MrLee Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Nja, vanskelig og vanskelig, tok bare avsindig mye poeng. og når du ikke fikk så mye ekstrapoeng på samme måte som i BC2, ja så tok det lengre tid. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Dette er ein tråd for BF3, ikkje laptop vs stasjonær. Vennligst hald dykk til emnet. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Var jo insanely vanskelig å ranke opp etter vært i BF2 så vidt jeg husker det, så håper ikke de bruker det systemet. BF2 var perfekt. Tok lang tid, og det var creds å ha høy rank. Du var viktigere og bedre og hadde fetere våpen enn andre om du hadde høyere rank. 1 Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Så lenge det tar lenger tid å unlocke ting enn i BC2, men kortere tid enn i BF2, så skal jeg nok bli fornøyd. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 (endret) BF2 var perfekt, ja. Du måtte gi en heftig innsats for å oppnå de høye rankene. Det nyttet ikke å campe med M95 hele runden, da du kanskje bare ender opp med 10 kills og noen få assists. Du måtte være mye mer aktiv og samarbeidsvillig for å få de nødvendige poengene for å oppnå en høy rank. På min BF2 bruker er jeg vel ikke høyere en Master Sergeant, og dette tok meg ekstremt lang tid. Endret 5. juli 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Var jo insanely vanskelig å ranke opp etter vært i BF2 så vidt jeg husker det, så håper ikke de bruker det systemet. BF2 var perfekt. Tok lang tid, og det var creds å ha høy rank. Du var viktigere og bedre og hadde fetere våpen enn andre om du hadde høyere rank. Hm, ja er jo litt fett sånnsett, kunne sikkert klart meg med det nå, men når jeg var 12 år og spilte BF2 var jeg vel mest keen på å få allt sammen. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Siden DICE har uttalt at BF2 var litt vel elitistisk kan man vel bare regne med at unlocks tar kortere tid? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Siden DICE har uttalt at BF2 var litt vel elitistisk kan man vel bare regne med at unlocks tar kortere tid? Veldig sannsynlig det ja... Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 (endret) Og det er greit.. Saktere enn BC2, men ikke like sakte som BF2 takk. Men systemet bør vektlegge skill også, ikke bare XP. Halo har et veldig godt skill point system i så måte. Endret 5. juli 2011 av Frode99 Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Hadde ikke hatt noe imot "Skyt ned X-antall choppers med RPG 1 -> Få RPG allà AT4" som unlocker siste våpen i sin klasse. Vil jo egentlig bare heve nivået på enkelte slik jeg ser det. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 I BF2 er det også noen ranks det ikke er nok med xp for å få, men man må også ha et viss antall kills med forskjellige våpen etc. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Q&A fra en på innsiden: Podcast Episode 22 with Daniel Matros Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 (endret) Nytt fra podcast: (gidder ikke oversette) Zhinto said that if snipers remain in one spot for too long, after a while their lens starts to flash, giving their position away. This, they hope, will limit camping. Commander function "has been moved down", so that everybody can participate in the commander role. (old news egentlig) Battlerecorder also seems to be in: "for a game to be taken into serious e-sports a battlerecorder and player spectating is necessary" Det beste er selvsagt at spect og battlerecorder most likely is back Med mindre zinto bare troller med oss Endret 5. juli 2011 av Frode99 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Gamescon blir sikkert mega Bare en mnd før beta, får vi se helis tro? Herregud, det begynner å nærme seg! 6 år siden... om 4 måneder... Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Er det bare meg som gleder seg til Battlefield 3 eller? Kommer til å bli så sykt bra. Dundrene skudd fyrt fra 50.cal med full guffe både på pcen og anlegget, skal faen få huse til å riste Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Med tanke på at tråden er på 195 sider nå vil jeg tro at det ikke bare er du som gleder deg, nei. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Noen som vet om det blir støtte for eyefinity i BF3? Hvor kult hadde det ikke vært å ha full oversikt 3x 24" når man flyr osv Og blir det noe av demoen som "skulle" komme i sommerferien ? Lenke til kommentar
ElderScrollsinisten Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Siden DICE har uttalt at BF2 var litt vel elitistisk kan man vel bare regne med at unlocks tar kortere tid? Bah, hvorfor skal alt bli så enkelt da? Gir jo mye mindre mestrings og belønningsfølelse. Trikset er å ha nok unlocks til å kunne holde koken helt opp til maks level. Dette er faktisk den eneste tingen DICE kan lære av COD spillene. I BC2 tok det meg ikke lang tid å få alt. I MW2 kunne man spille så lenge man ville omtrent og fortsatt få noen få bonuser om ikke bare våpen så småtteri som "ekstra selvbrygga klasse osv." Håper på flust av valgmuligheter, justeringsmuligheter og unlocks. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Siden DICE har uttalt at BF2 var litt vel elitistisk kan man vel bare regne med at unlocks tar kortere tid? Bah, hvorfor skal alt bli så enkelt da? Gir jo mye mindre mestrings og belønningsfølelse. Trikset er å ha nok unlocks til å kunne holde koken helt opp til maks level. Dette er faktisk den eneste tingen DICE kan lære av COD spillene. I BC2 tok det meg ikke lang tid å få alt. I MW2 kunne man spille så lenge man ville omtrent og fortsatt få noen få bonuser om ikke bare våpen så småtteri som "ekstra selvbrygga klasse osv." Håper på flust av valgmuligheter, justeringsmuligheter og unlocks. COD sitt levlingsystem bedre enn BC2? I lol'd. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå