RqO Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 (endret) Hvordan ligger det ann med BF3 idag? Husker ikke hvorfor jeg sluttet å spille det, kanskje da jeg ville ha en pause eller noe, men vurderer å begynne igjen. EDIT: Sjekker heller om det fremdeles finnes servere i BF2 og prøver det. Endret 10. september 2013 av RqO Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Det finnes enda servere i bf2 ja! Har selv nylig gått tilbake til det, høy underholdnings verdi den dag i dag. Lenke til kommentar
blinc Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Jeg bruker disse instillingene. Jeg klarer rett og slett ikke spille på Ultra fordi bildet blir så uskarpt. bf3 2013-09-09 13-54-35-41.jpg Etter å ha lekt litt rundt fant jeg ut at dette ga skarpest bilde. Hva effekt har colorblind support? (har ikke prøvd dette selv) Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Føler du får mer kontrast mellom ting. Tekst og symboler fremheves bedre. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 (endret) Game disconnected: you have been banned from this server. Stated reason: Hacking/Cheating http://www.youtube.com/watch?v=mhYUma7U__c I aint even mad Endret 12. september 2013 av Bundy Lenke til kommentar
RqO Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Det finnes enda servere i bf2 ja! Har selv nylig gått tilbake til det, høy underholdnings verdi den dag i dag. Noen måte å disable "enemy X spotted"? Hadde glemt hvor irriterende det er. Noe som ble oppdaget omtrent hvert andre sekund. Mulig commanderen var litt ivrig. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 (endret) Noen måte å disable "enemy X spotted"? Hadde glemt hvor irriterende det er. Noe som ble oppdaget omtrent hvert andre sekund. Mulig commanderen var litt ivrig. Ikke som jeg vet om. Jeg har forøvrig funnet ut hvorfor de beste streamer mens de spiller (statpadding og hackusations er nære tvillinger) Endret 12. september 2013 av Bundy Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Noen måte å disable "enemy X spotted"? Hadde glemt hvor irriterende det er. Noe som ble oppdaget omtrent hvert andre sekund. Mulig commanderen var litt ivrig. Du lærer fort å overse den skrikingen Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 (endret) Laget denne i dag. http://youtu.be/EkueO2UkrUI Er ikke ekspert på redigering så setter pris på tilbakemeldinger på hva som bør utbedres. Passer musikken til klippet, bør jeg kanskje kutte bort når jeg selv blir skutt? Endret 19. september 2013 av 1982kims Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Skjønner ikke vitsen med "Goodbye Battlefield 3". Lenke til kommentar
oOF Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 I dag har jeg faktisk spilt BF3 igjen på et and Close Quarters bretta før første gang og det første jeg la merke til er hvor utrolig mye lydlekkasje det er både horisontalt og vertikalt mellom tak og vegger. Det er akkurat som om det ikke er tak og vegger i det hele tatt mellom lydkilden og meg, var det virkelig så ille i BF3? JEg spiller kun BF3 fordi EA fucker opp med innlogging på BC2 forøvrig! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Har alltid vært mye lydlekkasje ja. Men nå er det jo snakk ganske så sterke lydkilder så en vanlig vegg demper jo realistisk sett svært lite i virkeligheten også. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Laget denne i dag. http://youtu.be/EkueO2UkrUI Er ikke ekspert på redigering så setter pris på tilbakemeldinger på hva som bør utbedres. Passer musikken til klippet, bør jeg kanskje kutte bort når jeg selv blir skutt? Om du sender meg råfilmen din så skal jeg lage en skikkelig video :-) 5 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Om du sender meg råfilmen din så skal jeg lage en skikkelig video :-) Må jo lære selv en gang. Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Stem på BF3/BF4 her - så kan det hende det blir arrangert turnering https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1538712 Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Laget denne i dag. .... Er ikke ekspert på redigering så setter pris på tilbakemeldinger på hva som bør utbedres. Passer musikken til klippet, bør jeg kanskje kutte bort når jeg selv blir skutt? Goodbye Battlefield 3, så ville jeg forventet mer Battlefield. Ikke close combat shotgun. Vis det som gjør Battlefield til Battlefield. Både feature-messig sett (fotsoldat, tanks, fly etc.), men også såkalte "Battlefield-moments". Som video så er den strengt tatt uinteressant å se på. Er bare en lone-wolf match, hvor vi ser noen skyter og blir skutt. Den blir litt mer interessant med sakte film innimellom, men da husk på å ha ekstra fps, ellers blir det hakkete når du skalerer ned til saktefilm. Musikken og filmen bør gå overens. Er filmen rask, har du rask musikk, er musikken i en rolig periode, vis rolige klipp. Du kan godt klippe bort death, om det ikke har en mening. Samt scoreboard trenger du vel heller ikke å vise fram. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Laget denne i dag. Er ikke ekspert på redigering så setter pris på tilbakemeldinger på hva som bør utbedres. Passer musikken til klippet, bør jeg kanskje kutte bort når jeg selv blir skutt? Ikke kutt bort når du selv blir drept, er så lei at folk kutter det bort. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Stem Battlefield !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå