tro. Desuten kunne jo f.eks project reality mod ordnet slik om det skulle skjære seg. Men akk nei.. Det var svært skjeldent man så det i BC2 ja. Skjedde vel et par ganger i starten, men så går folk lei. En svært lett tradeoff. Nå er det vel i bunn og grunn destructions som faktisk virkelig skiller BF3 fra noe vi har sett mange ganger før. Tar de bort det, så mister de veldig mye. Har fortsatt troa på at det kommer til å bli bra, og håper de ombestemmer seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå