BulletFeed Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 vi i Norge får 8 eklusive "specat" kits når vi forhåndsbestiller om dere ikke visste det, som gir oss forskjellige camoer fra dag 1. sitat fra game og cdon: Bestiller du nå, får du også med SPEACT KIT som inneholder 8 unike mulitplayer skins til elitespilleren! Hvert "kit" gir deg en ekstra uniform og ulike typer kamuflasje som lar deg tilpasse deg til samtlige miljøer. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Får vel kjøpe LE versjonen i slutten a vsommern.. må ha ipad først og fremst:) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 vi i Norge får 8 eklusive "specat" kits når vi forhåndsbestiller om dere ikke visste det, som gir oss forskjellige camoer fra dag 1. sitat fra game og cdon: Bestiller du nå, får du også med SPEACT KIT som inneholder 8 unike mulitplayer skins til elitespilleren! Hvert "kit" gir deg en ekstra uniform og ulike typer kamuflasje som lar deg tilpasse deg til samtlige miljøer. Høres ut som noe de har sakset fra BC2 DLC'en. der har de nemlig SPECACT DLC.. Uansett så skal jo LE ha noe som ikke vanlig edition har. Ser ikke hvorfor det er så ille. Det skal være en grunn for at vi skal kjøpe det, ellers så er det jo egentlig ikke noe Limited med den. Dette er noe bare noen skal få og det er i en begrenset tid/antall. Samtidig er ikke LE akkurat noe veldig begrenset opplag. Å si at det er Limited edition når de sikkert trykker 15 millioner+ av dem (til sammen) gir ikke LE noe særlig eksklusivitet... Lenke til kommentar
War Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Hvor burde man egentlig bestille fra vi som bor i noreg? Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 (endret) Får vel kjøpe LE versjonen i slutten a vsommern.. må ha ipad først og fremst:) Var det ikke du som ikke hadde råd til pc fordi du "hadde et liv og bodde på hybel"? En iPad koster vel rundt 5000kr, da kunne du hatt råd til skjermkort og prosessor. Men men du er jo over 18 (vanskelig å ikke få med seg alderen, når du klart og tydelig skriver det i hver post). Endret 17. juni 2011 av Daxen 5 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Hvor burde man egentlig bestille fra vi som bor i noreg? Om du ikke er avhengig av cover, Origin... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Jævla drit med EA og Steam. Har Steam allerede, lite interessert i å måtte installere 13 lignende innen 5 år. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 På origin får man en hagle og en lue ved forhåndsbestilling. Ingen Specact kit.. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Får vel kjøpe LE versjonen i slutten a vsommern.. må ha ipad først og fremst:) Var det ikke du som ikke hadde råd til pc fordi du "hadde et liv og bodde på hybel"? En iPad koster vel rundt 5000kr, da kunne du hatt råd til skjermkort og prosessor. Men men du er jo over 18 (vanskelig å ikke få med seg alderen, når du klart og tydelig skriver det i hver post). Dataen holder på å ta kvelden og må ha nødløsning;). Ipad koster 3890 kr helt ny. Har ikke råd til noe mer en det:) Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Får da pc som funker greit for 4000 spenn. 2 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Får da pc som funker greit for 4000 spenn. Lykke til med å kjøre Bf3 på den 1 Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 (endret) Dataen holder på å ta kvelden og må ha nødløsning;). Ipad koster 3890 kr helt ny. Har ikke råd til noe mer en det:) Ro, ro til fiskeskjær Endret 17. juni 2011 av Daxen 3 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Får da pc som funker greit for 4000 spenn. Lykke til med å kjøre Bf3 på den Sant det. Går bedre på en iPad. 5 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Ja faktiskt hehe:p. Men når man er arbeidsledig teller man hver krone:). Og har derfor budsjett:). Men uansett ps3 versjonen hadde jeg kjøpt uansett hvor bra pc jeg hadde hatt;). Aldri vært konfertabel med fps:) Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 (endret) Ja faktiskt hehe:p. Men når man er arbeidsledig teller man hver krone:). Og har derfor budsjett:). Men uansett ps3 versjonen hadde jeg kjøpt uansett hvor bra pc jeg hadde hatt;). Aldri vært konfertabel med fps:) Er ikke sikker på om du vet dette, så jeg skriver nå for alle i tråden. Fra første stund har du hevet deg over alle i tråden, og ikke minst sagt klart å tydelig fra at du er over 18, med et liv osv. Kan du vær så snill og ta dette gnålet med deg et annet sted? Sikker på at 80% av alle her gnir seg i henda av frustrasjon når det kommer en post fra deg. Og helt til slutt: du skriver absolutt ikke som en 18- åring. Endret 17. juni 2011 av Daxen 6 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 (endret) Er det no rart jeg hever meg over når dere prøver å heve dere over konsollgutta? Dere skjønner ikke at det kan være like morro og bedre for enkelte å spille på konsoll... Hvordan jeg skriver spillier ingen rolle:)Er btw født sent på 80 tallet;) Endret 17. juni 2011 av NinjaChriis Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 (endret) Du hever deg over "PC-gutta" ved å si at du har et liv, noe pc spillere ikke har? Det er virkelig et argument en som er født sent på 80- tallet ville ha sagt. Du bør jammen meg se over hva du har skrevet de 2 siste sidene. Endret 17. juni 2011 av Daxen 1 Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Nå begynner det å bli off topic. Apple fanboys kjøper aldri PC, og ihvertfall ikke Xbox. Da får det bli en nødløsning med PS3, inntil Jobs kommer med en spillkonsoll som "changes everything again" 5 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 (endret) De har hatt konsoll med ble ikke populært:). Hadde dog ikke kjøpt det fra de uansett.n ja er apple fan oy men neste konsoll blir xbox om de slipper neste gen først:). Har hatt xbox i mange år:) Men nokk off topic Endret 17. juni 2011 av NinjaChriis Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 (endret) Jeg har spilt BFBC2 både på konsoll og PC. PC var uten tvil best. Med mus er man mye mye raskere og sinnsykt hvor presis man er med skudda. Samme med assassins creed. På Xbox skal det bare en ørliten bevegelse så hopper han av taket. Med PC så var det nesten umulig å misse. I 2012 kan man kanskje ha Windows 8 på tablet, og så ha BF3, på ultra Low oppløsning:) Endret 17. juni 2011 av Megaoctane Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå