Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Treng ikke å være kaos med 128 spillere, fint mulig med et brett der du har flere veg til målet å flere oppgave for å skaffe seg points slik ditt lag vinner. Med stor variasjon og et areal stort nokk for alle spillere går det helt fint :thumbup:

Vi har vel erfart til nå at en stor del av spillerne på BC2, dessverre, er kun ute etter K/D ratio.

Minner meg litt om Joint Operations: Typhoon Rising. Var spesielt et ekstremt stort map, en øy. Hadde en ganske dårlig pc, så kunne ikke være "midt i det", så jeg valgte derfor å gjøre andre ting på den enorme slagmarka. Var i grunn ekstremt fet, spillet. Bare "synd" BF2 kom ut rett etterpå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Minner meg litt om Joint Operations: Typhoon Rising. Var spesielt et ekstremt stort map, en øy. Hadde en ganske dårlig pc, så kunne ikke være "midt i det", så jeg valgte derfor å gjøre andre ting på den enorme slagmarka. Var i grunn ekstremt fet, spillet. Bare "synd" BF2 kom ut rett etterpå.

Ingen tvil om at Joint Ops og Delta Force Extreme satte en benchmark på gameplay ja :)

Stemningen å gå rundt i tykk tåke i et sumpområde i jungelen i Indonesia var heftig.

Håper det blir litt sånne baner i BF3 også.

Endret av Kakeshoma
Lenke til kommentar

Har nå ikke tenkt å bruke penger på ny GPU i det neste, skal vel heller vente til en GPU som klare BF3 komme til en fornuftig pris. Men dette høres så sinnsykt bra ut.

EDIT: retta "BF2" til "BF3"

Endret av NoiSe_NOR
Lenke til kommentar

Det at ingen PC idag klarer å spille på FULL graffikk betyr overhodet ikke at spillet har mer å gå på når det kommer til å være pent.

FULL settings = 16xAA, dette krever jo enorm kraft alene. Ellers kan det jo også være snakk om view distance.

Så ville ikke gått amok, men man kan jo håpe..

Lenke til kommentar

Haha, skulle tro det går ganske OK ja :whistle:

Nei altså, jeg har pr. i dag ett stk. Gigabyte 560TI SOC kort stående i riggen, og lurer på å bestille meg ett til fra dustinhome i løpet av sommeren. Disse kortene gjør det syklig godt i hw.no sin test ihvertfall.

Lenke til kommentar

Sitter på ett 4870x2 som "gjør jobben" så langt (tyngste jeg har kastet på det er BC2), og det kribler i magen til BF3. men jeg kjøper ikke nytt før etter BF3 launch/beta så jeg ser hva som faktisk kreves...(skal ha nytt, vet bare ikke hva før da).

I værste fall er jeg forberedt på å kjøre 2 580 ja.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Satser på at Antialising er det som gjør grafikken veldig krevende, slik at en kan skru det på lavt eller helt av og få flytende gameplay med alt annet på høyt :)

Satser heller på at AAen ikke er det, slik at etterhvert som teknologien tillater det kan man skru grafikken høyere og høyere opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...