Der Kommissar Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 BF 1942 = BEST game EVAR made. CTF på El Alamein var helt sinnsykt morsomt Spiller det enda relativt mye. Er en rundt ti brukbare servere, hvorav tre er ganske aktive. (: Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Kunne godt tenkt meg en remake av 1942 med Frostbite 2. 4 Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Remake av Codename Eagle med frostbite 2 1 Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Remake av Codename Eagle med frostbite 2 Å herre satan, JA! Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Ahhhh, BF1942 Husker jeg hadde det så gøy med det lille flyet som måtte skytes ut av en rampe :!: Var det BF1942: Secret Weapons eller noe? Det husker jeg, også husker jeg at man kunne fly rundt i en sånn jetpack i tillegg Hahah, var gøy. Er ikke sikker på hvilken tillegspakke det var, kjøpte samlepakke den gangen. Det var "Secret Weapons" Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Blir det collector's edition? Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 http://battlefieldo.com/the-first-high-res-bf3-renders/ Hm, ser riktig bra ut om dette er tilfelle. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Trist at det var helt ubrukelig kvalitet Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 http://battlefieldo.com/the-first-high-res-bf3-renders/ Hm, ser riktig bra ut om dette er tilfelle. Ingen ghillie-suit. Men er egentlig en bra ting, siden det ikke er spesielt nyttig i urbane områder. Hørselvern har de fått også Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Enig der. Mulig man får det i andre områder, evt velge litt selv? Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Synes det passer klassen bedre, egentlig. Er jo tross alt recon nå, ikke sniper. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 * snip * Blir lyssettingen like bra som jeg får inntrykk av her, blir det knall! Lenke til kommentar
pxK Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 http://battlefieldo.com/the-first-high-res-bf3-renders/ Hm, ser riktig bra ut om dette er tilfelle. Wut, de motsier jo seg selv nå. Skulle ikke medic og assault "merge" sammen? Synes også at det var på tide å bli kvitt ghillie drakten på recon klassen. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 http://battlefieldo....es-bf3-renders/ Hm, ser riktig bra ut om dette er tilfelle. Wut, de motsier jo seg selv nå. Skulle ikke medic og assault "merge" sammen? Synes også at det var på tide å bli kvitt ghillie drakten på recon klassen. Bare en typo, skulle stått engineer. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 (endret) "You will notice it looks like the Recon class has either a Iphone, Ipod touch or Zune strapped to his arm." Sikkert ett resultat av at USARMY har egen "appstore", deriblant de har apps som hjelper med utregning av kulebaner edit: hvis renderene ikke alle bare har fått ett standardvåpen, så ser det ut som at enigneer er mer slagkraftig enn før med fullskala Assaultrifles? Endret 4. juli 2011 av MrLee Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 * snip * Blir lyssettingen like bra som jeg får inntrykk av her, blir det knall! Var kult hvordan lyset fulgte raketten i tunnelen. (RPG'en. Eller; hva er det han egentlig skyter med??) Lenke til kommentar
Armador Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Folk med dyre bærbare. Vel, det hjelper jo ikke når dere blir knust av billige stasjonære. Knust av billige stasjonære? Er ikke så mange billige stasjonære som slår min. Blir tungt å være både mg-1 og mg-2 samtidig! Hehe, godt det ikke er helt realistisk Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Folk med dyre bærbare. Vel, det hjelper jo ikke når dere blir knust av billige stasjonære. Knust av billige stasjonære? Er ikke så mange billige stasjonære som slår min. Blir tungt å være både mg-1 og mg-2 samtidig! Hehe, godt det ikke er helt realistisk Så lenge en billig stasjonær slår din så er den slått av billige stasjonære. Så to fucking bad. Lenke til kommentar
Armador Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Folk med dyre bærbare. Vel, det hjelper jo ikke når dere blir knust av billige stasjonære. Knust av billige stasjonære? Er ikke så mange billige stasjonære som slår min. Blir tungt å være både mg-1 og mg-2 samtidig! Hehe, godt det ikke er helt realistisk Så lenge en billig stasjonær slår din så er den slått av billige stasjonære. Så to fucking bad. Hmm? utdyp? Hvilken billig ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå