evenandreas Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Nye bilder (?) http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150094947998252.290655.37911238251&ref=notif¬if_t=photo_album_reply Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Noen som vil bli med meg på gamescom? ^^ Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Jeg må si meg enig, levlingsystemet i cod er faktisk veldig bra. I BC2 så var det morro i starten, men ble kjedelig da det ikke var noe å oppnå lenger. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Nye bilder (?) http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150094947998252.290655.37911238251&ref=notif¬if_t=photo_album_reply Digger at Sniper ikke er Wookie lenger. Lenke til kommentar
Hermn Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Mulig dette har blitt linket før men men. http://www.pcgamer.com/2011/07/05/battlefield-3-dev-we-are-not-going-to-make-any-modding-tools/ Faen. Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Siden DICE har uttalt at BF2 var litt vel elitistisk kan man vel bare regne med at unlocks tar kortere tid? Bah, hvorfor skal alt bli så enkelt da? Gir jo mye mindre mestrings og belønningsfølelse. Trikset er å ha nok unlocks til å kunne holde koken helt opp til maks level. Dette er faktisk den eneste tingen DICE kan lære av COD spillene. I BC2 tok det meg ikke lang tid å få alt. I MW2 kunne man spille så lenge man ville omtrent og fortsatt få noen få bonuser om ikke bare våpen så småtteri som "ekstra selvbrygga klasse osv." Håper på flust av valgmuligheter, justeringsmuligheter og unlocks. http://www.youtube.com/watch?v=yYLze3dIt5s&feature=channel_video_title Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Dino warfare pack bekreftet 2 Lenke til kommentar
hightow Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Mulig dette har blitt linket før men men. http://www.pcgamer.com/2011/07/05/battlefield-3-dev-we-are-not-going-to-make-any-modding-tools/ Faen. We are not going to make any modding tools Noen andre kommer helt sikkert til å prøve. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Noen som vil bli med meg på gamescom? ^^ Så klart! "Open for everyone", jeg leser gratis... Er det det??? Litt stive flypriser da, så kommer hotell i tillegg... Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Jeg sjekka ifjor, kosta vel en 10-20 euro for dagspass om jeg ikke husker helt feil. Er åpent for alle ja. Flyr du hit jeg bor (dusseldorf) koster det 1200,- tur/retur gardermoen. Jeg kjører dit fra dusseldorf, 15 mil eller noe. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Jeg må si meg enig, levlingsystemet i cod er faktisk veldig bra. I BC2 så var det morro i starten, men ble kjedelig da det ikke var noe å oppnå lenger. Håper virkelig ikke du snakker om BO nå Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Jeg sjekka ifjor, kosta vel en 10-20 euro for dagspass om jeg ikke husker helt feil. Er åpent for alle ja. Flyr du hit jeg bor (dusseldorf) koster det 1200,- tur/retur gardermoen. Jeg kjører dit fra dusseldorf, 15 mil eller noe. Hadde vært utrolig kult, men har litt pengemangel ettersom jeg skal ta lappen veldig snart... Får se litt nærmere. Må nok si jeg tviler... Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Jupp jupp, jeg får skaffe meg wlan mens jeg er der og ta masse bilder til tråden 1 Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Jeg må si meg enig, levlingsystemet i cod er faktisk veldig bra. I BC2 så var det morro i starten, men ble kjedelig da det ikke var noe å oppnå lenger. Håper virkelig ikke du snakker om BO nå Var MW2 jeg hadde i tankene, det var nesten perfekt for meg. Lenke til kommentar
ElderScrollsinisten Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Siden DICE har uttalt at BF2 var litt vel elitistisk kan man vel bare regne med at unlocks tar kortere tid? Bah, hvorfor skal alt bli så enkelt da? Gir jo mye mindre mestrings og belønningsfølelse. Trikset er å ha nok unlocks til å kunne holde koken helt opp til maks level. Dette er faktisk den eneste tingen DICE kan lære av COD spillene. I BC2 tok det meg ikke lang tid å få alt. I MW2 kunne man spille så lenge man ville omtrent og fortsatt få noen få bonuser om ikke bare våpen så småtteri som "ekstra selvbrygga klasse osv." Håper på flust av valgmuligheter, justeringsmuligheter og unlocks. http://www.youtube.com/watch?v=yYLze3dIt5s&feature=channel_video_title Hahaha...Jajaja, angry 1337überpro etc. etc. Men man trenger ikke gi alt inn med teskje. Er man dum nok, vil man sitte fast med noe uansett. Er man anlagt for å bli eid, blir man som regel eid uansett hvilke tiltak de iverksetter. COD sitt levlingsystem bedre enn BC2? I lol'd. Le alt du vil, men levelingsystemet i BC2 er den ene faktoren som er svakere svakere, og gir mindre belønning for å fortsette i lengden. - Fanboyisme gjør blind. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) COD sitt levlingsystem bedre enn BC2? I lol'd. Le alt du vil, men levelingsystemet i BC2 er den ene faktoren som er svakere svakere, og gir mindre belønning for å fortsette i lengden. - Fanboyisme gjør blind. Haha, kansje. Men honest, ble faktisk overasket over at folk synnes leveling systemet på COD spillene var noe bra, kan ikke forstå at folk synnes det er gøy å levle de samme levlene 10 ganger... Endret 6. juli 2011 av N1ko Lenke til kommentar
Zacher Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 COD sitt levlingsystem bedre enn BC2? I lol'd. Le alt du vil, men levelingsystemet i BC2 er den ene faktoren som er svakere svakere, og gir mindre belønning for å fortsette i lengden. - Fanboyisme gjør blind. Haha, kansje. Men honest, ble faktisk overasket over at folk synnes leveling systemet på COD spillene var noe bra, kan ikke forstå at folk synnes det er gøy å levle de samme levlene 10 ganger... Jeg forstod det slik at det var snakk om unlocks hele veien fra level 1-70. Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 COD sitt levlingsystem bedre enn BC2? I lol'd. Le alt du vil, men levelingsystemet i BC2 er den ene faktoren som er svakere svakere, og gir mindre belønning for å fortsette i lengden. - Fanboyisme gjør blind. Haha, kansje. Men honest, ble faktisk overasket over at folk synnes leveling systemet på COD spillene var noe bra, kan ikke forstå at folk synnes det er gøy å levle de samme levlene 10 ganger... Jeg forstod det slik at det var snakk om unlocks hele veien fra level 1-70. Også, recycled 10 ganger samme unlocks. CoD serien er seg selv lik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå