Boll1 Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Har forhåndsbestilt både Fifa 10 og 11 fra Elkjøp og fikk spillene 1 dag før release begge gangene Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 skal nok selv bestille det fra Battlefield.no/Multigamer.no for 379,- kan fint få det billigere fra andre steder men vil støtte de da jeg liker communityet og spilt fast på serverene deres siden 1942 Digital kopi Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Litt verre for min del som bor i Tyskland. Når Cataclysm kom ut måtte jeg til nederland for å få Collectors Edition på engelsk, og jeg blir ikke sjokkert om tyskerne får sin egen BF3 versjon med komplett tysk. "GO GO GO!" blir "RAUS RAUS RAUS!".... Blir vel nederland igjen! Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Da var BF3 forhåndsbestilt til 250kr på elkjop.no, satser på at det blir fett på PC. 1 Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Leste at bf3 ikke har mod muligheter.. dette synes jeg er utrolig kjipt da jeg som bf42 veteran spilte 1942 i hele 3 år pga moddene. Som det er nevnt i artikkelen så sier utviklerene at bf3 motoren er rett og slett for avansert for eventuelle moddere.. ta f.eks Forgotten Hope folka, Eve of Destruction, Interstate 82, og en hel haug med andre kunne vertfall faatt sjansen.. da blir det nok bf3 til xbox360 alikevel, og ny pc kjoep lagt paa is.. kanskje dette er allerede diskutert (spm tegn) Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 da blir det nok bf3 til xbox360 alikevel, og ny pc kjoep lagt paa is. Dont you dare...! 4 Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 (endret) Leste at bf3 ikke har mod muligheter.. dette synes jeg er utrolig kjipt da jeg som bf42 veteran spilte 1942 i hele 3 år pga moddene. Som det er nevnt i artikkelen så sier utviklerene at bf3 motoren er rett og slett for avansert for eventuelle moddere.. ta f.eks Forgotten Hope folka, Eve of Destruction, Interstate 82, og en hel haug med andre kunne vertfall faatt sjansen.. da blir det nok bf3 til xbox360 alikevel, og ny pc kjoep lagt paa is.. kanskje dette er allerede diskutert (spm tegn) Jeg tror ikke at de mener at folk ikke vil KLARE å modde, det sier seg selv. Problemet er nok at motoren er såpass avansert at det tar mye ressurser og tid for å få utviklet fornuftige mod tools (se posten til dev Kalms på CO.UK BC2 forumet). Derfor har de funnet ut at det ikke vil være lønnsomt nok å utvikle det. Ingen tvil om at noen smarte sjeler altids ville klart å mekke noen kule mods med det riktige utstyret. Endret 10. juli 2011 av Frode99 Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Jeg tror ikke at de mener at folk ikke vil KLARE å modde, det sier seg selv. Problemet er nok at motoren er såpass avansert at det tar mye ressurser og tid for å få utviklet fornuftige mod tools (se posten til dev Kalms på CO.UK BC2 forumet). Derfor har de funnet ut at det ikke vil være lønnsomt nok å utvikle det. Ingen tvil om at noen smarte sjeler altids ville klart å mekke noen kule mods med det riktige utstyret. Skjoenner, men synes mye av mulig morro blir borte. Synes de evnt kunne gitt ut modkit ved senere annledning.. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Synes de evnt kunne gitt ut modkit ved senere annledning.. Hørtes ikke ut som det var helt utelukket heller. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 De kommer ikke til å gjøre det. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Da var Battlefield 3 forhåndsbestilt på Elkjøp. Slengte med Fifa 2012 i samme slengen. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Skal gjøre det samme som deg Quote, men må bare få lønning først Lenke til kommentar
hei1234567890 Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Forhåndsbestilt BF3 fra elkjøp.no, kjempetilbud da Til pc selfølgelig Tragisk å høre at mange av vennene mine (som har bra pc) skal kjøpe det til ps3... 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Skal gjøre det samme som deg Quote, men må bare få lønning først Spørs vel hvor lenge tilbudet varer. En ting, som er sagt tidligere i tråden er at man burde være litt obs på å bestille fra elkjøp med tanke på leveranse. Da jeg forhåndsbestilte Age of Conan fikk jeg det ikke før etter en uke etter utgivelsesdatoen. Men jeg regner med at dette varierer, da noen her i tråden tydeligvis har fått spill før utgivelsesdatoen. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Har forhåndsbestilt fra elkjøp flere ganger før. Noen ganger har jeg fått dt på dagen, mens andre ganger har det gått opptil en uke etter realease. Men så lenge det er såpass billig blåser jeg i om jeg ikke har det på releasedagen. Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Jeg tror ikke at de mener at folk ikke vil KLARE å modde, det sier seg selv. Problemet er nok at motoren er såpass avansert at det tar mye ressurser og tid for å få utviklet fornuftige mod tools (se posten til dev Kalms på CO.UK BC2 forumet). Derfor har de funnet ut at det ikke vil være lønnsomt nok å utvikle det. Ingen tvil om at noen smarte sjeler altids ville klart å mekke noen kule mods med det riktige utstyret. Skjoenner, men synes mye av mulig morro blir borte. Synes de evnt kunne gitt ut modkit ved senere annledning.. Slutt! Du har en Ø i nicket ditt, her har du Æ og Å. Kopier dem, og slutt med aa oe ae. Men bare 15 uker igjen eller noe nå. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Kjempetilbud fra Elkjøp! Men tviler på at jeg får det til release dog. Forhåndsbestilte Forza Motorsport 3 derfra. Fikk det 2 dager etter release, og det samme med Fifa 11. Nå blir det ny PC i September! Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Jeg tror ikke at de mener at folk ikke vil KLARE å modde, det sier seg selv. Problemet er nok at motoren er såpass avansert at det tar mye ressurser og tid for å få utviklet fornuftige mod tools (se posten til dev Kalms på CO.UK BC2 forumet). Derfor har de funnet ut at det ikke vil være lønnsomt nok å utvikle det. Ingen tvil om at noen smarte sjeler altids ville klart å mekke noen kule mods med det riktige utstyret. Skjoenner, men synes mye av mulig morro blir borte. Synes de evnt kunne gitt ut modkit ved senere annledning.. Slutt! Du har en Ø i nicket ditt, her har du Æ og Å. Kopier dem, og slutt med aa oe ae. Men bare 15 uker igjen eller noe nå. Hehehe, har egentlig bare ventet på når noen skulle reagere ;P Tastaturet mitt på laptoppen er tatt ut etter ølsoel, saa jeg bruker et eksternt. Som du ser skriver jeg med aa, oe, ae naa pga det plutselig sluttet aa virke. og saann er det.. må ha ny pc uansett, så da vurderer jeg en spill laptop til bf3 Men hold ut litt til, det har jeg klart til nå i 4 måneder+ ca. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Om det går ann for oss å benytte UK edition fra Gamersgate? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå