Fritz0r Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Vet ikke, jeg synns eksplosjoner og slikt ser "bedre" ut enn i BC2 betan...men du kan ha rett, jeg har ikke spillt BC, men som han sier i Dice interviewt på en av de andre youtube videoene, så siern at "det er ikke bare gull de sloss for i BF3"....så jeg tror det er noe der... men jeg kan ta feil. Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 dette er ikke bf3, det er bad company.. kan da vel ikke sammenlignes.. if so, så er jeg skuffa allerede. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) Kan bekrefte at den videoen var gameplay fra Bad Company. Hadde vært morsomt om det var enda flere folk som kjempet mot hverandre i BF3. 64 vs 64 Endret 26. februar 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Hmm, høres litt mer kaos ut enn kult, egentlig Husker i BF2.. 32 vs 32 var mer enn nok. Men det kommer jo selvsagt an på banene dog, men 64 v 64 vil ta en evighet å fylle opp. Huff Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 64 vs 64 på Dragon Valley hadde vært konge. På bybanene hadde det nok blitt litt i overkant kaotisk. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 For en tulling som startet den forrige tråden... Gleder meg i hvert fall veldig til BF3! Håper det ikke blir i nærheten av BC2... Gleder meg til mer nyheter om dette Lenke til kommentar
Merko Skrevet 26. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2010 For en tulling som startet den forrige tråden... Gleder meg i hvert fall veldig til BF3! Håper det ikke blir i nærheten av BC2... Gleder meg til mer nyheter om dette Hehe, ikke ta det alt for personlig. Men når jeg leste førsteposten din, at du skrev at de hadde holdt på med BF3 i 3-4 uker og at det skal lanseres i 2011, så ante jeg meg at du bare gjettet litt Men for all del, om du har greie faktaer som bør komme i første post så er det bare poste her eller sende PM, så kan vi få gjort førsteposten så god som overhode mulig Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 64 vs 64 på Dragon Valley hadde vært konge. På bybanene hadde det nok blitt litt i overkant kaotisk. Hah. 10 som er ute i felten, 10 som driver og tk-er/smacktarder, 44 som står og venter på å få heli eller fly. Yes! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 64 vs 64 på Dragon Valley hadde vært konge. På bybanene hadde det nok blitt litt i overkant kaotisk. Hah. 10 som er ute i felten, 10 som driver og tk-er/smacktarder, 44 som står og venter på å få heli eller fly. Yes! Visse endringer, som begrensning på hvor mange som kunne spawna på hangarshipet om gangen måtte det selvsagt hvert. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 64 vs 64 på Dragon Valley hadde vært konge. På bybanene hadde det nok blitt litt i overkant kaotisk. Hah. 10 som er ute i felten, 10 som driver og tk-er/smacktarder, 44 som står og venter på å få heli eller fly. Yes! Haha :!: Jeg ser det for meg. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 ^ Huff, ja. Gikk lei nok dette på BF2 på PC. Men for meg ga det også litt av preget på Battlefield 2. Spesielt dette med 10 i kø, og første mann til å få tak i jet-en. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Var greit å være en av de som ikke alltid ville i fly/helikopter i BF2. Hadde likevel vært praktisk med mulighet for køsystem for fly/helikopter public i BF3. Og synes ikke 32x32 burde overstiges i det hele tatt, samme hvor stort mappet er. Da vil det ikke være så mye Battlefield av det igjen. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 For en tulling som startet den forrige tråden... Gleder meg i hvert fall veldig til BF3! Håper det ikke blir i nærheten av BC2... Gleder meg til mer nyheter om dette Håper heller BC2 ikke blir i nærheten av BF3. 1 Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Håper heller BC2 ikke blir i nærheten av BF3. +1 1 Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Hmm, høres litt mer kaos ut enn kult, egentlig Husker i BF2.. 32 vs 32 var mer enn nok. Men det kommer jo selvsagt an på banene dog, men 64 v 64 vil ta en evighet å fylle opp. Huff Neeeida, det fikser vi lett på battlefield.no 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 En versjon av BF3s boxart? Font og stil som BF2 tror jeg kan være lurt markedsføringsmessig Syntes den var rå, men tviler på at den kommer til å bli brukt... Kanskje vi får se noe av BF3 på E3 i Juni? Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Kan ikke vente på dette spillet! Elsket battlefield før, og elsker det nå, og høyest sannsynlig at jeg kommer til å elske dette! Jeg tror vi kommer til å se BF3 i E3, ja. mvh Xerius987! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Håper heller BC2 ikke blir i nærheten av BF3. +1 Meh, det er egentlig lite galt med BF:BC2, så lenge de hadde: Bedre coms - Com Rose som i BF2 selective fire istedet for bare en firemode Tweaket kits/klasser litt mer for å få bedre balanse. Gjerne gjort startvåpenene forskjellige og mer samsvarende med faksjonen du starter som. (ala BF2/BF2142). Større maps mer kjøretøy (fly ffs!) og mer rom for manøvre av helikopter mer spillere - 128 ideelt sett Mer variert grafisk sett - mer variasjon i hus, måten de raser sammen o.s.v... Så hadde du hatt ett godt BF3 spill. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 BC2 grafikken passer bare ikke om du vil ha tilbake BF2 feelingen, noe jeg tipper de fleste BF2 spillere vil... Håper ikke de bruker Frostbite heller, i hvert fall ikke med fysikken i Frostbite... /puke BF3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå