Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja, ser ut som "protesten" ang preorder "fordelene" har gjort jobben. DICE/EA har nå gått ut og sakt at alt vil nå bli "unlocked" til ALLE SPILLERE seinere i året, selv det som skulle være kunn for preorder.

 

Sweet. Da var det bare å legge inn ny pre-order siden jeg avbestilte.

 

Der ser dere....at vi som faktisk gjør noe og skriker ut for å bli hørt hjelper. I motsetting til mange av dere "sheep" som bare godtar alt.

 

Long live the peoples voice! :thumbup:

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Eg skjønne ikke vitsen med all den hysterien rundt preorder fordeler, det er vel langt ifra første spille som har fordeler for preoderer? Ikke at jeg ikke like at alle skal får samme fordeler nå, men hele aksjonen var bare tullate syntes jeg, sukksessfull men tullat. Skulle heler har vist slik angersjoment mot DLD FØR DLD ble godtatt.

Endret av NoiSe_NOR
Lenke til kommentar

Jp, men når det er eksklusive kart (som ville skape problemer online), og addons som gir mer dmg, synes jeg at det burde blitt gitt til alle.

 

eksklusive antrekk osv, hadde ikke gjort noe.

 

DLD? Du meiner vel DLC?

 

DLD = Datalagringsdedektive? hm, jaja men dere skjønne hva jeg mener. Når er jo problemet ikke tilstede lenger så, men det var temmelig overrasket hvor mange som avbestillte^^

Endret av NoiSe_NOR
Lenke til kommentar

Eg skjønne ikke vitsen med all den hysterien rundt preorder fordeler, det er vel langt ifra første spille som har fordeler for preoderer? Ikke at jeg ikke like at alle skal får samme fordeler nå, men hele aksjonen var bare tullate syntes jeg, sukksessfull men tullat. Skulle heler har vist slik angersjoment mot DLD FØR DLD ble godtatt.

 

Vi gjorde det ;)

 

Back to karkand vil være tilgjengelig for alle som kjøper LE versjonen. Den kommer ikke til å være særlig begrenset, heck, det finnes LE versjoner av Bad Company 2 fremdeles i butikkene! Så det blir ett problem for ett fåtall. Men i utgangspunktet er jeg enig, en segregering av spillerbasen er ikke bra for spillerene og ikke bra for spillet.

 

Denne physical warfare pakken som bare, til nå, vil være tilgjengelig i england er det værre med. DLCer som gir fordeler til noen i forhold til resten er ikke bra. Nå har de jo sagt at den skal unlockes gratis for resten innen årets utgang da, men uansett. Ikke helt bra. Spørs dog hvor mye forskjell den utgjør. Jeg tror ikke det blir så veldig mye.

Lenke til kommentar

BAH, hvis folk bare hadde lest på bloggen (som ble linket til på forrige side) så står det:

The Physical Warfare Pack will be available as a pre-order bonus all over the globe. Right now, the UK is the only country where it has been announced, but stay tuned to get constant updates on where you can pick this up in your country. And remember, if you do not pre-order, you will still get access to this content at a later date, free of charge. If you do pre-order, you will get access to it from day one.

 

AKA det vil være mulig å kjøpe det så du får tilgang fra dag 1, men det er kun UK som de har annonsert det i, TIL nå.

Lenke til kommentar

Ok, så PWP for dem som kjører pre-order

Karkand for dem som kjøper LE versjonen.

 

PWP blir tilgjengelig for alle litt senere og LE versjonen er typisk tilgjengelig overalt "alltid" (om BC2 LE versjonen er en indikator på tilgjengeligheten).

Ser ikke helt problemed med "DLC"ene enda da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...