Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hørt at det er regen så lenge du ikke er under supressing fire. Mulig det kommer en hardcore modus uten regen, eller at det går an å slå det av i server options, men det har jeg ikke hørt noe om.

Om det blir hardcore modus håper jeg den blir bedre enn BC2 sin hardcore modus er latterlig. Altfor ubalansert. Håper virkelig ikke at Shotgun kan brukes som sniper, eller at Anti-Vehicle vil ha så rask reload time, sniper som er langt bedre en alle andre våpen, headshots som ikke gir instant kill (unntak shotgun og sniper)

Endret av Heradon
Lenke til kommentar

Det er konsekvent, det er bare du som beveger deg rett etter res ;)

 

Kan ikke si det er konsekvent. Noen ganger er ikke hitboxene registrert på folk som blir revivet. Man treffer selve figuren av en spiller med x-antall kuler, men ingen blir registrert som treff. Så kan denne spilleren finne på å snu seg og skyte deg som reloader eller må ta frem secondary. Om man beveger seg eller ikke skal ikke ha noe å si..

Lenke til kommentar

Jeg går ut ifra at det isåfall ikke vil dukke opp revive-symboler over de soldatene som faller. Men det må likevel være litt irriterende å se en medsoldat falle, og så ikke få revivet ham fordi han ikke syntes det var noe kjekt. Oh well.

 

Noen ganger er det greiere å spawne litt unna, feks et sted man kan hente en tanks, heli e.l...

 

 

Revive-ikoner bør det ikke være noe av.

 

 

Lenke til kommentar

Utifra det de som testet det på E3 har sagt så er det revive-symbol over alle, og først etter du har revivet dem får de valget om de vil spawne eller ikke. Og jeg vil tro at du får poeng uansett hva de velger, men det er jeg ikke sikker på.

Endret av Mevon
Lenke til kommentar

Utifra det de som testet det på E3 har sagt så er det revive-symbol over alle, og først etter du har revivet dem får de valget om de vil spawne eller ikke. Og jeg vil tro at du får poeng uansett hva de velger, men det er jeg ikke sikker på.

 

Det er nettopp derfor man har fjernet at man blir reveivet uten å måtte ønske det. Fordi det var litt av problemet i bf2, at alle medic gikk for poeng istede for å faktisk ta ut finden, før man reviveer, som var intensjonen bak medic i første omgang. Så nei, vil ikke tru at du får poeng uannsett hva de velger.

Endret av The_Tom
Lenke til kommentar

Det er nesten så man ikke skulle fått poeng som medic når man reviver før man har drept minst 1 fiende i nærheten. Gjør man ikke det, så får man ikke poeng for revive. Hva vil skje? Noen vil drite i å løpe 100 meter bare for å prøve å revive. Noen vil faktisk prøve å ta ut fiender før man reviver. Noen vil bare drite helt i å revive. Andre vil revive med en gang uten å ta ut fiender, hvilket er ok hvis det er taktisk lønnsomt, for da hjelper man jo laget uansett.

Lenke til kommentar

Medics bør IKKE IKKE få poeng for å revive, om personen nekter å bli revivet. Ellers blir det bare en ny runde med medic poeng-horing all over again. BF har vært nok plaget med dette, vi trenger ikke at problemet blir enda større i BF3. Det vil alltid være nok medics på seriøse servere uansett. (jeg vil cover skyte, revive etc selv om jeg ikke skulle på points for å prøve å revive en kis, som de fleste seriøse folk vil..)

Endret av Frode99
Lenke til kommentar

Medics bør IKKE IKKE få poeng for å revive, om personen nekter. Ellers blir det bare en ny runde med medic poeng-horing all over again. BF har vært nok plaget med dette, vi trenger ikke at problemet blir enda større i BF3. Det vil alltid være nok medics på seriøse servere uansett. (jeg vil cover skyte, revive etc selv om jeg ikke skulle på points for å prøve å revive en kis, som de fleste seriøse folk vil..)

Alle gjør det ikke for poeng da:). Jeg driter i poeng men gjennopliver alle rundt meg på basene så jeg har backup for å ta fienden. Først dreper jeg alle rundt meg før jeg starter med gjennopplovinga slik man skal gjøre. Hater virklig alle de som kun gjennopliver for å så dø selv og jeg står alene mot resten men tipper de har gjort det bra:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...