Olabukse3 Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Noen som føler for å kjøre litt tanks nå (eller en annen dag)? - kan gjøre annet enn å kjøre tanks også btw. Trenger noen å spille med som har voice comn (TS3/Skype) . Add meg på Battlelog: MFleksnes Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Du har jo alltids Brigaden-mumble, som du kjenner til. Ofte noen som spiller BF der. Er ikke verre enn å stikke innom og bli med. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Og der var endlig den første bannen på plass. Aimbot gitt, på metro. Grunnen til de tror det er vel fordi jeg var den eneste som brukte noe annet en nade der inne, kjipt, likte meg der inne. [PTG] serverene. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Blitt bannet fra mange servere her. Visst jeg ser en flagrun only server så joiner jeg lett inn å skyter rundt meg til jeg blir bannet Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Joda. Har blitt bannet fordi jeg har brutt server regler eller fordi jeg ikke kom fra det rette landet. Men synes ikke det teller. Er iallefall ikke samme type ban Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Noen som føler for å kjøre litt tanks nå (eller en annen dag)? - kan gjøre annet enn å kjøre tanks også btw. Trenger noen å spille med som har voice comn (TS3/Skype) . Add meg på Battlelog: MFleksnes Hei! Hvis du vil ha noen å spille med, bør du sjekke ut Norwegian Task Force. Norsk BFklan som spiller på pc. Link til platoonen her, og hjemmesiden vår her. Legg meg gjerne til på battlelog og, om du lurer på noe 1 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Er det mulig å skifte navn? Isåfall hvordan? Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Ja.. I Origin --> Konto og Personvern Lenke til kommentar
RqO Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Vet vi hvordan BF4 blir i forhold til dette? Merket jeg ble helt stresset over tempoet når jeg prøvde det igjen for en stund siden. Fant heldigvis fix til BC2 som fikser stutter, så det er spillbart igjen. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Du kan jo sjekke selv i BETAen. Selv syntes jeg tempoet er noenlunde likt BF3, men det er visse aspekter som gjør det mer intenst. Mer ødeleggelse, raskere raketter og kjøretøyene følers raskere (helis, tanks, båter og biler) Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Helikoptrene er tregere i BF4. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Ikke transport hvertfall. Lenke til kommentar
RqO Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Du kan jo sjekke selv i BETAen. Selv syntes jeg tempoet er noenlunde likt BF3, men det er visse aspekter som gjør det mer intenst. Mer ødeleggelse, raskere raketter og kjøretøyene følers raskere (helis, tanks, båter og biler) Har ikke tenkt til å kjøpe BF4, og har verken BF3 premium, eller MoH, så jeg er ikke i noen beta. Håper på at Bad Company 3 blir fantastisk når det kommer, og ser Battlefield som død. Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Trønderbataljonen søker nye medlemmer!Trønderbataljonen ble dannet i mars 2003 og har siden den tid vært gjennom alle i Battlefield- og Bad Company serien. Nå er det på'n igjen med Battlefield 4, som er ute i beta en stund fremover. I forbindelse BF4 ønsker vi i Trønderbataljonen å se etter nye medlemmer! Er du lysten på lagspill, kompetetiv spilling og vil ha en satsning på BF4 kan Trønderbataljonen være en bra samarbeidspartner for nettopp deg! Vi kan tilby en organisert klan med en rekke spennende medlemmer og alt som man trenger til kompetetiv Battlefield-spilling.I BF4 ønsker vi å satse på 8vs8 og 5v5. Vi ser veldig gjerne at spillere som kan håndtere kjøretøy søker, men dette er ikke noe krav og vi prøver selvsagt ut om det kommer noen rene infanterister også!Om noe av dette høres interessant ut eller at du ønsker mer informasjon - nøl ikke med å sende meg en PM her på forumet eller legg til "TB-GORGONPLEX" på Battle log. Søknader leveres herPå vegne av Trønderbataljonen,Kaptein GORGONPLEX Lenke til kommentar
RqO Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Hva har skjedd med 32vs32? Lenge siden jeg har vært i noen klan, men må vel være gøyest å kjøre på med full krig? Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Man skal selvsagt ikke se bort i fra at 32vs32 også blir en arena, men det er nok heller få klaner som har så store kamper som satsningsområde. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 (endret) Meste vi spilte var vel 16vs16. Er dessverre ikke ofte det skjer. Samt er nesten at den med best pilot er det laget som vinner. Satser på det blir bedre balansering i BF4, eller at det har blitt løst på en annen måte. Det som er mulighet for er å slå sammen flere grupper/klaner, for en joint-operation for en match. Endret 3. oktober 2013 av Nerowulf Lenke til kommentar
Grankongen Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Silencer er gull! http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/1/70375716/329340676/ Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Siden det er så få som snakker om BF3 for tiden så får jeg gjøre det Endlig blitt ferdig med alle "oppdragene" og fått minst 1 av alle medaljene. 500 kills med alle våpene blir det neste. Bare 8 stk igjen der + noen mine, mortar og laser designator. Men føler at jeg neppe kommer til å ta meg tid til å få nok kills med Igla/stinger, selv om jeg faktisk har nesten 300 igla kills :o Noen her som har tatt alle? Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Kudos for å forsøke å ta det meste. Personlig er jeg stor motstander av "grinding" i alle typer spill så jeg orker ikke tvinge meg til å spille med et dårlig våpen over lengre tid, jeg går lei og prøver noe annet, så da blir det litt tilfeldig når jeg fullfører assignments og slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå