Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Bruker ikke Physx? Derfor det er så jævlig buggy altså. Spiller både vietnam og vanlig Bf BC 2 og fysikken er rar. Det hakker ikke eller noe har en ny datamskin. Kjører man feks ned ett hus setter tanksen seg fast. Selv om det er tynn mur. Osv.

Håper frostbite 2.0 er bedre. :)

Physx skal visstnok støtte mer avansert og dynamisk fysikk enn Havok, i tillegg til hardware akselerasjon. Noe som kan utnyttes PC men nok ikke fullt ut enda.

Havok på andre siden skalerer mye bedre på tvers av plattformer, men er bedre for tillegg i realisme og visuelle effekter enn avansert dynamisk og realistisk (sanntid kalkulasjoner) fysikk mellom objekter...

Beste ville jo vært om DICE lisensierte CryEngine 3s fysikkmotor, for det er skikkelige saker.

Nå eier Intel Havok, så de ligger nok ikke på latsiden, kanskje de har kokt opp nye nytt og flott til FB2.

Digg at februar er så kort, da kommer vi fortere til Mars :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Som en stor BF fan så har det vært noen skuffelser i BF serien også. Og BC2 er på lang nær noe perfekt spill, ble ganske fort lei det. Jeg er snart 30 og liker godt å spille COD, synes både COD og BF har masse godt å tilby på litt forskjellige måter. Men om BF3 blir like bra spm BF2 så har jeg et spill å spille i mange år fremover.

Der er vi helt i samme båt faktisk. Spilte altfor mye BF2, prøvde Cod4 og ble hektet. Ikke på samme måte som BF2 men slik at jeg fortsatt spiller det i dag. Ble veldig vanskelig å gå tilbake til BF2 etter et år med bare cod. Spiller BFBC2 iblant, men har det litt mer moro med cod4. Håper derfor BF3 tas til uante høyder! Kjenner jeg begynner å glede meg litt. Blitt skuffet over alle spill siden cod4, faktisk!

Endret av Håk
Lenke til kommentar

BF 1943 og BC2 onslaught til PC er kansellert for å gi 100% fokus til BF3 for å gjøre BF3 til verdens beste spill :)

w00t!

Også masse tweets om BF3nyheter i morgen. Stay sharp!

Quote fra bfblog:

(...)it’s time to look ahead to the next giant leap for DICE – the release of Battlefield 3, powered by the mighty Frostbite 2 engine. Our goal is crystal clear: we’re going to build the best Battlefield game ever, and we’ll do whatever it takes to make this the biggest launch in DICE’s history.
Endret av Kakeshoma
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Demize99 drev på og snakket om BF3 igår, om at det skulle bli lansert noe imorgen. Men jeg tror det var kødd, da han postet mye tull også. Men å få vite noe hadde vært kult :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...