Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter på ett 4870x2 som "gjør jobben" så langt (tyngste jeg har kastet på det er BC2), og det kribler i magen til BF3. men jeg kjøper ikke nytt før etter BF3 launch/beta så jeg ser hva som faktisk kreves...(skal ha nytt, vet bare ikke hva før da).

I værste fall er jeg forberedt på å kjøre 2 580 ja.

Er BC2 så tungt da?

Kjører mitt BC2 i 1080p med full antialiasing, v-sync på og har stabilt 60 FPS, dropper kun ned til 55 når det er masse smoke og eksplosjoner rundt meg, dette gjelder forøvrig onlinebiten :)

Viss Frostbite engine 2 er like bra optimalisert som den første har vi et flott spill i vente :)

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Noen som vet hvor man kan forhåndsbestille spillet til pc og få det på utgivelsesdatoen?

En fysisk utgave altså, ikke digital :)

Noen som vet hvor man kan forhåndsbestille spillet til pc og få det på utgivelsesdatoen?

En fysisk utgave altså, ikke digital :)

Game.no, spaceworld, osv...

platekompaniet, elkjøp, gamezone.no, cdon.com

lettere sagt, ikke bestill på steam og den EA tingen. så får du mest sannsynlig CD m/ cover osv...

Lenke til kommentar

Sitter på ett 4870x2 som "gjør jobben" så langt (tyngste jeg har kastet på det er BC2), og det kribler i magen til BF3. men jeg kjøper ikke nytt før etter BF3 launch/beta så jeg ser hva som faktisk kreves...(skal ha nytt, vet bare ikke hva før da).

I værste fall er jeg forberedt på å kjøre 2 580 ja.

Er BC2 så tungt da?

Kjører mitt BC2 i 1080p med full antialiasing, v-sync på og har stabilt 60 FPS, dropper kun ned til 55 når det er masse smoke og eksplosjoner rundt meg, dette gjelder forøvrig onlinebiten :)

Viss Frostbite engine 2 er like bra optimalisert som den første har vi et flott spill i vente :)

Det jeg mente er at BC2 er det mest krevende spillet jeg har prøvd på dette kortet. Ikke at det nødvendigvis er tungdrevet..

om Tetris var det eneste spillet jeg har spillt de siste 2 åra, så hadde det vært det tyngste, for å sette det på spissen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...