Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som vet om hvor jeg bør forhåndsbestille spillet for å kunne få det på dagen?

Det er vel ikke slik at om jeg forhåndsbestiller fra en butikk så blir det sendt med posten på lanseringsdato og jeg får det først etter 2-3dager?

bamp*

Lenke til kommentar

Eg har ikke problemer med eksklusive våpenoppgraderinger, bortsett fra når de plutselig er geografisk bundet til ett bestemt område.

DICE sa at pakken kommer til resten av verden om ikke lenge. Kunn UK og et annet land som jeg ikke husker, fikk først.

origin er svaret(det er ea sin nedlastnings klient og nett butikk)

selv venter jeg på å få en bekreftelse eller avkreftelse på om spillet kommer på steam, da det er en klient jeg har blitt vandt til.

Tvilsomt den kommer på Steam. De har jo nettopp trukket ut alle sine spill for å gå over til Origin. Hadde virket rart at de så lar BF3 komme på Steam etter alt det.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

BF3 kommer nok mer eller mindre garantert til Steam også.

Tror neppe de vil utelukke så mange potensielle kunder om de skulle ha stengt stema ute på noen måter. Vanlige nettbutikker selger jo BF3, da bør det ikke være noe problem for at Steam også skal kunne det.

De venter nok litt slik at de kan få opp brukerdatabasen litt på Origin. Bare vent, kommer nok snart :thumbup:

Lenke til kommentar

En bedre taktikk hadde jo vært å senke prisen hos Origin slik at det hadde vært hakket billigere der. Når steam har samme prisen og samtidig er en mye bedre tjeneste sier det seg selv hvor mange kjøper spill.

Ninjachriis, til å være over 18 har du mange skrivefeil. Faktisk flere enn meg :!:

Lenke til kommentar

BF3 er jo perfekt for å nettopp få mange kunder til å bruke Origin...tror du fatter ikke helt hvordan butikk drives.....målet er å få kunder til å handle hos deg.

Virker nesten som du ikke forstår hvordan man skal selge ting best mulig.

Er jo klart at Steam har mange flere brukere enn Origin. Derfor er det dumt om de ikke selger BF3 på Steamplatformen.

Tvilsomt den kommer på Steam. De har jo nettopp trukket ut alle sine spill for å gå over til Origin. Hadde virket rart at de så lar BF3 komme på Steam etter alt det.

Trukket ut alle sine spill fra hvor? Er hundrevis av EA-spill på Steam. Blir nok slik det var med MoH, at det kommer på steam noen uker før release.

Lenke til kommentar

Selv om dinosaur-pack hadde vært gøy, er det nok tull NinjaChris. T-Rex vs. Tanks er noe vi alle vil gjøre, men det forblir nok med tanken. (pun - håper noen tok denne :p)

Hvis EA velger å ikke lansere BF3 gjennom steam er det modig, men nokså dumt også. Steam er virkelig den portalen man vil fremme spill igjennom. Selv om Origin kan ha noe av den samme funksjonen, så kan de ikke se bort ifra den enorme brukermassen som holder seg til Steam. Dessuten vil jo MW3 bli lansert igjennom Steam (det er vel ikke bekreftet enda, men det er nok ganske sikkert å si). Det virket som de ville yppe til bråk og være "oppi ansiktet" til MW3 :)

Personlig digger jeg Steam og liker virkelig hvordan det samler spill og venner. Skulle en LE bli lansert igjennom Steam som ikke koster 59 €uro kjøper jeg nok der. Jeg tar meg råd til å betale litt mer for å slippe å ha fysisk kopi + har det der vennene mine mest sannsylig har det. Man kan jo legge til non-steam games til listen sin, men samtidig liker jeg nedlastingshastighetene og stabiliteten Steam gir meg. Det har sikkert også litt med at jeg kun har kjøpt Steam spill de siste årene, så det er der jeg har samlinga mi (Kun Witcher 2 og DA:O som ikke er kjøpt som Steam spill).

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis de lanserer mod-tools etterhvert er det jo ikke helt usannsynlig at man kan få laget en dinosaur warfare-modifikasjon. ^^ Og dinosaurer i et Battlefield-spill hadde vært storslagent. Tankser som angriper tyrannosauruser og commanche-helikoptre som blir angrepet av pterosauruser. Jeg tror kanskje jetfly hadde blitt en smule overpowered, men ellers kunne jeg sett for meg at det kunne virket. *Humre*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...