Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Ikke blitt så mye grinding i grunn. Liker å spille med/prøve det meste og er oppegående på alt fra inf til tanks til heli til fly, men det igjen betyr at jeg lider litt til mye hvis jeg møter en som er virklig god på en av tingene :)

Tank/air superiority/deathmatch var lite gøy derimot :/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

fucc å kjipt det var å spille BF3 igjen da etter beaten på BF4

Men en ting jeg ikke skjønner er hvorfor ting er så smått på skjermen når jeg spiller BF3 når ting var mye nærmere på skjermen i BF4. Snakker om våpen, hud, mini kart ja allt på skjermen i spillet

Jeg spiller på en Samsung lcd full Hdtv 40 tommer og settingen er 1080p full hd 60hz

Utstyr:

Geforce GFX 560ti 1gb

Akkurat som 1080p video settingen i BF3 gjør ting så jækla smått å se. Godt eksempel er chatten feks eller flagg helt i det fjerne.

Begge spillene kjører jo i full hd.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har ikke spilt noe særlig BF3 i de siste par månedene men beholder nok BF3 en stund parallelt med BF4 (selv om BF3 tar opp nesten 37gb(!)). Skulle resten av mapsene i BF4 være like dårlige som "Shanghai" så kan det være greit å ha BF3 å falle tilbake på.

Lenke til kommentar

Noen som fikk dette problemet ett win 8.1?

FIXED: Gikk inn på spillmappa, starta punkbuster der og det fixa seg sjøl.

ERROR
Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'MrLuni' (for 0 minutes) ... RESTRICTION: Service Communication Failure: PnkBstrA.exe
Endret av MrLuni
Lenke til kommentar

Problemet med sånne servere er jo at man ikke spiller på like vilkår. En som ikke har spilt BF kan være innpå en boosting server og levle opp uten å egentlig lære spillet. Vitsen med xp og levels er jo å lære spillet og bli bedre i det, derav "experience-points".

Lenke til kommentar

Skal vi banne Operation Metro Conquest-baner også da eller?

(Altså, XP kommer veldig an på hvilken game-mode du spiller og hvilken bane. Likt blir det ikke uansett. Så har man dobbel-XP på toppen av det igjen som gjør hele greia enda mer svada.)

Endret av Nerowulf
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...