bandreas Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 (endret) Er det noe feil med Steam i dag? Fikk først opp melding om at jeg aldri har logget meg på med denne maskinen før (noe jeg har ) og nå står den og logger inn uten å komme inn. Edit: Feil tråd, men allikevel? Noen som har lignende problemer? Der kom en update, og alt er i orden. Never mind! Endret 13. juli 2011 av bandreas Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Du er nok alene om dette ja! Neida, men jeg har i hvert fall ikke problemer med Stiim. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Haha, hvis du skriver inn addressen modernwarfare3.com kommer du til http://www.battlefield.com/battlefield3 ^^ http://www.pcgamer.com/2011/07/12/modernwarfare3-com-redirects-to-battlefield-com/?ns_campaign=article-feed&ns_mchannel=ref&ns_source=steam&ns_linkname=0&ns_fee=0 Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Er det noe feil med Steam i dag? Fikk først opp melding om at jeg aldri har logget meg på med denne maskinen før (noe jeg har ) og nå står den og logger inn uten å komme inn. Edit: Feil tråd, men allikevel? Noen som har lignende problemer? Der kom en update, og alt er i orden. Never mind! Fikk den ny pc meldinga etter jeg formaterte for to uker siden, men fikk en mail og så skrev inn koden og så funket det. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 13. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2011 Er det noe feil med Steam i dag? Fikk først opp melding om at jeg aldri har logget meg på med denne maskinen før (noe jeg har ) og nå står den og logger inn uten å komme inn. Edit: Feil tråd, men allikevel? Noen som har lignende problemer? Der kom en update, og alt er i orden. Never mind! Fikk den ny pc meldinga etter jeg formaterte for to uker siden, men fikk en mail og så skrev inn koden og så funket det. Jepp. Er jo en ganske grei sikkerhetfunksjon hos Steam der der. Når den ikke kjenner igjen PCen din, så må du skrive inn passordet på nytt. Flere burde følge samme fotspor. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Er det noe feil med Steam i dag? Fikk først opp melding om at jeg aldri har logget meg på med denne maskinen før (noe jeg har ) og nå står den og logger inn uten å komme inn. Edit: Feil tråd, men allikevel? Noen som har lignende problemer? Der kom en update, og alt er i orden. Never mind! Fikk den ny pc meldinga etter jeg formaterte for to uker siden, men fikk en mail og så skrev inn koden og så funket det. Jepp. Er jo en ganske grei sikkerhetfunksjon hos Steam der der. Når den ikke kjenner igjen PCen din, så må du skrive inn passordet på nytt. Flere burde følge samme fotspor. *hoste hoste* Hører dere dette Blizzard? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 *hoste hoste* Hører dere dette Blizzard? Har ikke Blizzard sin egen autoriseringsmetode som er enda bedre? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Syns den er verre jeg. finner jeg ikke mobilen når jeg skal spille sitter jeg fint i det. Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 (endret) Ser veldig bra ut. Ny gameplay film. Vet ikke hvordan jeg legger den i posten. Endret 13. juli 2011 av PoWerFeeD Lenke til kommentar
laowi Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Ødeleggelsene i Battlefield 3 blir nerfet Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Skjønner dem godt i henhold til balanse i multiplayeren, f.eks hvis en bygning er en stor fordel til en faction som ikke har uovertagbare baser, der det andre factionet(?) har uovertagbare baser, er det kjipt hvis en viktig fordel blir most. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Ødeleggelsene i Battlefield 3 blir nerfet Nerfet? Hva er det for et ord? Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Ødeleggelsene i Battlefield 3 blir nerfet Nerfet? Hva er det for et ord? De reduserer det. I dette tilfelle, mindre ødeleggelse. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Blir (lite?) spennende å se hva dette vil si i praksis for oss som spillere.. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 (endret) Ødeleggelsene i Battlefield 3 blir nerfet NOOOOOOOOOOOOO! Jeg som håpet det ville ta HELT av med destgruktion og at 6 kjerner på cpu ville være tilnermet 100% load på alle kjerner. Dooohh!... Endret 13. juli 2011 av Nizzen Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 (endret) *innlegg sensurert av moderator* Endret 13. juli 2011 av Runar Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Ødeleggelsene i Battlefield 3 blir nerfet Nerfet? Hva er det for et ord? Ordet stammer fra gode gamle Nerf Guns - som er lekevåpen som skyter skumplastpiler, ikke ekte kuler. Ergo, "to nerf" betyr å redusere skade. Utviklere gjør dette i spill for å kvele overpowerede våpen. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 (endret) What the føkk? Var jo aaaaaaaalt for lite i BC2, de skulle tatt den helt ut! Det er 2-3 måneder igjen, er gjerne fra nå man pleier å si alle ting som kanskje ikke blir som man hadde håpet osv. Det bør være svært få av dette med BF3! BF3 bruker PunkBuster Endret 13. juli 2011 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Ro ned litt på språkbruken, er dere snille. Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Isthisreallife.jpg Kutte ned på ødeleggelsen? For noe tull. Frihet til å velge har jo alltid vært noe BF serien har gjort godt på. Hvis dette virkelig stemmer blir jeg meget skuffet. BF3 har til nå for meg vist jeg så være noe nytt og skikkelig evolusjonerende; Endelig på vei til fremragende grafikk, fysikkløsninger og høy generell realisme, og at det i alt i alt virker virkelig. Å kutte ned på ødeleggelse, er å kutte ned på realisme, som igjen er å kutte ned på evolusjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå