Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har prøvd et par ganger, men aldri klart det. Rimelig vanskelig shit.

Men har siden dag 1 vært mulig. Nå er hukommelsen min litt dårlig akkurat hvordan jeg fant det, men har både blitt drept av det før, og tror til og med det var en eller annet merke elns som du kunne få. Et eller annet var det i hvert fall som fikk meg interessert i å prøve å drepe folk med Defib. Og det var relativt tidlig i spillet.

Lenke til kommentar

Defib er myye vanskligere å drepe med i BF3 enn fra BF2, men desto større glede hver gang det skjer. Husker en gang jeg løp for å revive en teammate, da jeg hørte at det løp noen bak meg - åpenbart en fiende med ønske om å knive meg. Med defib ute snår jeg meg, bommer på "1"-tasten og står ansikt til ansikt med en fiende - M16 vs defib. Jeg prøver lykken og setter defib'n rett i brystkassa - noe som resulterer i en død fiende.

Med andre ord... Defib slår M16 - defib er op. Den er såååååå ubalansert..

Lenke til kommentar

Flere enn meg som spiller Bf3 på lavest grafikk som mulig, lavest oppløsning som mulig og slått på modus for fargeblinde? :p

Har jo litt med at pcen min ikke er den beste, men pleide alltid å kjøre low også i Bf2, da fps er mye viktigere for meg enn å ha god/grei grafikk og ustabil fps :wee:

Lenke til kommentar

Med mindre de har forandret netcode siden release er jo 180 ping ganske nærme sweetspot, litt avhengig av hva de andre på serveren har.

Ja, det er vel fordel egentlig å ha høyere ping i BF3.

Defib er myye vanskligere å drepe med i BF3 enn fra BF2, men desto større glede hver gang det skjer. Husker en gang jeg løp for å revive en teammate, da jeg hørte at det løp noen bak meg - åpenbart en fiende med ønske om å knive meg. Med defib ute snår jeg meg, bommer på "1"-tasten og står ansikt til ansikt med en fiende - M16 vs defib. Jeg prøver lykken og setter defib'n rett i brystkassa - noe som resulterer i en død fiende.

Med andre ord... Defib slår M16 - defib er op. Den er såååååå ubalansert..

Hvis du ekskluderer statistikk og velger å se på en enkelsak og dra konklusjon deretter, så ja, da er defib OP da det vant over M16 100 % av det ene tilfelle. Som politikere er så flinke til.

Endret av Nerowulf
Lenke til kommentar

Flere enn meg som spiller Bf3 på lavest grafikk som mulig, lavest oppløsning som mulig og slått på modus for fargeblinde? :p

Har jo litt med at pcen min ikke er den beste, men pleide alltid å kjøre low også i Bf2, da fps er mye viktigere for meg enn å ha god/grei grafikk og ustabil fps :wee:

Jeg bruker disse instillingene. Jeg klarer rett og slett ikke spille på Ultra fordi bildet blir så uskarpt.

post-88331-0-48434700-1378727861_thumb.jpg

Etter å ha lekt litt rundt fant jeg ut at dette ga skarpest bilde.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hell no, niggah!

• Liker 1
Lenke til kommentar

e du gal;) ultra for alle pengan;)

e du gal;) ultra for alle pengan;)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...