Nizzen Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Sikler litt på denne litt for dyr, men er mulig jeg får råd i løpet av en måned eller to. Tror dere den teoretisk sett kan dra BF3 på low? Hvem spiller spill på bærbare? 2 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Folk med dyre bærbare. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Folk med dyre bærbare. Vel, det hjelper jo ikke når dere blir knust av billige stasjonære. 4 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Stopper aldri å forundre meg over hva folk gidder å klage på. 1 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Folk med dyre bærbare. Vel, det hjelper jo ikke når dere blir knust av billige stasjonære. Så flott! Kan ikke du sette opp en liste til meg da? Pc Skjerm mus og tastatur Os Max 7500Kr Takk 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Når man ikke ville piratkopiere? 2 Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Når man ikke ville piratkopiere? Så snill du er lille Per! Her er ett eple som du kan gji til læreren! Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Noen som vet hvor man kan forhåndsbestille spillet til pc og få det på utgivelsesdatoen? En fysisk utgave altså, ikke digital Noen som vet hvor man kan forhåndsbestille spillet til pc og få det på utgivelsesdatoen? En fysisk utgave altså, ikke digital Game.no, spaceworld, osv... platekompaniet, elkjøp, gamezone.no, cdon.com lettere sagt, ikke bestill på steam og den EA tingen. så får du mest sannsynlig CD m/ cover osv... Ikke bestill på elkjøp.no hvis dere garantert vil ha spillet på dagen, de gangene jeg har forhåndsbestilt der har spillet alltid kommet dagen etterpå! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Så snill du er lille Per! Her er ett eple som du kan gji til læreren! For det første, gi, ikke gji, for det andre, jeg har ikke hatt noen lærer på mange år. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Folk med dyre bærbare. Vel, det hjelper jo ikke når dere blir knust av billige stasjonære. Så flott! Kan ikke du sette opp en liste til meg da? Pc Skjerm mus og tastatur Os Max 7500Kr Takk Nei, det er ikke min oppgave, uansett en laptop til 7500kr er ikke engang gaming laptop såå, ja det sier jo litt.. Det er en "men en sufre laptop" det gjør den ikke til en gaming laptop, fordi den greier å kjøre photoshop... Så du får se litt i forumet da Lenke til kommentar
Franzedvard Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Ikke bestill på elkjøp.no hvis dere garantert vil ha spillet på dagen, de gangene jeg har forhåndsbestilt der har spillet alltid kommet dagen etterpå! Jeg kjøper ikke ting på eljøp uansett Selger gamestop spillet til pc? for de pleier vel å ha sånn midnight release på store utgivelser, eller hva? Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 (endret) Så snill du er lille Per! Her er ett eple som du kan gji til læreren! For det første, gi, ikke gji, for det andre, jeg har ikke hatt noen lærer på mange år. Det virker som om du burde få en snart. Endret 1. juli 2011 av Gabbe Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Gabbe: ikke alle piratkopierer OS eller har fra før. Deal with it. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Meh. ser ikke for meg at jeg kommer til å spiller Op.Metro så mye. Heller conquest enn rush. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Alle: Salg på steam. MoH til 11€ eller hva det er. "Billig tilgang på BF3 beta"? Lenke til kommentar
claes Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Battlefield 3 dev: “We’re doing things no one else is capable of.” Also: Team Deathmatch Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Alle: Salg på steam. MoH til 11€ eller hva det er. "Billig tilgang på BF3 beta"? Synd du må ha limited edition... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Står på steam siden at alle som kjøper får...så ikke vet jeg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå