evenandreas Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Nå fikk jeg et rush for å kjøpe ny pc... Vil dette skjermkortet dra bf3 fint? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=639513 Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Hva er det du tenker med? DU må selvsagt ha minst tre 6990er.. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Ser veldig bra ut. Ny gameplay film. Vet ikke hvordan jeg legger den i posten. Ikke noe nytt i denne filmen, bare masse småklipp av det som tidligere er gitt ut Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Hva er det du tenker med? DU må selvsagt ha minst tre 6990er.. Ikke tull med meg nå! Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Hva er det du tenker med? DU må selvsagt ha minst tre 6990er.. Ikke tull med meg nå! Det er offesielle DICE krav faktisk. Bare se på Battlefield 3 forumene! Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Ser veldig bra ut. Ny gameplay film. Vet ikke hvordan jeg legger den i posten. Ikke noe nytt i denne filmen, bare masse småklipp av det som tidligere er gitt ut Var det konfrimert at du kan skyte ut lysene i ett rom, vente på fiendene til å komme inn for så å blende de med lyset på våpenet ditt? Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Helt siden Métro ble tilgjengelig for testing. Poenget var at det stod "ny gameplay film". Lenke til kommentar
Balli Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) Hva er det du tenker med? DU må selvsagt ha minst tre 6990er.. som om crossfire støtter mer en 4 gpuer Endret 14. juli 2011 av Balli 4 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Update: Battlefieldo reports that the news of Punkbuster confirmed for Battlefield 3 is not confirmed after all. There seemed to be a mix up in the translation of the interview. During our conversation, Eugene mentioned PunkBuster, as a possible anti-cheat system, as immediately the news spread around the world. Unfortunately, many friendly Web sites that was seen as an official statement ” – bf3.com.ua Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 http://www.ipetitions.com/petition/bf3modtools/ Lenke til kommentar
Jokkas Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Er det noe feil med Steam i dag? Fikk først opp melding om at jeg aldri har logget meg på med denne maskinen før (noe jeg har ) og nå står den og logger inn uten å komme inn. Edit: Feil tråd, men allikevel? Noen som har lignende problemer? Der kom en update, og alt er i orden. Never mind! Samme skjer med meg i dag! Den bare står og logger inn uten og komme inn her også... Noe update har jeg heller ikke sett noe av. Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Er det noe feil med Steam i dag? Fikk først opp melding om at jeg aldri har logget meg på med denne maskinen før (noe jeg har ) og nå står den og logger inn uten å komme inn. Edit: Feil tråd, men allikevel? Noen som har lignende problemer? Der kom en update, og alt er i orden. Never mind! Samme skjer med meg i dag! Den bare står og logger inn uten og komme inn her også... Noe update har jeg heller ikke sett noe av. drit nå i det da. Ta det med steam, ikke i en bf3 fanatiker tråd. Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 begynner å lure litt på om Dice gjerne har fokusert for mye på SP del. I ekte BF stil, skal jo bare SP delen være en øvelsemodus for MP. Mindre ødeleggelse Ikke modkit Hva blir det neste? Ikke så store baner som man ser i videoene? Mener ikke å være en festbrems, men kanskje vi alle går litt i god gammeldags hypefelle? Jeg har nok hvertfall vært i den Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Russian Battlefield fansites battlefieldbc.ru and bf3.com.ua recently held an interview with Russian Battlefield Community Manager Eugene Olenev. Battlefieldo then took a look over this interview and condensed the information into an easy to read list for you all to enjoy. - Hitboxes are much improved in comparison with BFBC2. - Recoil is really tricky and needs getting used to. - The closed betatest for MoH owners will be held but no word on date yet. - There will be ingame VOIP. - There are three slots for weapon customization. - Character customization will be up but no word on details. - BF3 will be greatly optimized. DICE is willing to optimize it for all platforms and hardware. - System specs won`t be “fantastic”. They will be reasonable. - The feeling of BF3 is truly different. It`s not BF2 and not BFBC2. - BF3 will be highly cybersports-oriented. - There`s no final decision about commo-rose at DICE. - There`s closed area at DICE office where people work on unannounced project. - Battlelog is a web-application for BF3. http://battlefieldo.com/punkbuster-officially-confirmed/ 4 Lenke til kommentar
ElderScrollsinisten Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Russian Battlefield fansites battlefieldbc.ru and bf3.com.ua recently held an interview with Russian Battlefield Community Manager Eugene Olenev. Battlefieldo then took a look over this interview and condensed the information into an easy to read list for you all to enjoy. - Hitboxes are much improved in comparison with BFBC2. - Recoil is really tricky and needs getting used to. - The closed betatest for MoH owners will be held but no word on date yet. - There will be ingame VOIP. - There are three slots for weapon customization. - Character customization will be up but no word on details. - BF3 will be greatly optimized. DICE is willing to optimize it for all platforms and hardware. - System specs won`t be “fantastic”. They will be reasonable. - The feeling of BF3 is truly different. It`s not BF2 and not BFBC2. - BF3 will be highly cybersports-oriented. - There`s no final decision about commo-rose at DICE. - There`s closed area at DICE office where people work on unannounced project. - Battlelog is a web-application for BF3. http://battlefieldo.com/punkbuster-officially-confirmed/ Wow...spennende, håper de får til noe kul weapon/character customization slik de skriver. For oss som er litt RPG er det en god del av moroa og finne frem til optimale kits osv. Liker også at de sier spillet skal være godt optimalisert, mener jo også å ha hørt at det på tidspunkt av en eller annen demo ikke var bygget en PC som kunne drive BF3 på fullt. Det ser i alle fall ut som om de jobber for best mulig og mest mulig tilrettelagt grafikk for enhver rigg, eller plattform. Rekylen er jeg litt mer skeptisk til. Liker at våpen føles "skarpe" og foretrakk faktisk våpenfølelsen i BF2 langt på vei over BFBC2, men hvis det er snakk om mer rekyl og mer damage så kan dette være et godt valg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Håper ihvertfall at det er betydelige forskjeller mellom de ulile våpnene, blir mere spennende å veksle på den måten Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Angående at ødeleggelsene blir nerfet; Om det skulle vært virkelig, ville BF3 blitt en noob-tubers drøm. Hvis noen er i nærheten av en vegg, blir det ikke nødvendig å treffe personen, kun en vegg etc. i nærheten fordi eksplosjonen fra veggen dreper deg. Det DICE har sagt angående mange forskjellige "kontroversielle" avgjørelser i spillene, er at de lager et spill som skal være morsomt å spille, og er balansert. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Angående at ødeleggelsene blir nerfet; Om det skulle vært virkelig, ville BF3 blitt en noob-tubers drøm. Hvis noen er i nærheten av en vegg, blir det ikke nødvendig å treffe personen, kun en vegg etc. i nærheten fordi eksplosjonen fra veggen dreper deg. Det DICE har sagt angående mange forskjellige "kontroversielle" avgjørelser i spillene, er at de lager et spill som skal være morsomt å spille, og er balansert. @zh1nt0 not nerfing. For gameplay purposes, it´s a design choice. En ting er at alt kan bli ødelagt, en annen er at alt kan bli ødelagt som det ville blitt ødelagt i virkeligheten. De er neppe helt der, og må det nok dessverre litt nedgradering til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå