Veritas_ Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Ikke blitt så mye grinding i grunn. Liker å spille med/prøve det meste og er oppegående på alt fra inf til tanks til heli til fly, men det igjen betyr at jeg lider litt til mye hvis jeg møter en som er virklig god på en av tingene Tank/air superiority/deathmatch var lite gøy derimot :/ Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Klarte å låse opp alt av attachments til et våpen uten å faktisk å låse opp selve våpnet, da kun ved å plukke opp våpnet fra andre etc. Det var først for kort tiden jeg faktisk låste det opp - og jeg gikk heller ikke inn for det. Jeg spilte med den våpnene jeg synes passer meg best, så kunne de andre bli brukt litt etter litt. Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 fucc å kjipt det var å spille BF3 igjen da etter beaten på BF4 Men en ting jeg ikke skjønner er hvorfor ting er så smått på skjermen når jeg spiller BF3 når ting var mye nærmere på skjermen i BF4. Snakker om våpen, hud, mini kart ja allt på skjermen i spillet Jeg spiller på en Samsung lcd full Hdtv 40 tommer og settingen er 1080p full hd 60hz Utstyr: Geforce GFX 560ti 1gb Akkurat som 1080p video settingen i BF3 gjør ting så jækla smått å se. Godt eksempel er chatten feks eller flagg helt i det fjerne. Begge spillene kjører jo i full hd. 1 Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Battlefield 3 ble kjapt avinstallert etter jeg spillet betan, ikke vits å ta opp plassen på SSD men det spillet lenger Så nå får det bli bf4 for det meste, med litt bf2 for gamle dagers skyld. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Har ikke spilt noe særlig BF3 i de siste par månedene men beholder nok BF3 en stund parallelt med BF4 (selv om BF3 tar opp nesten 37gb(!)). Skulle resten av mapsene i BF4 være like dårlige som "Shanghai" så kan det være greit å ha BF3 å falle tilbake på. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 (endret) Noen som fikk dette problemet ett win 8.1? FIXED: Gikk inn på spillmappa, starta punkbuster der og det fixa seg sjøl. ERROR Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'MrLuni' (for 0 minutes) ... RESTRICTION: Service Communication Failure: PnkBstrA.exe Endret 18. oktober 2013 av MrLuni Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Ja, grafikken ble rar og Punk Buster fungerte ikke, så installerte på nytt både driver og B3. Lenke til kommentar
RqO Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Er det ikke bare ett kart, hvor du spiller som en maur i noe som likner NYC? Likte ikke det heller, men likte bedre BF3 beta map, pga størrelse osv. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Helt latterlig at ikke DICE tar vekk boosting servere som den her. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Ser ikke noe verre med dette enn at man kan kjøpe seg booster packs. Om du ikke liker serverne er det jo lett å unngå dem så lenge det står i beskrivelsen/navnet. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Helt latterlig at ikke DICE tar vekk boosting servere som den her. Trololo.jpg Boosting server? Ser ikke noe galt med sånne servere, verre med folk som deg som skal ødelegge. 1 Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Problemet med sånne servere er jo at man ikke spiller på like vilkår. En som ikke har spilt BF kan være innpå en boosting server og levle opp uten å egentlig lære spillet. Vitsen med xp og levels er jo å lære spillet og bli bedre i det, derav "experience-points". Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 (endret) Skal vi banne Operation Metro Conquest-baner også da eller? (Altså, XP kommer veldig an på hvilken game-mode du spiller og hvilken bane. Likt blir det ikke uansett. Så har man dobbel-XP på toppen av det igjen som gjør hele greia enda mer svada.) Endret 22. oktober 2013 av Nerowulf Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Det er ikke bare XP, men også vehicle unlocks som vi andre har fått på ærlig vis. På flagrun only kan du fly rundt med heli i 1 times tid å plutselig ha alle unlocks. Jeg som har rundt 300 timer på PC har ikke alle vehicle unlocks enda. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 ja, sant det. Men som noen nevnte litt tidligere, så har man den pakka man kan kjøpe for å få alt unlocked. Så ser ikke ut som EA/DICE bryr seg så veldig om "ærlig" spill. Lenke til kommentar
blinc Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Her var det lite liv Hvis du fortsatt spiller litt BF3 og kunne tenke deg å joine en platoon som fortsatt holder litt kok på Bf3, sjekk ut NeoCortex (mitt navn blincster). Spesielt folk med airskills (jet/heli) er most wanted Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Heisann. Noen som har bf3 på ps3 og vet om det er mulig å spille coop med split screen? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Dessverre kun Singelplayer. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 (endret) Feil tråd.. skulle i BF4 Endret 6. januar 2014 av Green_Monster Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Jeg gir bort en BF3 konto uten DLC's. SPM: 899, Win Loss ratio: 7.0 K/D ratio 2.57 Noen som er hypp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå