Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Er det noe feil med Steam i dag? Fikk først opp melding om at jeg aldri har logget meg på med denne maskinen før (noe jeg har :p) og nå står den og logger inn uten å komme inn.

Edit: Feil tråd, men allikevel? Noen som har lignende problemer?

Der kom en update, og alt er i orden. Never mind!

Endret av bandreas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noe feil med Steam i dag? Fikk først opp melding om at jeg aldri har logget meg på med denne maskinen før (noe jeg har :p) og nå står den og logger inn uten å komme inn.

Fikk den ny pc meldinga etter jeg formaterte for to uker siden, men fikk en mail og så skrev inn koden og så funket det.

Lenke til kommentar

Fikk den ny pc meldinga etter jeg formaterte for to uker siden, men fikk en mail og så skrev inn koden og så funket det.

Jepp. Er jo en ganske grei sikkerhetfunksjon hos Steam der der.

Når den ikke kjenner igjen PCen din, så må du skrive inn passordet på nytt. Flere burde følge samme fotspor.

Lenke til kommentar

Jepp. Er jo en ganske grei sikkerhetfunksjon hos Steam der der.

Når den ikke kjenner igjen PCen din, så må du skrive inn passordet på nytt. Flere burde følge samme fotspor.

*hoste hoste* Hører dere dette Blizzard? :p

Lenke til kommentar

Isthisreallife.jpg

Kutte ned på ødeleggelsen? For noe tull. Frihet til å velge har jo alltid vært noe BF serien har gjort godt på. Hvis dette virkelig stemmer blir jeg meget skuffet. BF3 har til nå for meg vist jeg så være noe nytt og skikkelig evolusjonerende; Endelig på vei til fremragende grafikk, fysikkløsninger og høy generell realisme, og at det i alt i alt virker virkelig. Å kutte ned på ødeleggelse, er å kutte ned på realisme, som igjen er å kutte ned på evolusjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...