bandreas Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Jaggu står det ikke det. Er vel uansett verdt 10 eur.. På kjøpesiden: Get access to the Battlefield 3 beta! Owners of Medal of Honor will also receive an invitation to the beta for another highly-anticipated EA shooter, Battlefield 3™. Battlefield 3 is the latest entry in the award-winning shooter franchise from DICE in Stockholm, Sweden. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Jaggu står det ikke det. Er vel uansett verdt 10 eur.. På kjøpesiden: Get access to the Battlefield 3 beta! Owners of Medal of Honor will also receive an invitation to the beta for another highly-anticipated EA shooter, Battlefield 3™. Battlefield 3 is the latest entry in the award-winning shooter franchise from DICE in Stockholm, Sweden. Hvis jeg kjøper Medal of Honor nå, vil jeg få tilgang til BF3 BETA? Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Du vil ikke få tilgang nå. Men du vil vel få det som kalles "Early Beta Access", som vil si at du blir blant de første som får teste beta'n. Men det er mange om beinet, så blir spennende å se hvordan det blir. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Kjøpte BF2 da jeg var på tur i Sverige, så nå blir det innøving av Teamwork 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 (endret) BF3, BETA key, 10 bux! OH YEAH! Altså jeg kjøpte MoH Endret 1. juli 2011 av Rudde93 Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Hvordan får du dollar på steam? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Hvordan får du dollar på steam? Jeg bodde i USA ett år så jeg har Amerikansk adresse på steam Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Sweet idioti at de har samme pris i euro som i dollar Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Når starter betaen? Kjøpte MOH dagen det kom ut så har tilgang til beta, men hva skjer? Må jeg registrere spillet et sted eller noe? Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Beta i september tror jeg. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 (endret) Open beta starter i september. Forhåpentligvis starter closed beta en stund før det, men tror ikke de har sagt noe om det. Endret 1. juli 2011 av Mevon Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Sweet idioti at de har samme pris i euro som i dollar Av prinsipp er det derfor jeg boikotter steam. Bruker heller Origin/Impulse. 1 Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 (endret) Sweet idioti at de har samme pris i euro som i dollar Av prinsipp er det derfor jeg boikotter steam. Bruker heller Origin/Impulse. Lættis.. edit: siterte feil innlegg Endret 1. juli 2011 av The_Tom Lenke til kommentar
Merko Skrevet 1. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2011 BF3, BETA key, 10 bux! OH YEAH! Altså jeg kjøpte MoH Hehe. nice sensurering av account name. Går ut ifra du bruker samme der, som her på forumet :!: Håper uansett de som faktisk Pre-ordra MoH får tilgang før de som kjøper MoH nå. ellers er det jo ganske dårlig. Var jo en av grunnen for at jeg kjøpte Pre-Order Om ikke, så vet jeg iallefall om det til neste gang de prøver seg på noe sånt Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 BF3, BETA key, 10 bux! OH YEAH! Altså jeg kjøpte MoH Hehe. nice sensurering av account name. Går ut ifra du bruker samme der, som her på forumet :!: Håper uansett de som faktisk Pre-ordra MoH får tilgang før de som kjøper MoH nå. ellers er det jo ganske dårlig. Var jo en av grunnen for at jeg kjøpte Pre-Order Om ikke, så vet jeg iallefall om det til neste gang de prøver seg på noe sånt Nei, alle mine nick var tatt Ble Rudde47, vet ikke hvorfor jeg sensurerte det, blitt en vanesak, aner jo aldri hvor stuff ender opp idag o_O Lenke til kommentar
Jesperbro Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Håper uansett de som faktisk Pre-ordra MoH får tilgang før de som kjøper MoH nå. ellers er det jo ganske dårlig. Var jo en av grunnen for at jeg kjøpte Pre-Order HVA? Kan man få BF3 beta-nøkkel når man kjøper MoH NÅ? Kasta bort 500 kroner på forhåndsbestilling, altså... Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Håper uansett de som faktisk Pre-ordra MoH får tilgang før de som kjøper MoH nå. ellers er det jo ganske dårlig. Var jo en av grunnen for at jeg kjøpte Pre-Order HVA? Kan man få BF3 beta-nøkkel når man kjøper MoH NÅ? Kasta bort 500 kroner på forhåndsbestilling, altså... betalte du 500kroener for MoH? Det er selvbeskylt og latskap. Platekompaniet trur jeg hadde preorder på MoH til 249,- Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Jeg betalte 50 Kroner for MoH Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 MoH er ikke verd mer enn 100 kr MAX uansett.. Er bare pga BF3 beta at jeg kjøpte det på salg. Spillet suger jo balle.. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Jeg betalte 50 Kroner for MoH How!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå